2016 – Anul Iubirii Necondiționate

Multumesc, Monica Póka!
Multumesc, Condor C!

Link original:

http://dincolo-de-mine-sunt-eu.blogspot.ro/…

Sunteți ghidați să vă iubiți necondiționat pe voi înșivă pentru că intrați în următoarea octavă a serviciului vostru.

Prin urmare, va fi nevoie să vă regenerați și să vă vindecați vehiculul pământesc pentru octava mai înaltă a serviciului vostru.

Prin urmare, vă prezentăm:

777

7 Minute * 7 Chakre * 7 Săptămâni

Apoi, puteți aloca în fiecare zi 7 minute ca să ascultați meditația săptămânii.
Aceste meditații scurte vă vor ghida să vă iubiți necondiționat pe voi înșivă prin focalizarea pe minte, corp și elementul spiritual al chakrei din săptămâna respectivă.
Meditația fiecărei săptămâni se va focaliza pe iubirea necondiționată a sinelui vostru cu fiecare chakră, focalizându-vă pe un anumit domeniu al:
Corpului/Sănătate
Minții/Expansiunea Conștiinței
Spiritului/SINELE Multidimensional
Este foarte recomandat să repetați acea meditație în fiecare zi a săptămânii. Sunt doar 7 Minute de Iubire Necondiționată PENTRU PROPRIUL vostru sine – începând cu prima chakră și urcând până la a șaptea chakră.
Dacă vă acordați numai 7 minute pe zi să vă amintiți, împământați și expansionați Iubirea Necondiționată pentru sinele vostru, vă puteți schimba viața.
De asemenea, în timp ce vă iubiți necondiționat și vă vindecați pe voi înșivă, o veți iubi necondiționat și vindeca pe Gaia, pentru că fiecare gând și emoție a voastră curge în corpul lui Gaia și în întreaga voastră planetă.
Prin urmare, ne vom focaliza în primul rând pe a vă iubi necondiționat propriul vostru sine – chakră cu chakră – lucru care va fi în mod automat împărtășit cu Gaia.
Începând cu prima chakră, ne vom focaliza pe o chakră (zonă a minții, corpului și spiritului vostru) timp de o săptămână, apoi vom trece la următoarea chakră în săptămâna care urmează.
Amintiți-vă că nu putem da ceea ce nu avem.
Prin urmare, pentru a împărtăși iubirea necondiționată, trebuie să o avem mai întâi pentru propriul nostru sine.
După ce timp de 6 zile ați repetat meditația, în a 7-a zi puteți spune:
”Astăzi aleg să-mi împărtășesc Iubirea Necondionată cu miezul lui Gaia și cu Sinele meu Cel Mai Înalt pentru a-mi deschide și expansiona portalul MEU de Iubire Necondiționată.”

