Activarea Particulelor Monoatomice ale lui Dumnezeu

Pregătirea pentru Luna Însângerată – AA Metatron și Dimensiunea a 33-a

Meditatie

Sursa: http://dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro/2015/08/activarea-particulelor-monoatomice-ale.html

Discul Arhanghelului Metatron

Pasul 1

Pregateste-ti un loc linistit in care sa meditezi.

Uită de lumea exterioară – va fi tot acolo, când te vei întoarce.

Repeta urmatoarea „mantra”:

”Prin intermediul principiilor încarnării  ale întâlnirilor benigne, Particulele Monoatomice ale lui Dumnezeu se vor activa total și complet în componentele structurii rețelelor din vehiculul meu.

Prin cererea acestei activări îi permit Sinelui meu mai înalt să reverse asupra mea sacra cunoaștere a veacurilor, care a fost ținută închisă în molozul manipulărilor făcute în iazul genelor mele.

Recunosc aceste manipulări, le înțeleg bunăvoința și eliberez toate blocajele asociate acestor manipulări.

Eliberez toate blocajele care stau în calea mea pentru a putea accesa codicele universale ale Luminii, codicele universale ale Adevărului, bunăvoința și puterea, codicele universale ale Iubirii și înțelegerii necondiționate.

Recunosc, eliberez și permit acestor energii să se învârtă în înțelegerea mea cognitivă a FIinței, în beneficiul și începerea pozitivă a unei noi ere cu rezultate binevoitoare pentru toți cei implicați.

Eliberez și dau drumul tuturor obstacolelor percepute, tuturor amenințărilor percepute, tuturor fricilor percepute ca să ajung în sfârșit la un nou fundament construit pentru mine de către mine.

Prin această inițiativă îi permit Sinelui meu mai înalt să-mi reconstruiască vehiculul fizic de timp și spațiu pentru a permite ca mai multă Lumină să fie ancorată în însăși celulele mele și ca Particulele Monoatomice ale lui Dumnezeu să fie pe deplin și complet activate.”

Pasul 2

Dupa rostirea acestei „mantre” esti pe deplin relaxat, respira profund si priveste

Sigiliul Particulelor Monoatomice ale lui Dumnezeu 

pe care il aveti aici:

Sigiliu Particulelor Monoatomice ale lui Dumnezeu

Trebuie sa mentii cea mai inalta vibratie posibila si sa continui sa te focalizezi pe Sigiliul din fata ta.

Va trebui sa repeti aceasta meditatie timp de 5 zile, urmate de 3 zile pauza, in total de 3 ori cate 5 zile cu cele 3 zile pauza intre ele si nu mai mult de 5 minute pe zi.

Nu trebuie sa repeti aceasta „mantra” de fiecare data, poti trece direct la Pasul 2.

Urmeaza-ti propria intuitie si , daca simti ca ceva nu este in regula, nu mai folosi acest Sigiliu si aceasta „mantra”.

Ramaneti impamantati!

Pace, Lumina, Iubire, Compasiune, Serenitate si Binecuvantari Divine!

Multumesc,  , Suflet Divin!

Multumesc, Anna Merkaba!

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Meditatii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

