Al Treilea Val – Simptome după 20 Iunie

Al Treilea Val

LYRA LIGHT

21 Iunie 2016

Ne așteaptă o săptămână genială!

După Evenimentele de ieri, ambele astrologice, și mult așteptata energie a celui de-al Treilea Val al ascensiunii, noi trebuie să fim pregătiți pentru evenimente uriașe care încep, Acum, să ne arate efectele a ceea pentru ce am muncit cu atât de mult angajament.

Cerurile te vor propulsa pentru a merge mai departe.

Să sperăm că ai făcut alegerile potrivite pentru a urma calea ta Divină, care este, în cele din urmă, calea noastră Divină!

Vei experimenta schimbări incredibile în interior, dacă ești atent, dacă poți găsi momentele de A FI în continuare … IMPULSURI ELECTRICE se vor resimți în corpul tău, în special  la nivelul capului, FLUXURI SUBITE DE ENERGIE vor veni în  câmpul tău și te vor împinge la acțiune, MINTEA TA A FOST SI ESTE INCA IN EXPANSIUNE de ieri, astfel că, dorința de a primi mai multe informații, te poate face, chiar, să te simți neliniștit, nerăbdător.

După aceste valuri imense ale punctului culminant personal al energiei, trebuie să te odihnești, chiar si numai pentru câteva minute.

Sentimente în creștere de FERICIRE vor invada Inima ta, în așa fel încât mintea ta, este atât de atrasă de astfel de sentimente pozitive și va fi capabilă să înceapă CONECTAREA MAI RAPIDA, IN CUNOASTEREA ASCUNSA A CONSTIINTEI TALE, care te determină rapid să manifești o nouă viață !

Simțul PUTERII, CURAJULUI, INCREDERII interioare creste enorm.

Unii dintre voi vor avea EXPERIENTE PSIHEDELICE NATURALE și OFENSIVE NERVOASE POZITIVE de EUFORIE, și, în funcție de stadiul în care te afli în acest moment, din cauza sentimentelor tale, poți PLANGE PUTERNIC, poți RADE PUTERNIC, poți avea REACTII MOTORII NECONTROLATE.

Alții pot simți nevoia de IZOLARE pentru a simți profund tot ceea ce se întâmplă în interiorul lor, toate schimbările și toate viziunile noi!

Unii dintre voi vor simți nevoia de a se ANTRENA, alții vor avea nevoie de ODIHNA și RELAXARE.

Indiferent ce faci, este important, mai mult ca oricând, să INCEPI un dialog PROFITABIL cu nevoile corpului tău.

Amintește-ți că tu iți TREZESTI CODURILE  ascunse în interiorul tău și le CONECTEZI cu CHAKRELE tale!

Permite tuturor acestor lucruri să se întâmple, tu te ADAPTEZI RAPID SI PROFUND! Felicitări!

Niciodată nu este prea mult, pentru a-ți reaminti de o împământare solidă.

Conectarea la Pământ și la Sinele profund este vitală în această călătorie.

Alegând întotdeauna Bucurie, Iubire Pura și Binele Suprem, este tot ceea ce ai nevoie pentru a fi pregătit pentru viitor, pentru viitorul care este Aici, Acum, așa cum l-am creat Acum!

Energiile Lunii Pline urmează să fie prelucrate, în următoarele zile, în Săgetătorul aventuros și acele energii, cu siguranță, îți vor cere să acționezi, după vibrațiile de transformare pe care, ziua de 20 iunie,  ni le-a dat tuturor!

Colectivul trebuie să fie mereu în inimile noastre, de fiecare dată când facem alegeri în viața noastră; nu mai există nici o separare și dacă ne adaptăm constant cu victoria globală, pe care am dorit-o atât de mult și pentru care am muncit atât de greu, având încredere că tot ceea ce faci te îndreaptă către un alt nivel de abundență – cel personal este doar un procent din ceea ce dorim și familia noastră este în inimile noastre, inimi care care vibrează la manifestarea Păcii Sufletului / Inimii colective, globale, pentru toți!