Iubirea Necondiționată a propriului Sine – Prima Chakră

Eu mă iubesc pe mine însămi necondiționat,
Eu mă iubesc pe mine însămi necondiționat,
Necondiționat, mă iubesc pe mine însămi.
Încep acest proces de iubire necondiționată a mea însămi cu prima mea chakră și îmi focalizez câmpul de energie la baza coloanei mele vertebrale.
Simt cum energia Kundalini ”aplaudă” atât de fericită să știe că eu sunt pregătită să-mi încep transmutarea în adevăratul meu Sine Corp de Lumină.
De asemenea, îmi aud și copilul interior și toate experiențele pe care le-am avut.
Astfel, fac o respirație lungă și profundă și inspir iubirea necondiționată pentru mine însămi și expir și trimit acea iubire necondiționată către copilul meu interior, către orice traume, experiențe sau momente fericite pe care el sau ea a avut probleme în a le retrăi în acest moment.
În timp ce mă iubesc necondiționat pe mine însămi, din chakra mea rădăcină, în jos, de-a lungul picioarelor și prin tălpi, trimit acea energie în miezul lui Gaia.
Împământez iubirea necondiționată ce o am pentru mine însămi în corpul lui Gaia. Astfel, acum sunt una cu corpul lui Gaia.
Rădăcinile mele din forma mea fizică merg până la miezul lui Gaia.
În timp ce simt miezul lui Gaia, descopăr acel miez al meu care începe cu nașterea mea și urmez acel miez în susul miezului lui Gaia, până în corpul meu fizic și mă găsesc pe mine, acel eu pe care poate l-am pierdut.
Iubesc acel eu, iubesc acel eu ce știu că sunt și mă iert necondiționat pe mine însămi pentru că am pierdut legătura cu acel eu, și accept necondiționat că eu am pus asta în planul nașterii mele pentru că am avut nevoie să mă pierd pe mine însămi în scopul de a-mi găsi mai profund Sinele meu Miez, acela care am fost în nenumărate încarnări, acela care sunt în forma mea trei dimensională, forma mea patru dimensională, forma mea cinci dimensională și așa mai departe.
Simt ființa acestui Sine al meu Miez în mine însămi și iubesc necondiționat ființa Sinelui meu Miez și, destul de uimitor, îl pot simți pe Sinele meu Miez interior iubindu-mă la rândul lui necondiționat pe mine. Ce moment fericit!
Când circul iubirea mea necondiționată, a mea însămi pentru mine însămi, iar sinele meu îmi trimite acea iubire necondiționată înapoi ușor amplificată și apoi eu trimit din nou iubirea mea necondiționată spre sinele meu care iubește necondiționat ușor amplificată, ea continuă să tot crească.
Îmi simt rădăcinile, îmi amintesc alte încarnări pe Gaia și pe alte realități planetare, alte dimensiuni și pe diferite nave stelare.
Eu sunt acea ființă în toate acele realități și în toate acele realități eu sunt Eu.
Mă iubesc pe mine, eu-l care Eu sunt în miezul meu.
Sunt conștientă că în fiecare zi, eu împărtășesc acel Eu cu toate realitățile cu fiecare expirație pe care o fac.
Eu sunt una cu Gaia, Eu sunt una cu atmosfera, Eu sunt una cu întreaga viață. Binecuvântări mie, Eu mă iubesc pe mine necondiționat și, pe măsură ce simt acea iubire necondiționată foarte bine în ființa mea, știu că trebuie să o împărtășesc și voi începe să-mi împărtășesc iubirea necondiționată cu Gaia și plantez această iubire necondiționată ce este vie în interiorul meu, în miezul lui Gaia pentru a se întrepătrunde cu toate celelalte ființe minunate care se iubesc necondiționat pe ele însele și trimit acea iubire necondiționată în miezul lui Gaia și în miezul lui Gaia noi suntem una, suntem o singură lumină de iubire necondiționată.
Binecuvântări nouă și întregii vieți.

Iubirea Necondiționată a Propriului Sine – A Doua Chakră

Pe măsură ce mă focalizez pe a doua mea chakră, între talie și baza coloanei mele vertebrale, simt o năvală a emoțiilor din copilăria mea demult uitată și din tinerețe. Îmbrățișez aceste emoții cu puterea iubirii mele necondiționate și permit iubirii necondiționate să mă ierte necondiționat pentru orice am crezut că am făcut greșit și să accepte necondiționat că eu am scris acele episoade ale vieții în planul nașterii mele.
Observ cum acest dar al iubirii necondiționate, acceptării necondiționate și libertății necondiționate, îi permite copilului meu interior să se renască în adevăratul meu sine multidimensional.
Pot vedea acum o scară cum urcă din profunzimea sinelui profund inconștient al copilului din mine și este într-o continuă expansionare spre dimensiunile tot mai înalte ale conștiinței.
Observ și simt această lumină a adevăratului meu sine multidimensional pe măsură ce curge în jos pe scară în profunzimile celei de-a doua mele chakre pentru a transforma toate problemele copilăriei mele în lecții temeinic învățate.
Observ cum copilul meu interior împărtășește cu mine abilitățile mele înnăscute care s-au pierdut în procesul maturizării.
Simt minunăția vieții așa cum o percep prin ochii inocenței și speranței copilului meu interior.
Sunt liberă!
Mă aud exclamând pe măsură ce urc scara luminii în mine, cea care am ales să fiu înainte să iau această întrupare.
Îmi văd lumea prin ochii inocenței și cunoașterii înnăscute, văd că sunt protejată și ghidată de frecvențele înalt dimensionale ale propriului meu sine multidimensional.
Privesc acum lumea prin ochii inocenței și cunoașterii înnăscute și văd că sunt protejată, sunt protejată de proprii mei ghizi interiori care sunt și versiunile mai înalt dimensionale ale sinelui meu multidimensional.
Pe măsură ce aceste ființe mai înalt dimensionale devin conștiente în conștientizarea mea, pot simți lumina mai înaltă și iubirea necondiționată care rezonează la chemarea lor din miezul ființei mele.
Simt această lumină mai înaltă și iubire necondiționată cum mă eliberează de amintirile trecutului care m-au mințit, care mi-au spus că sunt doar un om, că nu sunt destul de bună, că nu sunt suficient de deșteaptă sau frumoasă, cuvinte care au durut și m-au făcut să mă simt tristă.
Iau fiecare dintre acele cuvinte care au rămas blocate cumva în a doua mea chakră și îi trimit fiecăruia propria mea iubire necondiționată și spun: Te iubesc, mă iubesc pe mine, noi suntem iubiți necondiționat, iubiți necondiționat, eliberați de condiții.
Iubirea necondiționată care acceptă greșelile sau accidentele sau reacțiile.
Simt acea iubire necondiționată pe măsură ce se stabilește acum în a doua mea chakră, pe măsură ce mă calmează și mă relaxează și îmi permite să eliberez emoțiile supărării, durerii și furiei.
Simt cum această iubire necondiționată îmi permite să mă bucur în emoțiile fericirii, creativității, acceptării, iertării.
Simt că prin a doua mea chakră sunt renăscută.
Sinele meu multidimensional se renaște ca cea mai nouă și mai necondiționat iubitoare versiune a sinelui meu.
Sunt renăscută, repet.
Sunt acel eu care am fost menită să fiu.
Acum îmi pot trăi viața ca fiind eu.
Și în această viață, în renașterea mea a acestei vieți, îmi iubesc necondiționat sinele din miezul ființei mele, mă iert necondiționat din miezul ființei mele și mă accept necondiționat din miezul ființei mele.
Și din aceste câmpuri fertile ale iubirii necondiționate, ale iertării necondiționate și acceptării necondiționate a sinelui meu știu că sunt, voi fi și voi continua să creez noul meu Pământ.
Noul Pământ bazat pe iubire necondiționată.

