Rugaciune de Mulțumire

Mamă Pământ,

Eu Îți Mulțumesc pentru frumusețea și pentru Iubirea Ta

Eu știu că Eu îți pot spune tot și Tu mă vei asculta întotdeauna.

Eu știu că Eu Sunt binecuvântată pentru că îmi permiți să traiesc pe suprafața Ta

Eu Te rog să mă ierți pentru tot răul care se întâmplă pe Pământ

Și Eu te rog să-mi dai Puterea și Iubirea Ta, ca să pot și Eu să trimit mai multă Putere și mai multă Iubire în lume.

Tată Ceresc, măreț Tată al tuturor,

Eu Îți Mulțumesc pentru toată frumusețea și Iubirea din lume.

Eu Te rog să-mi dai Lumina, Iubirea și Ințelepciunea Ta

Pentru a putea oferi și Eu mai multă Lumină, Iubire și Ințelepciune Lumii

Pentru că Eu Sunt oglindirea Ta.

Bunică Lună,

Eu Îți Mulțumesc pentru Lecțiile, Ințelepciunea și Energia pe care o împarți în Lume

Eu Te rog să îmi oferi Ghidare, Cunoaștere și Iubire,

Astfel încât, Eu să pot trimite mai multă Cunoaștere și Iubire în Lume.

Bunicule Soare,

Eu Îți Mulțumesc pentru Iubirea, Lumina și Viața de pe această planetă

Eu Te rog să îmi dai Puterea, Lumina, Iubirea și Bucuria Ta

Astfel încât, Eu să pot trimite mai multă Putere, Iubire, Lumină și Bucurie în această Lume.

Eu Chem, Acum, toate Națiunile Stelare, toate Planetele și Sistemele Stelare,

Eu Vă Mulțumesc pentru Energia Voastră,

Pentru Iubirea și Protecția Voastră.

Eu Mulțumesc tuturor strămoșilor și rudelor din partea tatălui, din partea mamei și din partea mea, cei din această lume și cei din alte lumi

Eu Vă mulțumesc pentru Ghidarea, Lecțiile și Ințelepciunea Voastră

Pentru Protecția și Iubirea Voastră.

Eu Mulțumesc tuturor fraților și surorilor întru Lumina din Marele Univers,

Și tuturor ajutoarelor uitate sau neștiute, pentru Iubirea, Lumina și Lecțiile pe care ni le oferă

Eu Mulțumesc pentru Ghidare.

Eu Mulțumesc pentru toate plantele, animalele din lume, totemurile

Eu Mulțumesc pentru Tot ceea ce are Viața în această dimensiune și în altele

Eu Mulțumesc Spiritelor copacilor, Aerului, Focului, Apei, Pământului, Eterului,

Estului, Sudului, Vestului și Nordului și Maeștrilor din aceste puncte cardinale.

Eu Mulțumesc pentru Lecții, Înțelepciune, mesajele de Lumină și Iubire.

Eu Mulțumesc Îngerilor și Ființelor de Lumină pentru Iubire și învățături.

Eu Mulțumesc Sinelui meu pentru că mi-a permis să Fiu Cine Eu Sunt,

Eu Sunt Cine Eu Sunt

Eu Sunt Tot Ceea Ce Eu Sunt

Noi Suntem cu Toții Unul,

Toți suntem Una,

Totul este Iubire!

Liliana Chivu Chivu

Mulțumesc, Suflet Divin

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit!

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți!

Mulțumesc, Mulțumesc, Mulțumesc!

Divine Light

 

 

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Rugaciune de Mulțumire

  1. Magdalena spune:

    Mulțumesc. Mulțumesc. Mulțumesc. Iubire. Lumina. Pace și binecuvântari divine tuturor

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Meditația pentru Solstițiul de Iarnă | Lumină și Iubire

Lasă un răspuns

