Rugaciune catre Sinele Divin

Rugaciune catre Sinele Divin

O, Spiritul meu preaiubit,

Spiritul meu măreț,

Cel omnipotent,

Tu, Cel care deții

puterea Cerului și Pământului,

umple-mă de puterea Ta.

O, Spiritul meu, umple-mă de

Împărăția Ta manifestată,

ca să pot fi un potir

în care să aduc

ceea ce este nevăzut în Ceruri,

pentru a supune ceea ce este văzut

pe Pământ.

Hrana mea cea de toate zilele

materializeaz-o pentru mine,

ca să pot trăi

să-mi cunosc viața,

îndoiala, suferința,

iar apoi să conștientizez

Adevărul.

O, Spirite preamăreț,

nu mă lăsa

să cad în ispită.

Protejează-mă

de tot ce m-ar abate de pe cale.

Și exprimă prin mine

Dumnezeul Divin.

Așa spun Eu.

Așa să Fie.

În cinstea vieții.

Ramtha – Ghidul începătorului pentru crearea realității.

Si Asa Si Este Si Aici Si Acum Si Infinit!

Sa ne Fie de Folos! Va Iubesc pe Toti!

Sursa:

http://astrocercetas.com/rugaciune-catre-sinele-divin/

Ascensiune - Sinele Divin

Enigma (Official)

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