Iubirea Necondiționată a Propriului Sine – A Treia Chakră

Binecuvântări.
Vom împărtăși acum a treia meditație pentru a treia voastră chakră.
Aliniați-vă pentru această meditație realizând o respirație lungă și profundă.
De fapt, acordați-vă un moment pentru a vă închide ochii și inspirați 1, 2, 3, 4 rețineți, rețineți, rețineți acea lumină interioară și expirați ușor 1, 2, 3, 4, 5, 6 și relaxați-vă.
Simțiți cum plexul solar, a treia voastră chakră se expansionează cu respirația voastră și se relaxează în timp ce ce expirați.
Să o mai facem odată. Inspirați 1, 2, 3, 4, rețineți, rețineți, rețineți acea respirație, acea iubire necondiționată ce curge cu această respirație.
Acum expirați acea iubire necondiționată afară în viața voastră 1, 2, 3, 4, 5, 6 și amintiți-vă să spuneți ”Mă iubesc necondiționat pe mine însămi, mă iubesc necondiționat pe mine însămi, necondiționat mă iubesc pe mine însămi”.
Și în timp ce mă focalizez pe a treia mea chakră realizez că aceasta este chakra plexului meu solar, a propriului meu sistem solar personal, propriul meu soare interior.
În timp ce simt acea putere în interior, îi permit acelei puteri să tragă în interior iubirea necondiționată ce o trimit acum direct în plexul meu solar, în acea zonă care îmi controlează și stomacul.
Și în această zonă a stomacului meu este locul în care diger viața și ceea ce cunosc, ce simt, ce poate nu am realizat înainte.
Ceea ce diger acum este acea lumină mai înaltă care vine în acest portal înnăscut al soarelui meu din a treia mea chakră.
Simt acel vortex cum se deschide cu iubirea mea necondiționată și trimit mai multă iubire necondiționată în acel vortex și simt cum se deschide tot mai mult.
Atașez acest vortex la sinele meu ego, la gândurile mele zilnice pentru viața de zi cu zi care sunt conduse de a treia mea chakră.
Intru puțin în acel portal, în acea realitate interdimensională în care galbenul, nuanța galbenă a realității zilnice a celei de-a treia mele chakre, se transmută tot mai mult de la esența mea personală la esența aurie a sufletului meu.
Și simt acea putere din interiorul sufletului meu și deschid acel portal pentru ca sufletul meu să poată veni în gândurile mele zilnice și în gândurile mele zilnice îmi pot simți propria mea putere interioară.
În timp ce mă focalizez pe puterea mea interioară, amestec, fuzionez, colectez, combin această putere cu iubirea necondiționată ce o mențin pentru mine însămi.
Realizez că a treia mea chakră conduce conceptele, gândurile puterii asupra versus puterea din interior.
Simt mesajele, amintirile, gândurile, victoriile și tristețile așa cum îmi simt viața în situațiile în care am experimentat puterea altora asupra mea sau când am experimentat că eu am puterea în interiorul meu și îmi acord un moment lung să-mi amintesc un moment din viața mea în care am simțit pentru prima dată cum cineva avea puterea asupra mea și m-a rănit, m-a afectat, m-a înfuriat sau m-a întristat sau m-a speriat.
Dar acum, am învățat să mă iubesc necondiționat pe mine însămi și simt acea putere în interior și cu acea putere din interior merg spre acea persoană, spre acel loc sau acea situație în care am simțit odată că situația sau persoana avea putere asupra mea și mă iubesc necondiționat pe mine însămi, simt acea putere din interiorul meu și extind acea iubire necondiționată și putere interioară spre chiar acea persoană, loc, situație sau lucru care m-a rănit odată.
Știu acum că am destulă iubire necondiționată pentru mine însămi încât îmi pot vindeca rănile și intra în deplina mea putere interioară.

