Meditatie Pentru Luna Noua in Varsator

Varsator

Afirmatii Pentru Energia Lunii Noi In Varsator

Eu Am Curajul si Pasiunea de a îndeplini visele mele.

Eu Aplic cu Bucurie abilitățile și viziunea mea pentru a construi o lume mai bună.

Eu Apreciez prezența cugetatorilor și prietenilor care împărtășesc idealurile mele.

Eu folosesc magia „neprevazutului” pentru a modela lucruri bune în viitorul meu.

Eu onorez contribuțiile mele individuale, importante, la marele mozaic al vieții.

Vizualizare Creatoare

Ia-ti un moment de liniste pentru a-ti imagina un obiectiv important pentru viitorul tau.

Selecteaza ceva impresionant, ceva care definește o mare realizare pe care doresti să o ceri, un vis al vieții, poate totalitatea lor … sau un element esențial pentru a îndeplini – Misiunea Vieții tale.

Concentreaza esența acestui vis într-o minge de Lumină.

Ofera-i o culoare care simbolizează adâncimea sensului său pentru tine.

Ar putea fi culoarea ta preferata, pentru a consolida conexiunea cu ea.

Ar putea fi o culoare rece care reprezinta seninătatea și pacea pe care le vei accepta, atunci când termini meditatia.

Ar putea fi o culoare calda, vibrantă care reprezinta emoția și vitalitatea, la finalizarea acestei sarcini.

Ar putea fi culoarea albă pentru a descrie prezența tuturor culorilor.

Sau auriu pentru a reprezenta comoara care este pastrata pentru tine … și lumea din jurul tau.

Sau argintiu liniștitor.

Sau regal violet.

Menține această minge de Lumină în mâinile tale.

Simte prezența sa dinamică, puterea sa, valoarea sa.

Multumeste, cu Iubire, pentru abilitatea de a canaliza acest dar, imaginația și abilitățile pe care le va aduce in lumea ta, îndrăzneala ta de caracter care va persevera până când aceasta se materializeaza … pentru tine … in toata splendoarea sa.

Adu această Lumină în centrul pieptului si las-o sa-ti infuzeze corpul cu spiritul și determinarea sa.

Simte cum iti inunda ființa cu hotărârea si ardoarea cu care trebuie să se deplaseze, în mod deliberat, în această privință.

Vizualizeaza cum ființa ta, corpul tau, imaginea ta absoarbe culoarea acestui vis minunat … asa fel incat tu … si ea … sunteti Una.

Constientizează, că Acum, capacitatea ta de a „trăi visul tau” este o parte din tine, automata, naturala, o concluzie dinainte … o promisiune făcută între tine și Sinele tau Superior.

Este timpul să practici ceea ce afirmi … și revendica-ti destinul.

Intoarce-te cu grijă din meditația ta … un suflet pasind pe o cale solidă și bine definita.

Coborarea pe PĂMÂNT

Petrece ceva timp în fiecare zi … cinci minute când te trezești, cinci minute înainte de a merge la culcare, un pic de timp la masa de prânz, probabil, și, ori de câte ori ai câteva minute disponibile, atunci când prefigurarea visului tau are sens.

Simte cum e sa „ai propriul vis.”

Ce anume mai conteaza în viața ta?

Traiești diferit?

Gandesti altfel?

Oamenii te trateaza diferit?

Este diferita rutina de zi cu zi?

Ai relații diferite?

Bunuri diferite ?

Planuri diferite?

Priorități diferite?

Cat de diferita este „lumea din jurul tau” ?

Cum anume, realizarea visului tau, a făcut o viață mai bună pentru tine … pentru alții?

Ce se poate face pentru a aduce unul dintre aceste „mici detalii” în realitate?

Sau mai aproape de realitate?

Ce iti spune intuiția despre extinderea visului?

Ce spune logica ta?

Intentionezi sa faci, cel puțin, un lucru diferit in fiecare zi … pentru a te reuni pe tine și obiectivul tau … în același timp și loc.

Observa sincronicități … ajutor neașteptat și invitații … pauze favorabile.

Când oportunitatea bate la usa, asigura-te ca ii răspunzi.

Visul tau, viziunea ta, momentul tău minunat de succes ar putea fi mult mai aproape decât crezi.

Rebecca Brents
Link original:

http://www.crystalwind.ca/astrology/moon-magick/new-moon-meditation-series/2392-meditation-for-the-new-moon-in-aquarius

Traducere:
Dida Aurelia

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

 

 

 

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Evolutie Spirituala, Luna Noua - Luna Plina și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Meditatie Pentru Luna Noua in Varsator

  1. Pingback: Meditatie Pentru Luna Noua in Varsator – detoatepentrutoti2016

Lasă un răspuns

