Portalul Curcubeu

Rainbow Portal

PORTALUL CELOR 7 COLOANE DE LUMINA SI 7 CHAKRE
14 martie – Chakra Radacina
15 martie – Chakra Sacrala
16 martie – Chakra Plexul Solar
17 martie – Chakra Inimii
18 martie – Chakra Gatului
19 martie – Chakra Al Treilea Ochi
20 martie – Chakra Coroana (cu toate cele 7 chakre activate)
20 martie – ECHINOCTIU
”Salutări la toată lumea! Am primit o veste foarte interesanta, că mâine 14.03.2016 se va deschide un portal Curcubeu, portalul celor 7 piloni de Lumina și 7 chakre.
Și avem, din nou, o ocazie minunata de a curata si purifica toate cele 7 chakre ale noastre, una câte una, în următoarele 7 zile.
Modul în care acest portal va funcționa este după cum urmează: în fiecare zi, energia corespunzătoare unei anumite chakre va scălda Pământul și pe noi toți.
Pentru a maximiza efectul acestei energii, trebuie să te concentrezi pe chakra zilei și să petreci întreaga zi asistand corpul în echilibrarea acestei chakre, in mod special.”
Sursa:https://sacredascensionmerkaba.com/2016/03/13/urgent-rainbow-portal-31416-32016-the-portal-of-7-pillars-of-lights-the-rainbow-portal-the-7-chakras/

 

Portalul Curcubeu

 

Ziua 1 – 14.03.2016 Chakra Radacina (Muladhara)

Afirmatii:
„Eu Am încredere în puterea Pământului”
„Eu Sunt in siguranta, iubit(a) și Eu aparțin”
„Îmi place corpul meu ca ma sustine pe Pământ”
„Eu creez o experiență de viață solidă și puternică”
„Eu Am încredere în procesul vieții”
http://www.chakra-lover.com/root-chakra.html

 

Eu Sunt conectata la Energia Mamei Pamant,
Corpul, Mintea si Spiritul meu sunt impamantate, centrate si purificate.

 

 

Afirmatii:

Eu accept Abundenta in viata mea.
Eu Sunt in siguranta in toate zonele din viata mea.
Energia mea este impamantata pentru a patrunde intr-un flux sanatos in corpul meu.
Eu am suficient si Eu Sunt indestulatoare.
Eu imi hranesc Mintea, Corpul si Spiritul.
Eu am Tot Ceea Ce imi trebuie pentru a avea o viata abundenta.

 

 

Ziua 2 – 15.03.2016 Chakra Sacrala (Svadhisthana)

Afirmatii:
„Eu Sunt exact acolo unde trebuie să fiu în viața mea”
„Eu apartin”
„Eu merit plăcere”
„Eu mă iubesc și mă accept, Eu Sunt perfect(a) exact așa cum sunt”
„Eu permit cu ușurință plăcere și senzualitate în viața mea”
„Eu Sunt responsabil(a) de propria mea împlinire sexuală sănătoasă „
http://www.chakra-lover.com/sacral-chakra.html

Eu Iubesc toate dimensiunile mele.
Ma delectez cu realizarea constructiei creative a ceea ce este viata mea.

 

Afirmatii:

Eu ma respect si am grija de toate necesitatile mele.
Eu imi iert trecutul si imbratisez fiecare moment al prezentului.
Eu Sunt deschisa sa primesc Tot Binele pe care Viata mi-l aduce in cale.
Eu Am o stare sanatoasa a pasiunii si dorinta sexuala in Viata mea.
Eu Sunt creativa in toate domeniile din Viata mea.

 

 

Ziua 3 – 16.03.2016 Chakra Plexului Solar (Manipura)

Afirmatii:
„Eu Am încredere, în mod natural, în propria mea călăuzire”
„Eu mă respect si mă iubesc profund”
„Eu Sunt incantat(a) sa fiu pe calea mea”
„Eu Sunt sigur(a) de mine și de direcția mea”
„Eu cred în propria mea putere personală”
„Eu Am încredere în dragoste”
http://www.chakra-lover.com/solar-plexus-chakra.html

Vointa mea si Vointa mea Divina Sunt Una.
Eu Sunt conectata(a) la fluxul Abundentei Universului si Eu manifest cu usurinta visele mele.

 

Eu Sunt energic(a) si puternic(a).
Eu ma accept pe mine insumi (insami).
Eu fac propriile mele alegeri.

 

 

Ziua 4 – 17.03.2016 Chakra Inimii (Anahata)

Afirmatii:
„Eu mă iubesc și mă accept total”
„Eu Sunt perfect(a) așa cum Sunt”
„Eu Sunt dispus(a) să iubesc pe alții asa cum sunt”
„Dragostea este pretutindeni”
„Inima mea este deschisa sa iubeasca”
„Îmi place cine Sunt”
http://www.chakra-lover.com/heart-chakra.html

Inima mea este deschisa sa primeasca energia Iubirii.
Eu radiez aceasta esenta.
Eu imi urmez calea cu Calm si Gratie.

tumblr_ndc5c21z1i1r7ahobo1_500

 

 

Ziua 5 – 18.03.2016 Chakra Gatului (Visuddha)

Afirmatii:
„Eu comunic cu ușurință, cu claritate și Iubire”
„Eu Sunt încrezător(are) în expresia mea personala”
„Vocea mea este sincera și puternica”
„Comunicarea creativă vine cu ușurință catre mine”
„Este sigur pentru mine să mă exprim pe deplin”
http://www.chakra-lover.com/throat-chakra.html

Eu Sunt aliniata cu Adevarul meu suprem si il transmit cu Dragoste si onoare.
Cuvintele mele rezoneaza delicat cu Universul.