Iubirea Necondiționată a Propriului Sine – A Patra Chakră

În timp ce mă focalizez pe chakra inimii mele, îmi amintesc de întreaga iubire necondiționată pe care mi-am dăruit-o până acum.
Împământez din nou această iubire necondiționată în prima mea chakră.
Îmi iubesc necondiționat copilul interior din a doua chakră, accept puterea interioară pe care iubirea mea necondiționată a eliberat-o în a treia mea chakră și simt cum acest câmp de energie colectiv începe să se deplaseze în chakra inimii mele.
Pe măsură ce permit ca această acumulare a iubirii necondiționate pentru mine însămi să intre în inima mea, simt un portal interdimensional în interiorul meu, un portal care cuprinde toate întrupările mele dragi, pe cele mai puțin dragi precum și toate întrupările în-între acestea, întrupări pe care le-am avut pe planeta Pământ.
Observ cum toate aceste câmpuri de energie se adună în chakra inimii mele. Pot iubi necondiționat toate aceste experiențe?
Pot și le iubesc.
Ușor inspir conceptul colectării acestor expresii ale iubirii necondiționate în inima mea, în același mod în care aș aduna obiecte dragi într-un coș.
Astfel mă întorc spre prima mea chakră pentru a redescoperi una dintre primele mele amintiri ale acestei încarnări.
Simt această amintire, cunosc că aceasta sunt eu, aceasta sunt acel eu care s-a trezit pentru prima dată în acest vehicul uman.
Mă întind și îmbrățișez acest eu, iubesc acest eu, trimit acestui eu iubirea mea necondiționată și aduc acest eu în prețiosul meu coș cu ceea ce iubesc și se află în interiorul chakrei inimii mele.
Mă întorc din nou în a doua mea chakră și spre copilăria mea și asupra nenumăratelor emoții care se trezesc în copilăria mea.
Îmi văd copilul, îmi iubesc necondiționat copilul și extind acea ofertă pe măsură ce îmbrățișez acest eu și duc acest eu în inima mea, în conștientizarea a cine sunt în acest moment prezent în această încarnare. Și stau cu acest eu până mă simt în siguranță, până când știu că sunt cine sunt.
Mă întorc spre a treia mea chakră și văd acele prime expresii ale propriei mele puteri interioare și observ ca un părinte iubitor care este mândru de propriul copil și sunt mândră de copilul meu, copilul care sunt în interiorul meu, sunt mândră de modul în care m-am maturizat și de modul în care am gestionat toate aventurile celei de-a treia chakre, a tuturor gândurilor pe care le am și toate gândurile care vin spre mine și modul în care iau gândurile și le amestec cu emoțiile celei de-a doua mele chakre.
Și le aduc împreună în acest pachet al unei forme gând formată din gândurile și emoțiile mele de când am luat această întrupare și pe măsură ce mă maturizez în această întrupare, iau această informație și o pun în acel coș sacru al inimii mele pentru a-mi aminti tot ceea ce am experimentat în această viață. I
ubesc necondiționat tot ceea ce am experimentat în această viață, accept tot ceea ce am fost, înțeleg de ce am ales acele experiențe în viața mea, pentru că prin percepția inimii mele și prin colectarea acelei înțelepciuni înnăscute a copilăriei mele și cu puterea făgăduită care a crescut în interiorul meu, puterea mea interioară și abilitatea mea de a gândi despre ceea ce simt și să simt cum gândurile mele interacționează cu conștiința mea, cu corpul meu, cu realitatea mea interioară și cu cea exterioară.
În acest mixt al emoțiilor mele și a gândurilor mele și a formelor gând prin care gândurile și emoțiile mele se amestecă pentru a le crea, eu adaug iubirea mea necondiționată și cu acea iubire necondiționată aduc aceste forme gând în inima mea unde pot germina în conștiința mea și pot ieși prin fiecare respirație a mea, deoarece chakra inimii mele îmi guvernează și plămânii, și respirația și astfel, pe măsură ce inspir tot ceea ce am experimentat în această încarnare, trimit iubirea necondiționată și o expir în realitatea pe care am creat-o pentru mine și pentru iubita mea planetă, Gaia.

