Valoarea Respirației Constiente

De Fiona Reilly

27 Aprilie 2016

True Living

http://www.fionareilly.co.uk/

In fiecare minut al fiecărei zile noi respirăm, ce bucurie să simțim respirația noastră, să simțim vivacitatea și vitalitatea noastră.

Este mana cerească sau sursa vieții care ne permite să existăm și este esențială pentru supraviețuirea noastră.

Respirația conștientă este declarată a fi unul dintre cele mai bune antidoturi ale stresului, anxietății și depresiei.

Timp de mulți ani, am acordat foarte multă atenție mâncării și băuturii pe care le consumam și mai puțină atenție respirației mele.

Noi putem supraviețui zile întregi fără hrană și chiar apă, însă, doar câteva minute fără oxigen.

Respirația noastră este vitală pentru existența noastră fizică, oxigenul pe care îl inspirăm ajută la formarea celulelor noastre.

Este un proces care se întâmplă în mod continuu, de multe ori fără conștiința noastră conștientă.

Datorită naturii minunate a respirației, nu este de mirare că multe practici de vindecare și ezoterice se concentrează accentuat asupra respirației, ca parte dintr-o cale spre starea de bine.

In timp ce majoritatea dintre noi nu acordăm atenție respirației, modul în care respirăm poate afecta bunăstarea noastră fizică și mentală.

Ea are un impact asupra nivelului nostru de energie și a funcționării organismului.

Respirația corectă poate reduce nivelul de stres, poate îmbunătăți antrenamentele și va stimula imunitatea la infecții și boli.

Respirația deficitară poate contribui la atacuri de panică și chiar stări, cum ar fi insomnie si depresie.

Respirația conștientă este o importantă formă de meditație, care poate fi practicată cu ușurință oriunde, oricând!

Ar putea fi la birou, așteptând un autobuz, într-un restaurant aglomerat sau ori de câte ori se întâmplă să fie.

Pur și simplu luați o pauză și deveniți conștienți de inspirație și expirație, ridicarea și coborârea pieptului când respirați.

Permiteți ritmului respirației să vă centreze, să vă împământeze și să vă calmeze.

Thich Nhat Hanh despre respirație

Thich Nhat Hanh

 

Iată două citate, despre respirație, ale lui Thich Nhat Hanh, celebrul călugăr Budist și activist pentru pace; el a apreciat, în mod clar, beneficiile pozitive ale respirației conștiente:

„Respirația este podul care conectează Viața la Conștiință, care unește corpul tău cu gândurile tale.
  Ori de câte ori mintea ta devine răvășită, utilizează respirația ca modalitate a mintii de a prelua controlul, din nou.”

„Sentimentele vin și se duc ca norii într-un cer vântos. Respirația conștientă este ancora.”

Modalități de a utiliza respirația pentru beneficiul vostru

Următoarele sunt câteva practici prin care puteți utiliza respirația pentru bunăstarea și beneficiul vostru.

1. În orice moment, indiferent ce faceți, este o oportunitate de a lua o pauză și de a vă urmări respirația.

Pur și simplu observând respirația poate fi, uneori, suficient pentru a îmbunătăți starea de bunăstare și de a induce un sentiment de calm.

2. Inspirați adânc și, în mod conștient, expirați.

Acest exercițiu simplu mă ajută să eliberez orice tensiune pe care as putea să o rețin în interior.

3. Folosiți respirația pentru a încuraja conștientizarea.

O definiție a conștientizării este „efortul blând de a fi prezent, în mod continuu, cu trăire.”

Pur și simplu observați respirația, pe măsură ce intră și iese din corp.

Acordați atenție experiențelor legate de respirație, poate și cum respirația trece prin nări și senzațiile fizice de acolo, de exemplu, diferența de temperatură, a aerului de respirație pe măsură ce intră și iese din corp sau senzația, pe măsură ce trece peste piele.

4. Respirați adânc deliberat.

Atunci când suntem tensionați, avem tendința de a efectua respirații superficiale.

O respirație conștientă, profundă, permite aerului viciat, care s-ar fi putut acumula în plămânii noștri, să fie eliberat și să fie înlocuit cu mană proaspătă, întinerită.

5. Căscați, doar pentru că vă simțiți bine (și, uneori, poate ajuta!)

Căscatul este o modalitate a corpului de a obține mai multă energie în sistem.

De multe ori, căscatul este un semn de eliberare a energiei.

O altă modalitate foarte bună de eliberare este oftatul.

6. Folosirea respirației este un factor dominant în practica yoga; se folosesc tehnici de respirație yoga, cum ar fi pranyamma, pentru relaxare și pentru a dizolva ceea ce nu mai este de folos și pentru a încuraja desfășurarea.

7. Găsiți și participați la o practică a mișcării care încorporează respirația, cum ar fi Pilates, Yoga.

 

   „Respirația este cel mai bun dar al naturii.
     Fii recunoscător pentru acest cadou minunat. ”                                                                                                                     Amit Ray

Cu binecuvântări, Fiona

Website www.fionareilly.co.uk and Facebook Page https://www.facebook.com/truelivingfr45/

Link original:http://www.fionareilly.co.uk/blog/the-value-of-breathing-consciously
Traducere:

Dida Aurelia

ro.gravatar.com/didaaurelia444

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Bioterapie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Valoarea Respirației Constiente

  1. Magdalena spune:

    Mulțumesco seara binecuvântată

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s