Rugăciune pentru Iubire

Tată Ceresc, revarsă peste mine, Acum şi Aici, Iubirea pură şi infinită.

Revarsă peste mine Iubirea necondiţionată şi îndrumă-mă în calea ei.

Aminteşte-mi, mereu, să nu uit cine Eu Sunt şi ce fac Eu, Aici și Acum.

Aminteşte-mi, mereu, să iubesc necondiţionat pe oricine îmi apare în cale.

Aminteşte-mi, mereu, să fiu pur/pură în tot ceea ce fac, spun şi gândesc şi să fiu echilibrat/echilibrată în fiecare secundă.

Dă-mi puterea de a fi conştient/conştientă în fiecare secundă şi de a trăi în prezent, Aici și Acum.

Ajută-mă să fiu Bunătate, Dăruire, Lumină, Pace şi Iubire, Acum și Aici.

Eu, Acum şi Aici, aleg să fiu IUBIRE.

Eu, Acum și Aici, aleg să găndesc cu Inima.

Eu, Aici și Acum, aleg Iubirea din toată fiinţa mea şi Eu ştiu unde să o găsesc.

În interiorul meu.

Eu, Aici și Acum, aleg să văd pe toţi oamenii la fel, fiindcă nu există superioritate, iar dacă se întâmplă ca cineva să mă ajute şi să mă trezească mai tare, să pot să îl iubesc la fel ca pe toţi ceilalţi.

Fiindcă, Doamne, Tu Eşti în Tot, Tu Ești în Tot Ceea Ce există şi prin Tine îmi vorbesc lucrurile, întâmplările, oamenii.

Fiecare dintre cei din jur sunt oglinda mea și eu Iţi Mulţumesc, astăzi întotdeauna, pentru toată Iubirea, experienţele pe care le-ai revărsat asupra mea și pentru Binele meu cel mai înalt.

Eu, Aici și Acum, aleg să merg pe drumul meu şi Eu Sunt recunoscător / recunoscătoare pentru Tot Ceea Ce există.

Eu Îți Mulțumesc, Doamne, Eu Îți Mulțumesc, Doamne, Eu Îți Mulțumesc Doamne,

Eu Te Iubesc, Doamne, Dumnezeul meu!

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit!

Sursa:

http://mesajeceleste.com/rugaciune-pentru-iubirea-neconditionata/

Dragoste Neconditionat

Să Ne Fie de Folos! Vă Iubesc pe Toți!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Rugăciune pentru Iubire

Lasă un răspuns

