Rozariul Fecioarei Maria pentru Ascensiunea Umanității

Mother Mary Rosary

11:11

O Altă Oportunitate a Procesului Nostru de Ascensiune

de Patricia Cota-Robles

www.eraofpeace.org

07 Noiembrie 2015

Acesta este, cu adevărat, un moment miraculos.

În septembrie 2015, Pământul a fost scăldat în Lumina Cerească, în frecvențe, dincolo de orice închipuire, pe care Omenirea sau planeta Pământ au fost, vreodată, în stare să primească în condiții de siguranță.

Acest aflux de Lumină a fost infuzat cu Raze Gamma, care au fost codificate, în mod specific, de către Tatăl-Mama noastră Dumnezeu, pentru a fi asimilat de către Prezența EU SUNT a fiecărei persoane și folosit pentru a recalibra structurile noastre ADN.

Acest eveniment a mutat exponențial Ascensiunea Pământului în Lumină și Alchimia Divină a Schimbării fizice a Umanității în Corpurile noastre de Lumină Solară Cristalină 5D, promovează un salt cuantic.

Această recalibrare a ADN-ului Umanității a contribuit la pregătirea fiecărei persoane de pe Pământ, pentru afluxul de Lumină din 11 noiembrie 11:11.

Unsprezece este numărul maestru, care reflectă transformarea din fizic în Divin.

In fiecare an, pe 11 noiembrie, milioane de Lucrători în Lumină se focusează, la nivel Mondial, pe Potențialul Divin al lui 11:11 și magnetizează această Lumină în planul fizic al Pământului, în numele Umanității și toate Viața evoluează pe această planetă.

In acest an va fi prima dată când vom avea ocazia de a experimenta această Lumină cu ADN-ul nostru recent recalibrat și fără obstacole, prin manipularea ego-urilor noastre umane fragmentate și bazate pe frică .

Datorita influxurilor incredibile ale Luminii, am fost binecuvântați, odată cu nașterea Noului Pământ, în perioada 21-22 decembrie, 2012.

Omenirea vibrează, Acum, în masă, cu o frecvență mai mare a Luminii Solare Cristaline 5D

Aceasta Lumină pulsează cu rafinate Culori Cristaline, Miresme, Tonuri Celestiale și Calități Divine care există în Corpul Cauzal al Tatălui-Mamei noastre Dumnezeu.

Această Lumină este formată din Douăsprezece Aspecte Solare Cristaline 5D ale Dumnezeirii și este menționată de către Compania Cerurilor ca fiind Cercul Sacrului Doisprezece.

Aceasta  Lumină care inspiră venerație, curge, Acum, prin recent activatele Coloane Vertebrale Solare Cristaline 5D ale Umanității și cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D și Meridianele lor corespunzătoare.

Știu că sună un pic mai complicat, dar această accelerare, în cadrul sistemului nostru de Chakre, este o parte importantă a procesului natural al Ascensiunii, prin care vom trece toți.

De-a lungul ultimilor câțiva ani, prin Intervenția Divină a Prezenței Eu Sunt a fiecărei persoane, Coloana noastră Vertebrală Planetară 3D cu Sistemul de 7 Chakre și Coloana noastră Vertebrală Planetară 4D cu Sistemul de 12 Chakre au Ascensionat în frecvență și au fuzionat cu Coloana noastră Vertebrală Planetară 5D cu Sistemul de 12 Chakre.

Aceste trei Sisteme de Chakre sunt, Acum, UNUL.

Acest lucru înseamnă că, atunci când noi magnetizăm, în mod deliberat, Lumina din cele Douăsprezece Aspecte Solare Cristaline 5D ale Divinității, prin cele Doisprezece Chakre 5D și Coloana noastră Vertebrală Solară, noi suntem înălțați în energie, vibrație și conștiință în moduri monumentale, cu un efort relativ redus.

