Hello – Adele 25

Link original:

http://adele.com/home/

Album:

Adele 25

Hello

Hello, it’s me, I was wondering,
If, after all these years ,you’d like to meet to go over everything,
They say that time’s supposed to heal, yeah,
But I ain’t done much healing.

Hello, can you hear me?
I’m in California dreaming about who we used to be,
When we were younger and free,
I’ve forgotten how it felt before the world fell at our feet.

There’s such a difference between us
And a million miles.

Hello from the other side,
I must’ve called a thousand times,
To tell you I’m sorry, for everything that I’ve done,
But ,when I call, you never seem to be home,

Hello from the outside,
At least, I can say that I’ve tried,
To tell you I’m sorry, for breaking your heart,
But it don’t matter, it clearly doesn’t tear you apart anymore,

Hello, how are you?
It’s so typical of me to talk about myself, I’m sorry,
I hope that you’re well,
Did you ever make it out of that town, where nothing ever happened?

It’s no secret
That the both of us are running out of time,

So, hello from the other side,
I must’ve called a thousand times,
To tell you I’m sorry, for everything that I’ve done,
But, when I call, you never seem to be home.

Hello from the outside,
At least, I can say that I’ve tried,
To tell you I’m sorry, for breaking your heart,
But, it don’t matter, it clearly doesn’t tear you apart anymore.

Ooh, anymore
Ooh, anymore
Ooh, anymore
Anymore…

Hello from the other side,
I must’ve called a thousand times,
To tell you I’m sorry, for everything that I’ve done,
But, when I call, you never seem to be home.

Hello from the outside,
At least, I can say that I’ve tried,
To tell you I’m sorry, for breaking your heart,
But, it don’t matter, it clearly doesn’t tear you apart anymore.

Hello

Buna ziua, eu sunt, mă întrebam
Daca, după toți acești ani, ai vrea sa ne intalnim pentru a trece peste tot,
Ei spun că timpul ar trebui sa vindece, da,
Dar eu nu m-am vindecat.

Bună ziua, mă auzi?
Sunt în California visand la ceea ce noi eram,
Când eram mai tineri și liberi,
Am uitat cum se simtea inainte ca lumea sa cada la picioarele noastre.

Există o asa mare diferență între noi
Și un milion de mile.

Salut din partea cealaltă,
Cred că am sunat de mii de ori
Să-ți spun ca îmi pare rău, pentru tot ce am făcut,
Dar, când  sun, se pare ca nu esti niciodata acasa.

Salut din exterior,
Cel puțin, eu pot să spun că am încercat
Să-ți spun ca îmi pare rău, pentru ca te-am ranit,
Dar, nu contează, în mod clar, nu iti mai pasa.

Bună, ce faci?
Este atât de tipic din partea mea să vorbesc despre mine, îmi pare rău,
Sper ca esti bine,
Ai pleca vreodata din acel oras in care nu s-a intamplat nimic vreodata?

Nu este un secret
Că amândoi suntem în criză de timp.

Deci, salut din partea cealaltă,
Cred că am sunat de mii de ori
Să-ți spun ca îmi pare rău, pentru tot ce am făcut,
Dar, când  sun, se pare ca nu esti niciodata acasa.

Salut din exterior,
Cel puțin, eu pot să spun că am încercat
Să-ți spun ca îmi pare rău, pentru ca te-am ranit,
Dar, nu contează, în mod clar, nu iti mai pasa.

Salut din partea cealaltă
Cred că am sunat de mii de ori
Să-ți spun ca îmi pare rău, pentru tot ce am făcut,
Dar, când  sun, se pare ca nu esti niciodata acasa.

Salut din exterior,
Cel puțin, eu pot să spun că am încercat
Să-ți spun ca îmi pare rău, pentru ca te-am ranit,
Dar, nu contează, în mod clar, nu iti mai pasa.

Adele 25

http://www.directlyrics.com/who-is-adele-singing-to-in-her-new-single-dissecting-the-hello-lyrics-news.html

http://www.directlyrics.com/this-is-the-cover-art-full-tracklist-of-adeles-25-album-news.html

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Lumina si Iubire și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Hello – Adele 25

  1. Pingback: Anonim

Lasă un răspuns