Iubirea Necondiționată A Propriului Sine – Chakra A Cincea

Acum, pentru a vă pregăti Chakra Gâtului pentru această abilitate, asigurați-vă că-i trimiteți Iubire Necondiționată.
Și în timp ce-i trimiteți Iubire Necondiționată, trimiteți-vă vouă înșivă Iertare Necondiționată pentru tot ceea ce v-ați gândit că ar fi trebuit să faceți sau n-ați făcut și Acceptare Necondiționată pentru tot ceea ce a avut loc până acum în viața voastră pentru că este o componentă a propriului vostru plan de dinainte de a vă fi născut și pe care voi l-ați scris pentru voi înșivă.
Poate că l-ați simțit a fi dur, dar când voi ați scris acest plan ați știut că doreați să Ascensionați în Corpul vostru de Lumină în această încarnare.
Ați știut că veți avea abilitatea de a găsi o cale să vă Iubiți Necondiționat pe Voi Înșivă și să folosiți această mare putere a Iubirii Necondiționate pentru Voi Înșivă astfel încât să puteți face față provocării de a trece prin situații pe care înainte le-ați fi considerat prea provocatoare, prea înfricoșătoare.
Dar acum voi comunicați cu Sinele vostru Mai Înalt. Acum voi puteți vedea calea în între – în între ceea ce poate ar fi trebuit să fi făcut, în între ceea ce nu doriți să faceți.
Și puteți găsi acea cale, acea rază de Iubire Necondiționată și Lumină Multidimensională încât să spuneți ”Sunt pregătită să merg pe această cale.
Sunt pregătită să îmi asum aceste provocări. Sunt pregătită să fiu acel ”eu” care am ales să fiu înainte de a-mi lua această încarnare.”
Acum îngăduiți-vă să păstrați această frază, să păstrați acest decret în inima voastră.
Și îngăduiți ca acel decret să se împărtășească pe sine cu tot ceea ce auziți, cu tot ceea ce spuneți.
Îngăduiți acel decret că Voi Sunteți Pregătiți să îndepliniți acel contract pe care voi l-ați scris înainte de a vă lua această încarnare.
Puteți simți marele curaj pe care l-ați avut atunci când l-ați scris.
Când ați scris acest contract Voi ați fost Sinele vostru Mai Înalt.
Astfel, pe măsură ce vă deschideți Chakra a Cincea și o umpleți cu Iubire Necondiționată aduceți-vă clarauzul.
Aduceți-vă abilitatea de a intra în comuniune și a comunica cu propriile voastre Expresii Mai Înalte ale Sinelui.
Acum, amintiți-vă că dacă ați dorit să vă întâlniți cu cineva în mod regulat v-ați stabilit o oră pentru acea întâlnire.
Ați fi creat un loc de întâlnire și ați fi documentat acea întâlnire.
Așa că acum vă cerem ca fiecare dintre voi să vă scrieți în jurnalul vostru, în calendarul vostru – o dată pe zi, la ”această” oră mă voi duce în ”acest” loc cu computerul meu, cu instrumentele mele artistice, cu abilitatea mea de a scrie, abilitatea mea de a înregistra și îmi voi folosi vocea mea mai înaltă și voi spune, ”Draga mea, în acest Acum sunt pregătită să încep și să continui o comunicare zilnică cu tine – expresia mea mai înaltă a sinelui.
Îți promit, expresia mea mai înaltă a sinelui că voi documenta aceste informații astfel încât ele să fie împământate în corpul lui Gaia.
Și în timp ce documentez aceste informații, îți promit că-mi voi folosi vocea, Vocea mea Mai Înaltă, fie prin cuvintele sau cântecul meu, prin scrierile mele, prin arta mea, prin toate expresiile creativității mele.
Voi împărtăși aceste informații cu alții. Sunt importantă.
Ceea ce am de împărtășit este important. Știu acest lucru pentru că îmi aud Sinele Mai Înalt amintindu-mi că eu sunt importantă.
Binecuvântări – binecuvântări mie.
Mă iubesc pe Mine Însămi Necondiționat.