Prin Cupa colectivă a Conștiinței Umanității, pe 11 noiembrie această Lumină va fi extinsă foarte mult, prin intermediul Coloanei Vertebrale a fiecărei persoane și al Sistemului de Chakre al Prezenței EU SUNT al lui sau al ei.

Cu cât frecvența noastră de vibrație este mai înaltă, cu atât vom primi mai multe beneficii de la acest aflux de Lumină Divină.

Cel mai puternic Dar de Sus, pentru a ajuta la pregătirea noastră pentru această ocazie unică, a fost oferit de către Preaiubita Fecioară Maria, sub forma Rozariului pentru Ascensiunea Umanității.

Voi împărtăși acest Dar în forma scrisă de mai jos, dar am creat și un frumos video YouTube care ne va înălța chiar mai mult, prin efecte vizuale deosebite, realizate de Daniel B. Holeman.

Aici este  Videoclipul YouTube:

Rozariul Fecioarei Maria pentru Ascensiunea Umanității

de Patricia Cota-Robles

Preaiubita Fecioară Maria este un exponent al Principiului Mamei Divine pe Pământ și ea a acceptat responsabilitatea de a deține Conceptul Imaculat, care este Matricea Divină personală, pentru fiecare dintre noi și pentru Ascensiunea Omenirii în Lumină.

Acest proces necesită o recalibrare a structurilor noastre ADN în frecvențele dimensionale 5D ale celor Douăsprezece Aspecte Solare ale Tatălui-Mamei Dumnezeu ale Dumnezeirii.

Oamenii de știință  obișnuiau să creadă că ADN-ul nostru a fost staționar și stagnant.

Acum știm că ADN-ul nostru este o sclipitoare configurație a formei de undă, care este, în fiecare moment, modificată de Lumină, radiații solare, câmpuri magnetice, impulsuri sonore, gânduri, emoții și cele mai multe dintre Razele Gamma.

Atunci când Prezențele EU SUNT ale Omenirii, se unesc pentru a imprima, în mod colectiv, codurile genetice pentru cele Douăsprezece Aspecte Solare ale Dumnezeirii, pe ADN-ul nostru, aceste modele aprind fiecare celulă din corpul nostru și ne înalță, în aliniere cu Corpurile noastre de Lumină Cristalină Solară.

Această perfecțiune Cristalină este, apoi, fixată în nucleul fiecărei particule atomice și subatomice și val de Viață de pe Pământ.

Odată ce acest lucru este realizat, transformarea noastră va avea loc în ceea ce va fi percepută ca fiind „o clipire de ochi.”

Rozariul pentru Ascensiunea Umanității este un Dar de la Fecioara Maria, care este proiectat pentru a ajuta, pe fiecare dintre noi, în procesul de Ascensiune.

Intenția Divină, a acestui Dar minunat, este de a sigila permanent corpurile noastre în Conceptul Imaculat al Tinereții Veșnice, al Sănătății Vibrante și al Frumuseții Radiante.

Vă voi arăta această invocare la persoana întâi, astfel încât fiecare vom experimenta, personal, acest Dar de Lumină, însă să știți că noi invocăm simultan cele Douăsprezece Aspecte Solare ale Dumnezeirii, în numele fiecărei persoane de pe Pământ, pentru că noi suntem UNUL și nu există nici o separare.

Rozariul Mamei Maria pentru Ascensiunea Umanității

EU SUNT Prezența mea EU SUNT și EU SUNT UNUL cu Prezența EU SUNT a Întregii Omeniri.

Ca O Singură Voce, cu O Singură Respirație, cu O Pulsație a Inimii și cu O Singură Energie, Vibrație și cu Conștiința Pură a Iubirii Divine, Eu Invoc cele Douăsprezece Aspecte Solare 5D ale lui Dumnezeu, unul câte unul:

Primul Aspect Solar al Dumnezeirii este Albastru Safir.

Această frecvență rafinată de Lumină coboară, Acum, din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroană 5D.

Lumina Albastră curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală și radiază prin fiecare dintre cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Albastru Safir radiant.

