Mesaj de la Mama Maria

08 Mai 2016

prin Kundalini Living

Blessed Virgin Mary

Mama Maria spune,

Inimă dragă, este acel moment al anului, atunci când mamele sunt sărbătorite.

Într-adevăr, mamele merită atât de mult această poveste de mare dragoste și mare sărbătoare.

Mamele, întotdeauna, și-au amintit și fiecare mamă este importantă.

Amintește-ți propria mamă într-un mod unic și celebrează mama ta frumoasă și pe … tine.

Este o onoare Divină să fii mamă.

Nu oricine poate fi mamă.

Este un proces prin care mamele trebuie să treacă, înainte de a veni chiar și pe Pământ.

Da, sufletele care aleg să aibă copii, trebuie să aibă câțiva ani de formare, pentru a fi calificate să fie mamă.

Este un rol Divin și bine stabilit în Ceruri.

Fiecare mamă știe asta, adânc în inima ei și fiecare mamă este onorată în acea perioadă, înainte de a veni pe planetă și de a deveni mamă, într-o zi, în viața ei.

Fiind mamă, este, astfel, o așa mare plăcere a mea.

Într-adevăr, am avut privilegiul de a fi mamă pentru multe suflete mari, peste eoni de timp.

Isus este unul dintre ele.

Am, de asemenea, mulți alți fii și fiice în diferite vieți, unii sunt bine cunoscuți pe planetă, iar alții nu sunt.

Dar, cu toate acestea, ele sunt toate bunurile mele cele mai de preț, o mare Iubire.

Îi iubesc pe toți, prin timp și spațiu, ei sunt, toți, copiii mei, atunci și Acum, încă în amintirile mele, ei sunt încă copiii mei, ii iubesc pe toți.

Într-o viață specială, am avut cinci copii speciali.

Toți au crescut sănătoși și au devenit importanți în istoria omenirii.

Da, a fost în Europa feudală, iar ei au fost regi și regine, dar în inima mea, ei sunt suflete mari și copii iubitori.

Îi iubesc foarte mult pe fiecare și fiecare dintre ei au avut o viață frumoasă și o poveste frumoasă.

Când ești mamă, povestea copiilor tăi devine povestea ta și îngropată, adânc, în inima ta, nu pleacă niciodată.

Și asta sunt eu, am îngropat acele povești, adânc, în inima mea și le celebrez una câte una și întotdeauna prețuiesc acele povești și acei copii frumoși ai mei.

Îmi iubesc copiii.

Fie că sunt pe planeta Pământ, Acum, fie că sunt în Ceruri.

În inima mea, nu contează, odată ce au fost copiii mei, ei sunt întotdeauna copiii mei, Iubirea mea.

Ce înseamnă să fii mamă, pentru tine, mai ales ca am fost mamă de atât de multe ori?

Timpul poate spune, toți copiii mei vor recunoaște și amintiți-vă, că am fost mama lor o dată sau de două ori sau de mai multe ori.

Da, există suflete pe Pământ, pentru care am fost mama lor pentru totdeauna și este o frumoasă legătură , care nu se rupe niciodată.

Îi iubesc foarte mult.

O Zi a Mamei fericită tuturor mamelor prețioase.

Sunteți cei mai mari eroi de pe Pământ.

Fără voi, fără educația și marea voastră dragoste, noi nu am fi Aici.

Datorită vouă, am avut atât de multi mari eroi în istoria omenirii, care au schimbat lumea și au condus omenirea până la acest punct.

Datorită vouă, mame frumoase, care creșteți suflete și vindecați suflete, astfel încât planeta să se vindece.

Datorită Iubirii voastre și naturii darnice, Divinul și misiunea planetei Gaia continuă, iar copiii Mamei Gaia au avut ocazia de a se vindeca.

Datorită vouă, planeta noastră frumoasă devine din ce în ce mai frumoasă și fertilă și susține cel mai mare număr de suflete.

Datorită vouă, noi avem șansa ca, Divinul și compania Cerului, să trimită un număr enorm de suflete mari, Aici, pentru a vindeca planeta și pentru a îndeplini misiunea Divină.

Vă iubesc, mame.

Să sărbătorim această prețioasă Zi a Mamei.

Fie ca ziua să fie una de neuitat, o zi prețioasă.

Fie ca Iubirea și binecuvântarea Divină a mamei să fie întotdeauna cu voi.

Si Așa Este.

Link original: http://5dnews.com/message-mother-mary-may-8th-2016/
Traducere:Dida Aurelia

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

Valdi Sabev

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Fecioara Maria, Universul Sacru al Iubirii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

