Luna Noptilor Lungi – Luna Rece

pizap.com14501425718001

Lună Plină de Crăciun pentru prima dată în 38 de ani

Anul 2015, un an cu o activitate lunara neobișnuită, se va incheia cu o Lună Plină care va lumina Cerul pe 25 decembrie.

Ultima Lună Plină festiva a fost în anul 1977 și următoarea va mai fi abia in anul 2034, conform informatiilor oferite de Agenția spațială americană NASA.

Luna plina din 25 decembrie, supranumita si „Luna Rece” sau „Luna Noptilor Lungi”, va atinge punctul de maxima vizibilitate in jurul orei 13:11, ora Romaniei.

http://www.timeanddate.com/moon/romania/bucharest

Super Luna - Luna Plina

Meditatie de Eliberare

Voce: Dida Aurelia

Fond muzical: Karunesh – Moon Temple

 

Eu Îi cânt un cântec inimii mele.

Eu Îi cânt un cântec inimii mele.

Eu Îi cânt un cântec inimii mele.

Eu Aduc Iubire pură și repetare.

Eu Știu că Eu Sunt o zeitate.

Eu Știu că Eu am venit aici pentru a răspândi magia Iubirii.

Prin puterea investită în mine de către Sinele meu mai înalt și de către sursa flăcării eterne.

Eu Îți cer ție să mă eliberezi din robia timpului.

Eu Îți cer ție să mă eliberezi din robia sclaviei din care am venit, sclavia EGO-ului, sclavia cu care mi-am infuzat propria-mi ființă.

Prin încarnările nesfârșite ale strămoșilor mei din care a fost dobândită structura ADN-ului vehiculului meu

Prin nesfârșitele încarnări ale codicelor de durere și suferință,

Prin nesfârșita existență karmică a structurii ADN a corpului și vehiculului pe care-l locuiesc

Prin nesfârșitul război și prin nesfârșita și războinica concepție greșită și înțelegere greșită a realității în eonii anteriori

EU ELIBEREZ TOT CEEA CE STĂ ÎN CALEA MEA CĂTRE PURITATE.

EU ÎMI ADUC AMINTE CEEA CE EU SUNT.

Prin sămânță Eu Cer să fiu conectat/ă cu întregul potențial al ființei mele, cu infinitul potențial al prezenței mele EU SUNT,

Eu Cer ca, și pe mai departe, Eu să fiu eliberat/ă, alimentat/ă, reconstruit/ă pentru noua înțelegere a realității mele prezente, pentru noua înțelegere a Ceea Ce Eu Sunt,

Pentru că Eu Sunt cel/cea care a venit,

Eu Sunt cel/cea care a plecat,

Eu Sunt cel/cea care a rămas,

EU SUNT.

Eu Sunt sămânța Iubirii,

Eu Sunt sămânța Păcii,

Eu Sunt sămânța eternei Flăcării Violet

Eu Sunt sămânța eternei flăcări a Particulelor Aurii ale lui Dumnezeu,

Pentru că Dumnezeul care este în mine va ieși și se va ridica deasupra și prin iluzia pusă în fața mea de către matricea propriei mele creații.

Eu Am stabilit codificări, Eu eliberez structurile codificate din vechime, pentru că vechea structură a vieții nu mai aparține celui/celei ce

Eu Sunt.

Vechea înțelegere a vieții, roata karmică a vieții nu mai are nici o legătură cu cel/cea care

Eu Sunt

Pentru că Eu nu am venit din roata karmică,

Eu am fost adus/ă în existența sferică a matricei Pământului înaintea eonilor, cu eoni în trecut, cu eoni în viitor și în momentul Acum din timp.

Pentru că Eu m-am ridicat din cenușa celor care au venit înaintea mea.

Pentru că Eu m-am ridicat din cenușa a ceea ce nu-mi mai aparține.

Pentru că Eu nu sunt ceea ce strămoșii mei au dorit ca Eu să fiu,

Pentru că Eu nu sunt ceea ce am fost făcut/ă să cred că aș fi,

Pentru că Eu Sunt Ceea Ce EU SUNT!

