Rugăciune puternică, cu efect imediat, pentru Evoluție Spirituală

Ascensiune - Evolutie Spirituala

Doamne Dumnezeule,

Tată Ceresc,

Creator Divin,

Tată și Mamă și Fiu deopotrivă,

Dacă Eu și familia mea, rudele mele, moșii și strămoșii mei,

Ți-au greșit, Ție, de la Crețtie și până astăzi,

Te rog, Doamne, iartă-ma si iartă-i.

Doamne, te rog, șterge, purifică, curăță, vindecă, îndepartează toate amintirile dureroase, programele ascunse, energiile și vibrațiile negative,

Elibereaza-mă pe mine…….(prenumele) de toate programele negative din trecut,

Transformă toate aceste programe și energii nedorite în Lumină pură,

Din această viață, din oricare dimensiune, până la esența Ființei ……(prenumele) .

Te rog, Doamne, înlocuiește aceste programe negative, trimise în Lumină, cu programe de Iubire necondiționată, Sănătate și Vitalitate maximă, Prosperitate, Abundență, Iubire și Armonie.

Eu mă iert, Eu ma=ă iubesc, Eu binecuvântez trecutul, prezentul și viitorul pe numele……..

Ei Îți mulțumesc Doamne, Așa Este, Așa va Fi.

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit!

Sursa:

http://totulpentrunoi.com/2013/12/rugaciune-puternica-cu-efect-imediat-pentru-evolutie-spirituala/

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