Având în vedere că Săgetătorul caută succesul și ne deschide spre o conștiință mai înaltă a întregului, energiile vor fuziona cu noi oferindu-ne un scop clar în toate acestea.

Deci … conectează-ți emoțiile cu Sufletul tău, căci misiunea este de a vedea prin sentimentele tale profunde, iar Lumina care luminează calea, provine dintr-un vis suprem pe care l-am avut toți și pentru care mergem mai departe; noi însămânțăm energiile Dragostei de la Sursă, amintindu-ne că înțelepciunea de a merge înainte este, deja, în fiecare dintre noi.

Link original:

LYRA LIGHT- After June 20 Symptoms

ASCENSIUNEA IN MASA A CELUI DE-AL TREILEA VAL

Mantra  Arheei Credinței

Ascensiunea in Masa Al Celui De-al Treilea Val

De LYRA LIGHT

20 Iunie 2016

Arheea Credinței: Mantra Masei Celui De-al Treilea Val

În această zi a magiei și a fluxului tuturor energiilor curcubeu din jurul vostru, tot ceea ce iți ofer este aceasta mantră pozitivă.

Simte puterea acestor cuvinte, pe măsură ce se aliniază cu profunzimea sufletului tău, asculta sunetul adevăratei tale voci, pe măsură ce lași cuvintele sa iasă afară, pentru a întâlni pe frații și pe surorile tale .

Tu ești cel care ai făcut toate acestea, tu ești cel care ai dorit asta  și te-ai rugat pentru toate acestea, tu ești cel care ai colectat toată puterea Universului pentru a realiza tot ceea ce simți și vezi.

Te onorez!

Eu Sunt valurile Uniunii Sacre.

Eu sunt Eul care Sunt.

Eu Sunt frații și surorile mele și ei Sunt Eu.

Eu Sunt din Inima mea se conectează la Eu Sunt a Tot Ceea Ce Este.

Eu reprezint Divinul așa cum Divinul completează lumea mea.

Eu oglindesc Lumina a Tot Ceea Ce Este.

Eu văd această Lumină strălucind peste tot.

Eu Sunt Tot Ceea Ce Este și Totul este în mine.

Eu cresc în Dragoste așa cum Eu las Dragostea să crească în mine.

Eu îmi ofer Iubirea pentru ca ea să aducă Pace tuturor ființelor.

Eu Sunt deschis(a) la fluxurile de Lumină, pentru a-mi împlini destinul meu Divin.

Eu Sunt, pe deplin, conectat(ă) la scopul Sufletului meu și la familia Sufletului meu.

Eu văd Lumina pe care trebuie să o urmez și Eu Sunt, pe deplin, suveran(ă).

Eu Sunt Conștiința Luminii și Conștiința Luminii Eu Sunt, veșnic.

Eu Sunt acest Acum.

Eu Sunt acest Aici.

Eu Sunt aliniat(ă) prin intermediul sursei Luminii și cu sursa Luminii.

Eu Sunt Lumea.

Eu Sunt Pământul.

Eu Sunt Universul în forma sa sublimă.

Eu Sunt Calea mea.

Eu Sunt Dragostea mea Pură.

Eu văd, doar, Dragostea Pură crescând, așa cum Eu urmez Calea mea de Lumină.

 

 

Link original:

LYRA LIGHT – Archeia Faith: Mass Third Wave Mantra

Traducere:

Dida Aurelia

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/06/24/al-treilea-val-simptome-dupa-20-iunie/

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

Acest material este proprietatea traducătorului si este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile mentionate mai sus).

Mulțumesc!

Nota tr.

Archeia Faith – Archeia Lady Faith este aspectul (corespondentul) feminin al Arhanghelului Mihail.

 

 

Tina Guo

 

Multumesc, Condor C!

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 2016, Lyra Light, Noul Pamant, Valul X și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

