Traiesc … pentru Cel pe care il Iubesc

Te Iubesc, Bogdan Marius, Ingerul Meu pe Pamant!

Un milion de stele Lumina,

Aceasta noapte frumoasa,

Aceasta nu este o noapte pentru a muri,

Lasă-mă să cânt și sa dansez

Sub Cer,

Am atat de multa Dragoste de dat … de dat,

Vreau o sansa de a trai.

Traiesc pentru Cel pe care il Iubesc,

Iubesc,

Asa cum nimeni nu a iubit,

Ofer,

Fara a cere nimic in schimb.

Libera, libera pentru a imi gasi Calea,

Libera pentru a spune ce am de spus,

Libera pentru a vedea ziua,

Traiesc ca de obicei,

Ca o pasare salbatica Libera,

Cu toata Viata in Mine.

Traiesc pentru Cel pe care il Iubesc,

Iubesc,

Asa cum nimeni nu a iubit,

Ofer,

Fara a cere nimic in schimb.

Desi aceasta Lume ne desparte,

Suntem inca impreuna in inima mea,

Vreau ca Lumea sa imi auda plansetul,

Chiar daca ar trebui sa mor,

Dragostea nu va muri,

Dragostea va schimba Lumea.

Traiesc pentru Cel pe care il Iubesc,

Iubesc,

Asa cum nimeni nu a iubit,

Ofer,

Fara a cere nimic in schimb.

Voi Iubi pana cand Dragostea ma va devasta

Voi muri si stiu ca Dragostea va ramane

Si stiu … stiu ca Dragostea mea va ramane.

Versuri:

Luc Plamondon, Richard Cocciante, Will Jennings

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Universul Sacru al Iubirii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

