Arhanghelul Mihail – Cea De-a Doua Fază a Ascensiunii Chakrei Inimii

LightBody

Sursa:

http://www.omna.org/28-11-14-ArchangelMichael.html

Traducere:

http://dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro/2014/11/cea-de-doua-faza-ascensiunii-chakrei.html

Canalizare prin Natalie Glasson – 28 noiembrie 2014

Este mai mult decât un simplu val de Iubire mai mare ,care vă este trimis pentru a vă spori vibrațiile și Ascensiunea.

Este asemănător cu o profundă trezire a Adevărului în ființa voastră.

Pentru fiecare Suflet de pe Pământ, trezirea Iubirii va avea o influență unică și diversă asupra ființei și realității sale.

Adevărul trezit în Sufletele și în chakra Inimii lor va fi, de asemenea, umplut în mod divers cu magie și o profundă esență a Sufletului lor.

Acesta este cel mai minunat timp și este al doilea nivel al activării chakrei Inimii și a expansiunii în Noua Eră a Iubirii.

Prima activare a avut loc în mod direct înainte sau imediat după tranziția tuturor la trecerea din 2012 în 2013.

A doua fază a ascensiunii chakrei Inimii, în Noua Eră a Iubirii, a început Acum și va continua atâta timp cât este necesar și potrivit pentru ființa voastră.

De fapt, ea va continua până la cea de-a treia fază a ascensiunii chakrei Inimii , care s-ar putea să aibă loc peste o lună de acum încolo sau din nou peste doi ani de acum încolo.

Cât de mult timp doriți să rămâneți în a doua fază a ascensiunii chakrei Inimii , este alegerea voastră.

Nu alegerea Minții, dorințelor sau nevoilor voastre ci alegerea Sufletului vostru și dedicarea voastră personală față de Adevărul Ființei voastre.

Așa că, mai degrabă , dedicați-vă vouă înșivă decât să vă împingeți, mai degrabă, iubiți-vă decât să fiți frustrați de voi înșivă și de nivelul creșterii voastre.

Lăsați ca totul să se desfășoare în aliniere cu Creatorul.

Voce: Dida Aurelia

Fond muzical: Gheorghe Iovu – Bucuria Regasirii – album Fiii Luminii

Meditatie

Permit curățarea și împlinirea chakrei Inimii mele să se desfășoare în aliniere cu Creatorul.

Sfinte Arhanghele Mihail,
Sfinte Arhanghele Mihail,
Sfinte Arhanghele Mihail,
Iți onorez prezența, Iubirea și protecția care mă sprijină Acum.
Sunt pregătit/ă, Acum, să îndepărtez, să curăț și să-mi purific chakra Inimii în aliniere cu voința Sufletului meu și cu Creatorul.
Fie ca toate contractele, jurămintele și promisiunile legate de/sau menținute în chakra Inimii mele și care nu mai sunt necesare, să fie vindecate și eliberate cu ușurință.
Fie ca toate energiile, obiceiurile, perspectivele, emoțiile, durerea și suferința menținute în/sau legate de chakra Inimii mele și care nu mai sunt necesare sau crează o rezistență în fața Iubirii, să fie vindecate și eliberate.
În fiecare zi îmbrățișez esența Iubirii pure expansionată de la Creator în Sufletul și chakra Inimii mele, recunoscând Iubirea pură drept Adevărul meu, în realitatea mea, Acum.
Mulțumesc,
Mulțumesc,
Mulțumesc!

Multumesc, Monica Póka, Suflet Divin!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Meditatii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

