Rugaciunea Sfantului Francisc de Assisi

Doamne, fă din mine un instrument al împăcării între oameni:

Unde este ură, Eu să aduc Iubire,
Unde este vină, Eu să aduc Iertare,
Unde este dezbinare, Eu să aduc Unire,
Unde-i rătăcire, Eu să aduc Adevărul,
Unde-i îndoială, Eu să aduc Credință,
Unde-i disperare, Eu să aduc Speranță,
Unde-i întuneric, Eu să aduc Lumină,
Unde-i suferință, Eu să aduc Bucurie.

Doamne, ajută-mă,

Ca, mai curând Eu să mângâi pe alții, decât să fiu mângâiat,

Ca Eu să-i înteleg pe alții, decât Eu să fiu înteles,
Ca Eu să iubesc pe alții, decât Eu să fiu iubit.
Caci, când mă uit pe mine însumi, atunci mă găsesc,
Când iert, atunci găsesc Iertare,
Când mor pentru Tine, atunci înviu la viața vesnica.
Si Asa Si Este Si Aici Si Acum Si Infinit!
Amin.

Rugaciunile Sfantului Francisc

Click photo(detalii)

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