Eu imi exprim sentimentele cu usurinta si cu sinceritate.
Eu comunic efectiv cu toata lumea in viata mea.
Eu Sunt stapan(a) al puterii mele si Eu ma simt, pe deplin, in viata.
Eu ascult de ghidarea mea interioara atunci cand iau decizii.
Eu Sunt calm(a), increzator(are) si vorbesc corect.
Eu ascult pe altii si altii ma asculta pe mine.

Meditatia:

Ziua 6 – 19.03.2016 Chakra Al Treilea Ochi (Ajna)

Afirmatii:
”Eu Sunt dispus(a) să am încredere în intuiția mea „
„Intuiția și conștientizarea mea sunt un dar”
„Eu ma concentrez pe ceea ce-mi place si vine la mine”
„Îmi place să ma joc în imaginația mea”
„Eu ma conectez cu ușurință cu Spiritul meu și cu puterea mea suprema”

http://www.chakra-lover.com/third-eye-chakra.html

Mintea mea este deschisa spre o noua viziune.
Eu imi extind constientizarea prin intermediul Sinelui meu Divin.

Eu am incredere ca viata mea se desfasoara exact asa cum trebuie.
Eu am incredere in ghidarea mea interioara in toate domeniile vietii mele.
Eu sunt deschisa spre abilitatile mele intuitive si Eu le folosesc pentru Binele meu Suprem.
Eu Sunt conectata cu Adevarul meu suprem.
Eu imi ascult intuitia in fiecare zi.

 

 

Ziua 7 – 20.03.2016 Chakra Coroana (Sahasrara) – ECHINOCTIU

Afirmatii:
„Eu Sunt deschis(a) spre abundență”
„Dragostea mă înconjoară și mă ghidează”
„Eu am încredere în înțelepciunea mea interioară”
„Eu sunt Iubire și Lumină”
„Eu Sunt conștient(a) în fiecare moment”
http://www.chakra-lover.com/crown-chakra.html

Eu Sunt conectata cu Sursa Divina a Universului.
Eu Sunt Lumina.
Eu Am Incredere.

Eu Sunt ghidata de intelepciunea mea interioara.
Eu Sunt conectata cu Sinele meu Inalt si cu Spiritul Divin.
Energia mea are o frecventa, de inalta vibratie, pentru vindecare.
Eu imi respect corpul ca fiind templul care imi hraneste Sufletul.

 

 

Sa Ne Fie de Folos!

Pace, Lumina, Dragoste, Compasiune si Binecuvantari Divine Tuturor!

Va Iubesc pe Toti!

Dida Aurelia

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

7 Chakre

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 2016, Ascensiune și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Portalul Curcubeu

  1. Pingback: Portalul Curcubeu | DanielGaucan's Blog

  2. Cristina zice:

    Super articol,multumesc din inima!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Liliana zice:

    Multumesc.Multumesc.Multumesc!

    Apreciat de 1 persoană

  4. victoria Balint zice:

    Ce minte ingusta avem –nu pot sa cred ce minuni se intimpla;de ce nu se invata asa ceva–Danke ,Bunului Tata Ceresc!!!

    Apreciază

  5. myra zice:

    Multumiri, Aurelia.multumesc de dar.a venit la timp.aveam nevoie de el.

    Apreciat de 1 persoană

  6. VIORICA PASNICU zice:

    ESTE PRIMA DATA CAND ASCULT SI CITESC ASA CEVA !!! CUM TREBUIE SA FAC MEDITATIA!!! MULTUMESC !!

    Apreciază

  7. katica zice:

    Am mai citit din articolele tale. Le-am gasit intai in filmele Condor c.Am ajuns abia azi sa vad Articolul cu „Portalul Curcubeu” si muzica de meditatie dar, e bun, imi place, si-l voi face in continuare daca nu l-am perceput din timp.Mai bine putin mai tarziu ca niciodata. In orice caz se vede Aurelia, ca te ocupi de tine. Imi place elanul tau, te scutura putin, cum s-ar spune te trezeste. Ar fi bine sa-l mai citeasca si altii. Multe imbratisari calde pline de iubire si lumina ! Namaste !

    Apreciat de 1 persoană

  8. Staniu Elena zice:

    Foarte tare avem multe de invatat inca nici acum dupa 25 de ani, de acces la ingormatie putini oameni stiu aceste lucruri care daca le practici si crezi in ele ajungi sa te vindeci singur fara pastile,inveti sa te iubesti pe tine,inveti sa dai iubire neconditionata la tot ce exista in univers.mulumesc oamenolor ccare au descoperit asta ar trrbuiui ca toata lumea sa citeasca acedt articolul
    Stunvi nu am mai fi o natiune bolavs si nu am mai imbogatii farmacisti.

    Apreciază

Lasă un răspuns