Calitățile Divine ale Primului Aspect Solar al Dumnezeirii sunt:

Voința lui Dumnezeu, Credința Iluminată, Puterea, Protecția și Prima Cauză a Perfecțiunii lui Dumnezeu .

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Doilea Aspect Solar al  Dumnezeirii este Galben Auriu.

Această Lumină Divină coboară din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Pe măsură ce această Lumină Galbenă curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală, ea radiază prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Galben radiant.

Calitățile Divine ale celui de-al Doilea Aspect al Dumnezeirii sunt:

Conștiința lui Hristos, Iluminismul, Înțelepciunea, Lumina, Ințelegerea, Percepția și Statornicia.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Treilea Aspect Solar al Dumnezeirii este Roz Cristalin.

Această strălucitoare Lumină Roz se revarsă din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Pe măsură ce Lumina Roz a celui de-al Treilea Aspect Solar al Divinității curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală, ea radiază prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Roz aprins.

Calitățile Divine ale celui de-al Treilea Aspect Solar al Divinității sunt:

Transfigurarea Iubirii Divine, Admirația, Toleranța, Unimea și Venerația pentru Intreaga Viață.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Patrulea Aspect Solar al Dumnezeirii este Alb.

Această frumoasă Lumină Albă coboară din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Pe măsură ce Lumina Albă a celui de-al Patrulea Aspect Solar al Divinității curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală, ea radiază prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Alb strălucitor.

Calitățile Divine ale celui de-al Patrulea Aspect Solar al Divinității sunt:

Neprihănita Concepție, Puritatea, Speranța, Refacerea, Învierea și Înălțarea.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Cincilea Aspect Solar al Dumnezeirii este Verde Smarald.

Această Lumină Verde Smarald coboară din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Pe măsură ce Lumina Verde Smarald a celui de-al Cincilea Aspect Solar al Divinității curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală, ea radiază prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Verde Smarald splendid.

Calitățile Divine ale celui de-al Cincilea Aspect Solar al Divinității sunt:

Adevărul Iluminat, Vindecarea, Consacrarea, Concentrarea și Viziunea Interioară.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Saselea Aspect Solar al Dumnezeirii este Rubin Auriu.

Aspectul Rubin Auriu al Dumnezeirii coboară din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Pe măsură ce Lumina Rubin Auriu  a celui de-al Cincilea Aspect Solar al Divinității curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală, radiind prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Rubin Auriu magnific.

Calitățile Divine ale celui de-al Saselea Aspect Solar al Dumnezeirii sunt:

Harul Divin, Vindecarea, Inchinarea Evlavioasă, Pacea și Manifestarea lui Hristos.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Saptelea Aspect Solar al Dumnezeirii este Violet.

Această frecventă rafinată a Luminii Violet coboară din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroană 5D.

Acum curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală radiind prin fiecare din Chakrele Plex Solar 5D ale mele, transformând-o pe fiecare într-un  Soare Ametist radiant.

Calitățile Divine ale celui de-al Saptelea Aspect Solar al Dumnezeirii sunt:

Mila, Compasiunea, Iertarea, Schimbarea, Sansa, Dreptatea, Libertatea, Victoria și Perfecțiunea Infinită a lui Dumnezeu.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Optulea Aspect Solar al Dumnezeirii este Acvamarin.

Lumina Acvamarin curge, Acum, din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Ea coboară, în jos, prin Coloana mea Vertebrală și pulsează prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Acvamarin rafinat.

Calitățile Divine ale celui de-al Optulea Aspect Solar al Dumnezeirii sunt:

Claritatea, Percepția Divină și Discernământul.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Nouălea Aspect Solar al Dumnezeirii este Magenta.

Această Lumină Divină coboară din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Pe măsură ce Lumina Magenta curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală, ea radiază prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Magenta radiant.