Iubirea Necondiționată a Propriului Sine – Chakra a Șasea

Experimentez recunoașterea a ceva din interiorul meu, ceva ce știu că a fost mereu acolo dar nu-l prea pot explica. Nu sunt sigură ce explic, dar cred că este un sentiment.
Cum explică cineva un sentiment?
Acest sentiment nu se simte uman, cel puțin nu se simte ca un om trei dimensional cu toate acele limitări.
Poate, sper că este un ”eu” aflat într-o frecvență tranzitorie între dimensiunea a treia și a cincea.
Da, așa este.
Este ca și cum aș încerca să-mi amintesc ceva ce am încercat să uit.
Nu știu de ce am încercat să uit această realitate deoarece licărirea ei este așa de specială. Cu toate acestea nu pot spune că sunt sigură de acest sentiment.
De fapt, cu cât știu mai multe despre acest sentiment cu atât mai mult îmi dau seama că nu știu.
Am avut instrucțiuni, intuiții, transmisii, oricum le-aș numi acum că ceva se formează în interiorul meu.
Acest interior al meu înseamnă doar că în sfârșit conștientizez că fiecare pe care îl aud, îl canalizez, îl scriu, îl experimentez este o versiune a ”mea”.
Dar dacă toate aceste versiuni, toate aceste vieți, toate aceste realități posibile ar veni în acum?
Dacă toate lucrurile pe care le-am separat prin timp ar începe să curgă una în cealaltă?
Cum s-ar simți?
Am reușit să separăm provocările dimensiunii a treia fragmentându-le dar această tactică a creat doar și mai multă iluzie deoarece unitatea este cheia care va deschide ușa puzzle-ului format din noi, cei care devenim sine multidimensionale în viața noastră de zi cu zi.
Prin proiectare noi toți am ales vieți individuale separate pentru ca fiecare dintre noi să avem propria noastră piesă dintr-un puzzle mai mare.
Dar acum, piesele noastre din puzzle sunt chemate să se alăture întregii ființe simțitoare a lui Gaia.
Când am început acest puzzle, cu nenumărate vieți în urmă, ne-am gândit numai la oamenii care arătau ca noi, vorbeau limba noastră, dacă aveam una, deoarece trăiam cu toții într-o peșteră mică.
Chiar și atunci aveam peșteri separate pentru triburi separate.
Acum, trebuie să realizăm că noi trebuie să eliberăm acel obicei deoarece nici unul dintre noi nu este diferit în interiorul sinelui său.
Suntem aceleași ființe, purtăm doar costume diferite, costume la care ne gândim că sunt corpurile noastre fizice.
Unele dintre aceste costume nici măcar nu sunt umanoide.
Unele dintre aceste costume sunt de feline, altele sunt canine, altele sunt reptiliene sau de insecte, iar lista poate continua.
Și dacă acum am da toate aceste costume jos, ne-am vedea ca întreg, ca și conștiință pură, ca și lumină pură și ca spirit pur.
De ce este acceptabil din punct de vedere social să fim speriați, depresivi, anxioși sau bolnavi, dar pare a fi de neacceptat să fim membrii propriului nostru sine multidimensional.
Cum ar fi să fim pe deplin sinceri și să spunem: Bună! Numele meu este Sue Lie și sunt un om, arcturian, pleiadian și ceva siriusian și un pic draconian, dar și zetan.
Am și origini puternice de antarian, puțin andromedan și, da, în prezent port o formă umanoidă trei dimensională de pe o mică planetă numită Pământ.
Și pare că Pământul freamătă deoarece membrii acestei Planete încep să ia în considerare posibilitatea ascensionării personale și planetare.
Bineînțeles că acesta este doar un mic procent al oamenilor doarece mulți alții cred că sunt doar oameni.
Sper să nu se supere prea tare atunci când vor descoperi adevărul.
Pentru cei care sunt speriați de schimbare, o treabă pe care ei o urăsc, pot doar să-mi imaginez cât de terifiant ar putea fi pentru ei să accepte că întreaga lor realitate se schimbă.
Realizez acum ce se schimbă în interiorul meu, pur și simplu nu mă mai pot ascunde.
Atât cât pot spune, lucruri neobișnuite pe blog, de obicei mă rețin puțin, încerc să fac un pas înapoi, numai puțin, pentru ca oamenii să nu se sperie, să nu se înfricoșeze.
