Pentru Tine, Fiul Meu

For You, My Son, Bogdan Marius, My Gift from God

Eu Te iubesc asa cum esti Tu, cand iti cauti propria ta cale in aceasta lume. Calea Vietii

Eu iti onorez alegerile de a invata pe calea pe care Tu o simti potrivita pentru tine.

Eu stiu ca e important sa fii persoana care iti doresti sa fii Tu si nu cineva care cred Eu sau altii ca “trebuie” sa fii.

Eu realizez ca nu pot sa stiu ce e mai bine pentru tine, desi, poate uneori cred ca stiu asta,

Eu nu am fost unde ai fost Tu, Eu nu am vazut viata din unghiul tau .

Eu nu stiu ce ai ales sa inveti Tu, cum ai ales sa inveti acel lucru, cu cine sau in cat timp.

Eu nu am trecut prin viata privind prin ochii tai, asa ca de unde as putea sa stiu ce ai Tu nevoie?

Tu existi in lume fara nici macar un gand sau cuvant de judecata din partea mea, referitor la faptele tale…

Toate faptele, gesturile, gandurile tale sunt perfecte in tot ceea ce intreprinzi.

In locul acesta in care Eu ma aflu, Eu vad ca sunt multe cai de a percepe si de a experimenta fatetele diferite ale lumii noastre.

Eu accept fara rezerve alegerile pe care Tu le faci in fiecare moment, fara a judeca, pentru ca daca ti-as nega dreptul la evolutie,atunci Eu as nega acest drept pentru mine si pentru toti ceilalti, care aleg o cale pe care Eu nu pot sa merg, desi ,poate, Eu nu aleg sa imi alatur puterea si energia acestei cai, Eu incetez a nega darul IUBIRII pe care Dumnezeu l-a sadit in mine pentru toata Creatia.

Cum te iubesc, asa sunt iubita, ce seman, aceea culeg…

Cararea VietiiTu ai dreptul universal al liberului arbitru, sa mergi pe propria carare, facand pasi sau stand putin sa te odihnesti daca aceasta este calea corecta pentru tine.

Eu incetez a judeca daca acesti pasi sunt mari sau mici, daca sunt usori sau grei sau daca duc in jos sau in sus, pentru ca acesta este doar punctul meu de vedere.

Eu te pot vedea facand nimic si pot judeca acest lucru ca fiind nedemn.

Si totusi e posibil sa aduci o mare vindecare, doar stand, fiind binecuvantat de Lumina lui Dumnezeu.

Eu nu pot vedea mereu imaginea de ansamblu a Ordinii Divine, pentru ca este dreptul inalienabil al vietii sa isi aleaga propria evolutie.

Si cu multa Iubire, Eu iti recunosc dreptul de a-ti determina viitorul.

Cu umilinta Eu ma inclin in fata constientizarii, ca acea cale pe care Eu o vad ca fiind cea mai buna pentru mine, nu este neparat cea mai buna cale pentru tine.

Eu stiu ca si Tu esti condus ca si mine de entuziasmul interior de a-ti cunoaste propriul drum.

Eu stiu ca multele rase, religii, obiceiuri, nationalitati si credinte din lumea noastra, ne aduc multa bogatie si ne ofera beneficiul si invataturile unei asemenea diversitati.

Eu stiu ca noi invatam in propriul nostru mod pentru a aduce acea iubire si intelepciune inapoi intregului.

Eu stiu ca, daca ar fi un singur fel de a face ceva, atunci nu ar fi nevoie sa existe decat o singura persoana.

Eu Te iubesc, chiar daca Tu nu crezi in acele lucruri in care cred Eu.

Eu inteleg, ca Tu esti cu adevarat fratele meu si sora mea, desi, poate ca Tu te-ai nascut altundeva.

Si Tu crezi intr-un alt Dumnezeu decat cel in care cred Eu si asta e ok, Eu te iubesc pentru cine esti Tu.

Iubirea pe care Eu o simt este pentru toata lumea.

Eu vad reflexia Iubirii in toata lumea.

Eu simt Iubirea, adanc, in nucleul corpului meu omenesc, pentru fiecare persoana, animal, copac si floare, fiecare pasare, insecta, rau, ocean. si pentru toate fiintele din lume.

Eu imi traiesc viata in serviciul IUBIRII fiind cel mai bun Eu posibil, devenind mai intelept in perfectiunea Adevarului Divin, devenind mai fericita in Bucuria Iubirii Neconditionate.

Eu Te Iubesc, Bogdan Marius, Darul meu de la Dumnezeu!

 

Eu Cred in Tine

Singuratic,
Calea pe care ai ales-o,
Un drum agitat,
Fără cale de întoarcere.
Într-o zi
Vei găsi din nou Lumina,
Nu știi,
Nu renunta,
Fii puternic.

Urmeaza-ți  Inima,
Lasa Iubirea să te conduca prin întuneric,
Înapoi, la un loc pe care il știai odată,
Eu cred, Eu cred, Eu cred
În tine.

Urmeaza-ti visele,
Fii Tu însuți, un Inger al bunavointei,
Nu este ceva ce nu poti face,
Eu cred, Eu cred, Eu cred
În tine.

Singur,
Tu vei merge singur,
Cu inima deschisa
Prin Univers.
Continua-ti căutarea,
Fără a privi in spate,
Nu aștepta
Ca ziua sa vina.

Urmeaza-ți steaua,
Mergi pana acolo unde te poarta visul tau,
Într-o zi, tu il vei atinge,
Dacă Tu crezi, dacă Tu crezi, dacă tu crezi
În tine.

Urmeaza Lumina,
Nu stinge  flacăra pe care o porti in tine,
Aminteste-ți
Ca Eu cred, ca Eu cred, ca Eu  cred,
Eu cred
În tine.

Într-o zi te voi găsi,
Într-o zi mă vei găsi si Tu
Și când te voi imbratisa,
Voi ști că este adevărat.


Versuri: Jorgen Kjell Elofsson, Per Olof Magnusson, Matteo Saggese, Marcus Dernulf

Voce: Il Divo – Celine Dion

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Universul Sacru al Iubirii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