Pentru că Eu Sunt o ființă infinită de Iubire și înțelegere.

Pentru că Eu Sunt un potențial infinit de portaluri cosmice.

Pentru că Eu Sunt Puterea de proporții cosmice.

Pentru că Eu Sunt o Ființă eternă de Lumină și Viață.

Pentru că Eu am renunțat la puterea ego-ului meu.

Eu Am renunțat la puterea a tot ceea ce a deținut putere asupra mea timp de eoni în urmă.

Eu Renunț și Eu eliberez. 

Eu ELIBEREZ și Eu ÎNGĂDUI Iubirii și aripilor protecției să mă îmbrățișeze într-un spațiu de eternă înțelegere a Luminii, eternă înțelegere a Păcii, eternă înțelegere a Sinelui meu creator.

Pentru că, în Iubire, în Pace și în Armonie

Eu Creez,

Pentru că odată cu determinarea a o mie de cântece lirice a îngerilor

Eu aduc Lumina Sinelui meu creator,

Pentru că prin abundența structurală a rețelelor mele

EU SUNT.

Pentru că EU SUNT.

Pacea, Armonia, Bucuria, Iubirea și Lumina să fie asupra celor care vin în fața mea și care sunt în prezent încarnați în roata karmică a Vieții.

Pacea, Bucuria și Iubirea necondiționată îi vor cuprinde pe toți cei care cântă un cântec al distrugerii,

Pentru că prin puterea prezenței, EU SUNT.

Eu îi îmbrățișez pe toți într-o flacără violet a Iubirii necondiționate și, în timp ce ei cântă un cântec al distrugerii, cuvintele își vor pierde tot înțelesul în mintea lor și codurile inimii lor se vor activa pe deplin și complet, împingând afară tot ceea ce nu aparține, împingând afară tot ceea ce nu-și are locul într-o lume a Păcii, Abundenței și Iubirii.

Pentru că Pacea pe care Eu o simt pentru toată omenirea, pentru toți copiii mei preaiubiți ,va încolți și va da naștere unei noi lumi, o lume a Iubirii și Luminii, Prosperității și Păcii, a Sinelor lor binevoitoare.

Pentru că a sosit momentul ca toate componentele mele structurale să fie activate,

Așa că Eu permit,

Așa că Eu cer și Așa Este.

Eu Cer și Eu Îngădui ca toate componentele structurale ale Sinelui meu Christic cristalin să iasă din adâncul inimii mele și să înceapă să se rotească într-un vârtej de Iubire necondiționată pentru Tot, Iubire necondiționată pentru Tot, inclusiv pentru mine însumi/însămi.

Pentru că EU SUNT Iubire!

Pentru că nu există nimic în afară de Iubire, Iubirea și numai Iubirea izvorăște din adâncul timpului și spațiului.

Și pe măsură ce Eu învârt vortexul Iubirii necondiționate, eterne, pure, Eu invit și inimile altora să se conecteze cu Ceea Ce Eu Sunt și împreună, la unison, să învârtim un nou cântec al Prosperității, un nou cântec al Luminii și al Iubirii pentru Toți!

AMEN-RA-IM-RA!

EU SUNT CEEA CE SUNT!

EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT!

EU SUNT!

ESTE AȘA ȘI AȘA ȘI ESTE! Și Aici și Acum și Infinit!

https://didaaurelia444.wordpress.com/2015/08/25/super-luna-luna-plina-29-august-2015/

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Luna Noua - Luna Plina și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Luna Noptilor Lungi – Luna Rece

  1. lucica.dogaru spune:

    Multumesc ❤

    Enviado de Samsung Mobile

    ––– Mensaje original –––De: Lumina si Iubire Fecha:15/12/2015 2:52 (GMT+01:00) Para: lucica.dogaru@yahoo.com Asunto: [Articol nou] Luna Noptilor Lungi – Luna Rece

    Apreciază

Lasă un răspuns

