Rugaciune de celebrare a lui Dumnezeu

Doamne, astăzi eu Te celebrez pe Tine.

Oriunde privesc, eu Te văd pe Tine.

Oriunde ajung, eu Te găsesc pe Tine.

Orice aș căuta, în Tine, eu îmi găsesc Răspunsul.

Lacrimi de Iubire curg astăzi pe obrajii mei, la recunoașterea Ta în tot ce există, inclusiv în mine.

Eu Îți Mulțumesc pentru Grația cu care Tu mă binecuvântezi astăzi și în fiecare zi.

Eu Îți Mulțumesc pentru Slava ce-mi înnobilează Sufletul și pentru Iubirea ce-mi transformă Ființa.

Eu Îți Mulțumesc, Doamne, pentru Tot.

Totul este o închinare în Numele Tău.

Totul este o reamintire a Existenței Tale.

Totul mă conduce la Tine.

Eu Îți Mulțumesc, oentru că mă primești, de fiecare dată, cu aceeași Sfântă, Nelimitată și Infinită Iubire.

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit!

Amin! Amin! Amin!

Sursa:
Ion Buga

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

