Rugăciune de Mulțumire către Sfânta Treime

 

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că în fiecare clipă a vieții mele și în fiecare zi, Tu Îți menții deschise aripile Tale asupra mea și îmi luminezi Sufletul cu Lumina ta Sfântă.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că TU Ești scutul meu Divin și puterea mea.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Lumina Ta este scut și pavăză împotriva tuturor furtunilor care vin din interiorul sau din exteriorul Sufletului meu.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Tu Ești adăpostul și sanctuarul meu, ajutorul meu permanent în timpuri de nevoie.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că, prin ajutorul Tău nemijlocit, Eu binecuvântez, veșnic, numele Lui Dumnezeu și Eu mă închin Lui întotdeauna.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Eu îmi deschid inima cu milostivenie și Eu îi iubesc pe Toți, astfel încât toate rugăciunile, gândurile și faptele mele poartă pecetea de milostivire a Lui Dumnezeu.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru darul minunat de Lumină , care îmi revelează maiestatea vieții şi îmi descoperă, în același timp, ceea ce se află în Sufletul meu.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Frumusețea Iubirii tale Divine îmi încălzește inima și pentru că Voia Lui Dumnezeu se împlinește în viața mea, în fiecare nanosecundă a vieții mele,

Acum,  Aici și de-Acum și Pururea și-n Vecii Vecilor, Amin, precum în CER așa și pe Pământ, precum în Suflet, la nivel de Sine, Spirit, așa și în Trup și în Plan Material, precum în Vibrațiile Nemateriale așa și în Materie.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că, fiind cu Tine alături, toate temerile mele dispar, indiferent de ceea ce se petrece în jurul meu, pentru că Eu știu că TOT CEEA CE PRIMESC este de la DUMNEZEU, spre BINELE meu Suprem.

Acum, Aici, în fiecare nanosecundă a vieții mele și de-Acum și Pururea și-n Vecii Vecilor, Amin, precum în CER așa și pe Pământ, precum în Suflet, la nivel de Sine, Spirit, așa și în Trup și în Plan Material, precum în Vibrațiile nemateriale așa și în Materie.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că inima mea Te simte lângă ea și credința mea în Dumnezeu crește și mă ajută să văd Divina atotputernicie a Luminii, care mă susține.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Eu merg prin viață, în mijlocul furtunilor sau al curcubeelor, cu un strigăt de bucurie, cântând din inima cântul de milostivire a Lui Dumnezeu.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că glasul meu, Sufletul meu și întreaga mea Ființă, cântă cântecul meu de Iubire Divină.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Eu simt și Eu merg pe CALEA MEA DESCHISĂ CĂTRE LUMINĂ, fără a exista piedici, pentru că TU cu mine Ești și Sfânta Treime mă ține în brațe.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Sufletul meu se bucură de prezența îngerilor și Aici, pe Pământ, pentru că Eu am susținerea perfectă din partea Sfintei Treimi, a Cerului, a Tuturor Sfinților, a tuturor Cetelor de Îngeri, a tuturor Ființelor, a Bătrânilor, a tuturor Maeștrilor Spirituali din Tot ce-i creat de Dumnezeu, a tuturor Sufletelor cu trup și fără de trup din Creația Divină, în tot ce întreprind, mereu, în fiecare clipă !

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că TU faci posibil și TU împlinești tot ceea ce pare imposibil, spre BINELE meu Suprem, în deplină armonie cu Planul Divin ce-mi guvernează Ființa.

Acum, Aici, în fiecare nanosecundă a vieții mele și de-Acum și Pururea și-n Vecii Vecilor, Amin, precum în CER așa și pe Pământ, precum în Suflet, la nivel de Sine, Spirit, așa și în Trup și în Plan Material, precum în Vibrațiile Nemateriale așa și în Materie.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că TU întărești gândurile, simțirile și trăirile mele, cu viziuni de Divină energie pozitivă, pentru că TU îmi deschizi Sufletul către LUMINA INFINITĂ DIVINĂ, SURSA IUBIRII, a ADEVĂRULUI, a VIEȚII și a CUNOAȘTERII INFINITE .

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru creșterea în Lumină în viața mea.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că, prin ajutorul Tău nemijlocit, Eu Am TOTALĂ ÎNCREDERE în mine, în viziunile și în visele mele.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că, prin ajutorul Tău nemijlocit, Eu îmi manifest înțelepciunea Iubirii Divine și Eu manifest miracole vindecătoare și transformatoare Divine în viața mea și a celor din jurul meu, a tuturor Sufletelor cu trup și fără de trup, trimise în calea mea de către Dumnezeu, în ordinea, echilibrul și armonia stabilite de EL, pentru a le ajuta și pentru a mă ajuta.

Eu ÎȚI MULȚUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Eu înțeleg, Eu simt, Eu știu că, atunci când Eu Sunt Una cu Dumnezeu, orice este posibil.

O, Lumină pură a Dumnezeului nostru, TATĂ CERESC AL CELOR CREATE și NECREATE, Eu Iți Mulțumesc pentru că TU Ești Îngerul meu păzitor!

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit!

Amin! Amin! Amin!

Sursa:

Internet – Autor Necunoscut

Să Vă Fie De Folos! Vă Iubesc pe Toți!

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Dida Aurelia

Sfanta Treime

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

