Prea Devreme Bătrân

de David L. Griffith

Ce vedeți, prietenii mei? …… Ce vedeți?
La ce vă gândiți …… când vă uitați la mine?
Un bătrân ciudat …… nu foarte înțelept,
Nesigur de obicei …… cu ochii îndepărtați?
Care încearcă să evite mâncarea …… și nu vă răspunde…
Care nu pare să observe …… lucrurile pe care le faceți
Când spuneți cu voce tare …… ”Aș vrea să încerci!”
Și totdeauna își pierde …… un ciorap sau un pantof?
Care, rezistă sau nu …… vă permite să faceți cum vreți voi,
Cu îmbăiatul și masa …… o zi lungă să-și umple?
Este ceea ce gândiți? …… Este ceea ce vedeți?
Apoi deschideți ochii, prieteni …… voi nu vă uitați la mine.
O să vă spun cine sunt …… Asa cum stau încă aici asa nemișcat,
Așa cum ascult de porunca voastră …… așa cum am companie după voia voastră.
Sunt un mic copil cu 9 frați …… cu un tată și-o mamă,
Frați și surori …… care se iubesc unul pe altul
Un băiat de șaisprezece ani …… cu aripi la picioare
Visând că în curând …… va întâlni o iubită .
Un mire la douăzeci de ani …… cu inima săltând .
Amintindu-și jurămintele …… pe care a promis să le respecte.
La douăzeci și cinci …… deja am copii mei, familia mea .
Care au nevoie de mine pentru a se ghida …… și de o casă sigură.
Un bărbat de treizeci de ani …… cu o femeie superbă,
Legați unii de alții …… cu legături care ar trebui să dureze.
La patruzeci de ani, tinerii mei fii …… au crescut și au plecat,
Dar femeia mea este alături de mine …… și, văd eu, nu plânge.
La cincizeci …… Nepoțeii pe genunchi,
Din nou, stim copii …… eu și iubita mea.
Zile negre m-au năpădit …… soția mea acum a murit.
Mă uit la viitor …… mă cutremur de groază.
Sunt acum un om bătrân …… și natura este crudă.
Este o glumă pe care ți-o face vârsta …… te face să pari un prost.
Corpul, se destramă …… harul și vigoarea, pleacă.
Există acum o piatră …… unde odată am avut o inimă.
Dar în interiorul acestei carcase vechi …… Un tânăr încă locuiește,
Și acum și, din nou …… cu inima mea intristată
Îmi amintesc de bucurii …… Îmi amintesc de durere.
Și eu iubesc și trăiesc …… viata din nou.
Mă gândesc la anii prea puțini …… care au trecut prea repede.
Și accept realitatea …… nimic nu poate dura.
Deci, deschide-ți ochii, prietenii mei …… deschide-ți și vedeți.
Nu un bătrân ciudat ……
Uitați-vă mai aproape … vedeți-mă ……. pe MINE!

Amintește-ți acest poem atunci când întâlnești o persoană în vârstă pe care ai putea-o înlătura fără să privești la tânărul din interior . 

Toți vom ajunge într-o zi acolo.

Link original:

http://www.spotlightdavid.com/TooSoonOld.html

Prea Devreme Batran

Traducere:

Dida Aurelia

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

”Să plouă încet deasupra ta, cu picături de fericire,

Să fie visul tău un zbor de împlinire,

Povara vieții să-ți fie car cu sănătate,

Să-ți fie sufletul scăldat în stropi de bunătate,

Să ai oricând în drumul tău un soare zâmbitor,

Să ai alături chipuri dragi și-un Înger păzitor!”

Mulțumesc, pentru tot ceea ce m-ai învățat!”

La Mulți și Binecuvântați Ani!

Te Iubesc,Tata!

La Multi si Binecuvantati Ani!

Mulțumesc, Condor C!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Poezii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