Calitățile Divine ale celui de-al Nouălea Aspect Solar al Dumnezeirii sunt:

Armonia, Echilibrul, Certitudinea și Increderea în Dumnezeu.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Zecelea Aspect Solar al Dumnezeirii este Auriu.

Frumoasa Lumină Aurie curge din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Pe măsură ce această puternică Lumină Aurie curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală, ea radiază prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Auriu sclipitor.

Calitățile Divine ale celui de-al Zecelea Aspect Solar al Dumnezeirii sunt:

Pacea Eternă, Prosperitatea, Abundența și Oferta lui Dumnezeu a Tuturor Lucrurilor Bune.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Unsprezecelea Aspect Solar al Dumnezeirii este culoarea Piersicii.

Această rafinată Lumină Piersică coboară, Acum, din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Ea curge prin Coloana mea Vertebrală radiind prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în minunați Sori de culoarea Piersicii.

Calitățile Divine ale celui de-al Unsprezecelea Aspect Solar al Dumnezeirii sunt:

Scopul Divin, Entuziasmul și Bucuria.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Al Doisprezecelea Aspect Solar al Dumnezeirii este Opal.

Aspectul Opal al Dumnezeirii coboară din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu și intră prin Chakra mea Coroana 5D.

Pe măsură ce această opalescentă Lumină curge, în jos, prin Coloana mea Vertebrală, ea radiază prin toate cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, transformându-le în Sori Opal spumos.

Calitățile Divine ale celui de-al Doisprezecelea Aspect Solar al Dumnezeirii sunt:

Transformarea și Transfigurarea.

Prezența mea EU SUNT asigură, în permanență, aceste Calități Divine în cadrul celor Douăsprezece Chakre Plex Solar ale mele, pe măsură ce Eu Afirm cuvintele Rozariului, Iubitei Fecioare Maria, pentru Ascensiunea Umanității:

„Bucură-te Fecioară plină de har, Domnul este cu tine.

Binecuvântată ești tu printre femei și binecuvântat este rodul trupului tău *EU SUNT.*

strează pentru mine, ACUM, Conceptul Imaculat al adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, din acest moment până la Înălțarea mea veșnică în Lumină.

Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt. „

(Pauză)

Fiecare dintre cele Douăsprezece Chakre Plex Solar 5D ale mele, pulsează, Acum, cu Lumina Infinită și Calitățile Divine, asociate cu cele Douăsprezece Aspecte Solare ale Tatălui-Mamei Dumnezeu ale Dumnezeirii.

Din acest moment, Prezenta mea EU SUNT va scălda perpetuu Corpurile mele Pământești și toată Viața evoluează pe această Planetă cu aceste multi-fațete scânteietoare, Lumina multi-coloră  din Inima Tatălui-Mamei mele Dumnezeu.

Acum, cu ajutorul Preaiubitei Fecioare Maria și a Prezenței mele EU SUNT, Aspectele Solare  5D ale Divinității, cu multiple fațete, pulsează în interiorul Chakrelor mele, mă ridică în îmbrățișarea completă a Corpurilor mele 5D de Lumină Solară Cristalină, după cum Eu decretez :

Eu Sunt Neprihănitul Concept al  adevăratei mele Realități a lui Dumnezeu, manifestată și susținută, ACUM, prin Grația Divină.

(Se repetă de 3 ori)
S-a Implinit! Asa și Este.
Preiubit(ă) EU SUNT. Preaiubit(ă) EU SUNT. Preiubit(ă) EU SUNT.

©2015 Patricia Diane Cota-Robles

Link original:

http://pleiadedolphininfos.blogspot.ro/2015/11/patricia-cota-robles-1111-another.html

Traducere:
Dida Aurelia

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/06/26/rozariul-fecioarei-maria-pentru-ascensiunea-umanitatii/

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

Acest material este proprietatea traducătorului si este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile mentionate mai sus).

Mulțumesc!

Rozariul Fecioarei Maria pentru Ascensiunea Umanității

AVE MARIA

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Fecioara Maria și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

