Rugăciunea Tăcută – Rugăciunea potențialelor

Sursa:
http://www.shaumbra-in-hd.ro/docs/Rugaciunea%20Tacuta.pdf
Rugăciunea Tăcută este o recunoaștere a Tot Ceea Ce Este .

În această rugăciune Eu știu că fiecare rugăciune, pe care am rostit-o cu voce tare, este auzită de Spirit și Eu știu că Spiritul mi-a dat tot ceea ce i-am cerut.

Este o recunoaștere a faptului că Sufletul meu este complet, în Iubirea și Grația lui Dumnezeu.

Este o recunoaștere a statutului meu total de Perfecțiune și a stării de A Fi.

Tot ceeea ce Eu îmi doresc, tot ceea ce Eu vreau să co-creez, există, deja, în realitatea mea.

Eu o numesc „Rugăciunea Tăcută” pentru că Eu știu că Ființa mea este, deja, împlinită.

Nu este nevoie să cer ceva Spiritului, pentru că, deja, acel lucru mi-a fost dat.

Praying hands with rosary

 

Audio: Rugăciunea Tăcută

Voce:
Dida Aurelia
Fond muzical:
Gheorghe Iovu

În inima mea, Eu accept Ființa mea perfectă.

Eu accept că Bucuria pe care am intenționat-o, există, deja, în viața mea.

Eu accept că Iubirea pentru care m-am rugat, este, deja, în mine.

Eu accept că Pacea pe care am cerut-o, este, deja, în realitatea mea.

Eu accept că Abundenta pe care mi-am căutat-o, deja, îmi umple viața.

In Adevărul meu, Eu îmi accept Ființa mea perfectă.

Eu preiau responsabilitatea pentru propriile creații

Și toate lucrurile care sunt în viața mea.

Eu recunosc puterea Spiritului care este în mine

Și știu că toate lucrurile sunt, așa cum sunt menite să fie.

În Înțelepciunea mea, Eu accept perfecțiunea Ființei mele.

Lectiile mele au fost alese cu grijă, de Sinele meu

Iar, Acum, Eu trec printre ele, în plină experiență.

Calea mea mă duce într-o călătorie sacră, cu un țel Divin.

Experiențele devin parte, din Tot Ceea Ce Este.

Prin Cunoașterea mea, Eu accept Ființa mea perfectă.

In acest moment, Eu stau pe scaunul meu de aur

Și Eu știu că Eu Sunt un Înger al Luminii.

Eu mă uit la tipsia de aur – darul Spiritului

Și Eu știu că toate dorințele mele, au fost, deja, împlinite.

Din Iubire pentru Sinele meu, Eu accept Ființa mea perfectă.

Eu nu fac judecăți și Eu nu împovărez Sinele meu.

Eu accept că Totul din trecutul meu, mi-a fost dat din Iubire.

Eu accept că Totul din acest moment, provine din Iubire.

Eu accept caăTotul din viitorul meu, va rezulta în imensă Iubire.

In Ființa mea, Eu îmi accept Perfecțiunea.

Agnes Kraus

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit.

Să Vă Fie de Folos!
Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine!
Vă Iubesc pe Toți !

Lumina si Iubire

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