Dar oamenii care sunt speriați de schimbare vor fi mult mai înfricoșați dacă nu realizează că ceva este diferit.
Nu, nu este fizic, este psihologic și spiritual dar în același acum, sunt toate aceste lucruri în același timp.
Este ca și cum am trece printr-o resetare exact așa cum ei, orice și oriunde ar fi ei, vorbesc despre o resetare financiară, unii dintre noi suntem mai angajați într-o resetare a conștiinței.
În loc să ajungem acolo unde ne-am dorit mereu, în a treia dimensiune, dorim să urmăm acel sentiment care este profund în interiorul și peste tot în jurul nostru.
Când suntem obosiți, bolnavi, emoționali, adormiți sau înfometați, cu alte cuvinte, când vehiculele noastre umane au nevoie de atenția noastră, noi uităm de acest nou sentiment. Da, este un sentiment nou dar, cu toate acestea, pentru noi, cei care am fost pe această cale de recunoaștere a percepțiilor noastre cinci dimensionale, acest sentiment pare a fi foarte vechi.
Pare ca și cum a fost mereu acolo dar, doar acum îl recunoaștem.
Nu știm mereu cum, de ce sau chiar ce este diferit dar în interior simțim ceva în miezul nostru, ceva ce nu am simțit până acum.
În nici una dintre nenumăratele noastre realități sau nenumăratele noastre linii temporale nu am fi simțit această experiență decât dacă am fi fost suficient de onorați să experimentăm în mod personal o ascensiune umană.
Bineînțeles că nu eram mai umani decât suntem acum, dar purtam un vehicul uman, așa că noi credeam că suntem doar umani și cum ceea ce credem este ceea ce percepem, este nevoie de un mare curaj pentru a vedea întreaga perspectivă multidimensională a vieții în timp ce purtăm încă un vehicul uman.
Cu toate acestea trebuie să ajungem la acel grad de conștientizare al sinelor noastre adevărate, dacă vom face această transmutare în Corpul nostru adevărat de lumină cinci dimensional.
Așa că iată-ne în acest moment, în această stare a conștiinței în care știm că ceva este foarte diferit și suntem aici pentru a realiza că fiecare dintre noi cunoaște doar ceea ce noi cunoaștem.
Suntem piese dintr-un puzzle, piese pe care trebuie să le unim unele cu altele pentru a lua toate piesele puzzle-ului nostru și să le punem împreună pentru a obține imaginea de ansamblu a ceea ce se întâmplă de fapt în realitatea noastră curentă.
Încă un lucru de ținut minte este că realitatea noastră se schimbă atât de repede încât nu putem deveni atașați de nici o versiune oferită de realitatea noastră personală sau chiar de cea posibilă pentru că s-ar putea ”să pierdem autobuzul” acestei noi realități pe care noi o creăm în interiorul nostru.
Cu toții suntem la fel de importanți, cu toții suntem pietricelele care formează plaja, milioanele de stele care umplu cerul, cu toții suntem Pământul și cu toții suntem Spiritul, cu toții suntem Spiritul lui Gaia și Spiritul lui Gaia este format din noi toți.
Suntem persoanele care iubesc necondiționat această planetă care este casa noastră și când ne vom întoarce la navele noastre stelare cărora le simțim lipsa cu atâta disperare, ne vom întâlni unii cu ceilalți în holograma Pământului trei dimensional pentru a discuta între noi despre fantastica treabă ce a realizat-o Gaia, aceea de a fi o planetă.
Vom râde și vom discuta despre noi, oamenii, care eram meniți să fim Păstrătorii Pământului și despre cum unii dintre noi, oamenii, ne-am putut reaminti că, Gaia, era Mama noastră Pământ.
Da, fiecare dintre cei interesați de această transmisie o iubește pe Mama Gaia și face tot posibilul pentru a împlini contractul pentru Gaia, contract pe care eu, tu, noi suntem acum în procesul de a-l împlini pe măsură ce o transmutăm pe iubita noastră Gaia trei dimensională în a patra și a cincea ei expresie dimensională.
Ne amintim că am venit în vehiculele noastre pământești actuale pentru a o ajuta pe Gaia în orice fel putem, deoarece noi am unit conștiința unității a lui ”am venit pentru Gaia”.
Și eu, noi, noi toți suntem aici acum pentru Gaia.

