Afirmația Iubirii

Eu mulțumesc pentru faptul că Exist.
Eu am Viață.
Eu Trăiesc.
Eu Sunt Sănătoasă.
Eu mulțumesc pentru sănătatea mea!
Eu îi mulțumesc Inimii mele pentru faptul că bate!
Eu îi mulțumesc Aerului pentru faptul că îmi susține Viața.
Eu Îi mulțumesc Lui Dumnezeu pentru încă o nouă zi binecuvântată.
Eu Iubesc Totul.
Eu Iubesc Viața.
Eu Iubesc Oamenii.
Eu trimit Iubire către orice formă de Viață și Eu mă deschid pentru a primi Iubire.
Eu am fost creată din Iubirea lui Dumnezeu și, la rândul meu, Eu trimit Iubirea mea mai departe.
Eu Sunt o manifestare a Inteligenței Atotcreatoare și Eu mă bucur, din plin, de Viața mea.
Eu îi mulțumesc Vieții, neîncetat, iar Viața îmi mulțumește întotdeauna.
Eu primesc ceea ce ofer.
Eu transmit Fericire necondiționată către fiecare ființă din Viața mea.
Eu am aflat Calea către Lumină și, Acum, Eu luminez pe cei care sunt rătăciți în labirintul confuziei.
Eu mă încarc cu puterea blândă a Universului și Eu mă înalț deasupra oricărei provocări.
Eu ofer Iubire.
Eu primesc Iubire.
Eu Sunt Iubire.
Gândurile mele îmi creează realitatea și, începând de Acum, Eu gândesc cu Bucurie și Eu trimit Bucuria mea către toți cei care au nevoie de ea.
Sentimentele mele mă conduc prin Viață și, începând de Acum, Eu simt puterea sentimentului de Iubire.
Eu ofer Iubire.
Eu primesc Iubire.
Eu Sunt Iubire.
Eu mă iert pentru Tot.
Eu mă iert pentru situațiile în care nu am fost mândră de mine și Eu accept că fiecare experiență m-a condus în acest loc, pentru a rosti aceste cuvinte care mă înalță.
Eu mă accept așa cum Sunt.
Eu Sunt Pace.
Eu Sunt Bucurie.
Eu Sunt Fericire.
Eu Sunt Iertare.
Eu Sunt O Sursa Neîncetată de Iubire.
Eu Sunt Acasă.
Eu Sunt în siguranță Acum.
Eu Sunt în Dumnezeu.
Forța care m-a creat Este cu mine, 
Dumnezeu mă veghează și mă ține în brațele Sale.
Îmi oferă Protecția Divină.
Îmi oferă Iubirea Supremă.
Îmi oferă Limpezire și Pace Interioară. 
Tot ce a fost în trecut, nu mai există.
aum55

EU SUNT TOT CEEA CE SUNT

EU SUNT CEL CE SUNT

EU SUNT

AUM AUM AUM

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit!

Mandale

Sursa:

https://astrodeva.wordpress.com/2013/06/06/afirmatia-iubirii

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Evolutie Spirituala și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