Iubirea Necondiționată a Propriului Sine – Chakra a Șaptea

Tocmai am descoperit ceva ce am scris în septembrie 2012 și care s-a pierdut printre toate lucrurile le-am primit și mi-am dat seama că nu am putut înțelege această informație în acea perioadă și din această cauză am pus-o deoparte dar, așa cum lucrurile ne apar atunci când este momentul ca ele să fie împărtășite, această informație mi-a apărut Acum.
O voi citi acum…
Mintea mea a zburat dintr-o realitate în alta ca și cum aș fi căutat ceva sau pe cineva.
Era ca și cum aș fi fost într-un holocaust rulând o realitate holografică în propria mea minte. Știam că eu creez această experiență deoarece îi puteam auzi pe Arcturieni cum îmi amintesc că eu eram creatorul propriei mele vieți.
Recuperam realitățile pe care eu le-am creat.
La început am fost un Pleiadian dar, pe măsură ce rezistența mea la această experiență s-a redus și m-am predat pe deplin procesului meu, am văzut realități în care Oameni, Antarieni, Siriusieni, Tau Centieni, Lemurieni și Atlanți lucrau împreună în unitatea conștiinței pentru a o ajuta pe Gaia.
Aceste mărețe ființe erau toate acolo și știu că asta era ceea ce am căutat.
Cu toate acestea, în realitatea în care credeam că sunt, Atlantida nu s-a întâmplat și nici multe alte linii temporale din memoria mea trei dimensională.
Cu această realizare am trecut într-o realitate de care nu am auzit niciodată, numită Pământ.
Dar, odată ce realitatea aceasta a intrat în mintea mea imaginativă și în conștiința mea, eram acolo, în acea linie temporală.
Pentru o clipă am fost într-o linie temporală complet diferită. Apoi, am început să schimb aleatoriu prin realități în diferite linii temporale despre care nu știam că existau înainte de această viziune.
Care ar putea fi scopul acestei viziuni, m-am gândit și i-am auzit pe arcturieni spunând: Ai grijă!
La ce anume trebuia să am grijă? Și atunci am aflat.
Lumile au început să curgă prin mintea mea tot mai repede până când toate s-au unit în una, cred că trebuie să spun, într-o fântână.
Realitatea s-a schimbat atât de repede încât s-au format cercuri interconectate care s-au mișcat din ce în ce mai profund în inima mea.
Inima mea – se simțea ca și cum inima mea era plină cu Lumină dar, de fapt, era mai multă Lumină decât puteam eu să cuprind.
Am simțit o erupție neașteptată ca și cum o fântână ar fi fost pornită și multe, multe vieți s-au unit într-o singură forță energetică și mi-au invadat inima ca un vulcan în erupție.
Și au curs în afară prin coroana mea ca o imensă fântână de Lumină.
Lumina din inimă s-a pulverizat în exterior în toate direcțiile.
Am putut vedea frecvențele din ce în ce mai înalte ale realității ca imagini strălucitoare ale lumilor posibile, paralele și alternative.
Au început să capete forme aparente.
Apoi, dintr-o dată, totul a încetat. Imaginile au înghețat în loc și toate lumile și-au oprit rotația.
Toate imaginile erau complet nemișcate, cu excepția imaginii sinelui meu.
Dar această imagine era fără formă, era o imagine a unui câmp energetic care se învârte umplut cu nenumărate imagini.
Am mers de la o imagine la alta observând războaie nemișcate și bombe în aer, parade și marșuri cu un picior pe pământ, nave oprite în spațiu și toți și toate erau ca înghețate în loc. ”Ce s-a întâmplat?”, am întrebat.
Arcturianul invizibil a spus : ”Ai părăsit timpul.”
Spre surprinderea mea, am înțeles pe deplin acel concept.
Lumea era nemișcată pentru că nu exista timp pentru a mișca locuitorii de la un loc la altul. Am privit în multe realități și am realizat că se mișcau atât de încet pentru mine încât a trebuit să le observ pentru ”mult” timp pentru a vedea cum un pas este făcut.
Am privit în jos pentru a-mi vedea corpul meu nemișcat înconjurat de nenumărate bule ale realităților care curgeau prin fluxurile de lumină, curgând din inima mea.
Am decis să intru într-ul din aceste vise și m-am regăsit în interiorul creaturilor șase dimensionale care preferau să trăiască în rețeaua de Lumină a navelor mamă.
De fapt, aveau mult de-a face cu menținerea în viață a navelor deoarece câmpul lor energetic șase dimensional se mișca mereu și ilumina forța de viață a navei.
Cei șase dimensionali sunt simbolul conștiinței colective.
Pentru o fracțiune din Acum am experimentat Unitatea Conștiinței de a fi o ființă șase dimensională.
Și apoi – m-am trezit sau am fost trează în timpul somnului. Pe măsură ce mă trezeam încet am auzit…
”Ascultă liniștea cum plutește prin aer.
Ascultă liniștea, o poți auzi peste tot.
Ascultă liniștea, te va lua dacă îndrăznești.
Odată ce ai ascultat liniștea, e un mesaj pe care îl poți împărtăși.
Liniștea va rămâne în interior în momentul în care inima ta o aude.
Este bine să o faci, este a ta să o iei – nu trebuie să te temi de ea.
Liniștea este o forță, este inima Vieții și a Iubirii.
Este o parte a profundului interior și vine din îndepărtata înălțime.
Dacă asculți liniștea vei descoperi că sunt mult de spus.
Dacă auzi liniștea profund în interiorul tău, te va elibera de stres.
Când stresul a dispărut poți să-l auzi pe acel ”tu” – Cel care locuiește în interior.
Cel care este prezent de fiecare dată când râzi și te susține atunci când plângi.
Dacă asculți liniștea, o vei găsi în interiorul tău.
Liniștea este Vocea Mică și Liniștită care îți spune ce poți face.
Îți va spune cum să asculți și să înțelegi motivul.
Toate viețile trebuie să aibă o anumită curgere și fiecare moment are o perioadă.
Perioada tânjirii tale după sinele pe care ai simțit că l-ai pierdut când ai ales calea care nu erai tu și acum te simți atât de pierdută.
Dar pe măsură ce curgi spre nicăieri în inima și mintea ta, s-ar putea să descoperi că ești fericită cu misterul pe care îl vei descoperi.
Apoi, ca și Căpitan al Vieții tale, vei trăi în Acum pentru a-ți preda toate întrebările pe măsură ce îți amintești cum.
Cum să fii cine ești pe măsură ce o ajuți pe draga de Gaia să fie o Stea.
7 Chakre
7 Chakre
Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 2016 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

