Acesta Este Stadiul Final al Pregătirii

Era Pacii

era-of-peace-logo

de Patricia-Robles Cota
01 iulie 2016
www.eraofpeace.org 

Anul 2016 a fost, pana acum, un an ca nici un altul.

Zi de zi, ne-am confruntat cu schimbări de energie, vibrații și conștiință dincolo de orice a fost capabilă vreodată Omenirea sau Mama Pământ să reziste la un nivel celular.

Aceste accelerații uimitoare au fost posibile prin intermediul invocărilor și eforturilor unificate ale Omenirii Trezite și Companiei Cerului.

Aceste eforturi au fost mult amplificate de evenimentele Celeste asociate cu Echinocțiul și Solstițiul, seria de Eclipse Solare și Lunare, intervenția Divină a Fecioarei Maria și a lui Saint-Germain în luna mai, apariția rară a cinci planete în poziție retrogradă și a nenumăratelor Activități de Lumină conduse de milioanele de Lucrători ori ai Luminii, peste tot în lume.

Toată această pregătire a fost concepută pentru a consolida Umanitatea și pe Mama Pământ, la nivel celular și de a reactualiza structurile noastre ADN, astfel încât vom putea primi NOI modele de perfecțiune pentru Pământ.

Ființele de Lumină au scos la iveală faptul că aceste tipare, care vor fi codificate în ADN-ul Omenirii, sunt dincolo de orice am fost în stare să pătrundem cu mintea noastră finită.

Ființele de Lumină au spus că și cel mai Trezit Lucrător al Luminii, vizualizând tiparele de perfecțiune pentru Noul Pământ, este, în cea mai mare parte, concentrat pe anularea transformărilor totale, pe care noi le-am deformat după căderea noastră din Grația Divină.

De exemplu, oamenii cred că Raiul pe Pământ ar fi eliminarea sărăciei, foametei, războiului, urii, bolilor, îmbătrânirii, condițiilor meteorologice nefavorabile, lăcomiei, abuzului de putere, precum și eliminarea oricărei alte forme de durere și suferință.

Toate acestea sunt importante, dar nici măcar nu încep să ”zgârie” suprafața modelelor glorioase ale Iubirii Divine, Admirației pentru Viață și Uniune, care sunt disponibile pe Noul Pământ.

Și nici nu încep să atingă modelele nelimitate de fericire, extaz, uimire și venerație, care pulsează în Corpul Cauzal al lui Dumnezeu.

Acestea sunt modelele care se vor revărsa în straturile mentale și emoționale ale Pământului , atunci când Portalul pentru Tărâmurile Cauzei pentru Alaska este deschis total, în perioada 13-20 august 2016.

Acest aspect al Planului Divin va fi realizat victorios odată ce vom finaliza această ultimă etapă de pregătire.

Evenimentele Solstițiului din iunie 2016

Am fost binecuvântați cu influxul de Lumină în timpul Solstițiului din 20-21 iunie 2016, când Pământul și Intreaga Viață, în  evoluție, de pe planetă, a atins masa critică a Luminii Solare Cristaline 5D .

Aceasta a fost o parte esențială a Planului Divin în desfășurare, pe care Compania Cerului a sperat ca Omenirea ar putea să o realizeze, astfel încât vom reuși să deschidem Portalul pentru Tărâmurile Cauzei, în luna August.

Omenirea a integrat aceste frecvențe 5D ale Luminii Solare Cristaline de-a lungul unei perioade de mai multe zile.

Apoi, la data de 25 iunie, această Lumină incredibilă a fost proiectată, prin puternicul punct de acupunctură, în Sistemul Rețelei de Cristal al Mamei Pământ, situat în Sedona, Arizona.

Succesul acestui eveniment al lui Dumnezeu cel Triumfă tor a inițiat etapa finală de pregătire pentru evenimentele care vor avea loc în perioada 13-20 august 2016.

In timpul acestui moment fenomenal din Sedona, Arizona, matricea separării și a dualității, fragmentată și bazată pe frică, matrice a vechiului Pământ, care s-a format în timpul căderii Omenirii din Grația Divină ,  A FOST TRANSMUTATA ÎN LUMINA ȘI ÎNLOCUITA CU UN SISTEM NOU DE RETEA CRISTALINA.

Acest lucru înseamnă că modelele de separare și de dualitate ale vechiului Pământ nu vor mai fi împuternicite sau susținute de către acest sistem rețea diform și mutant.

Codificarea Sistemului Rețea Cristalină cu Modele de Perfecțiune

Ființele de Lumină au spus că Rețeaua Cristalină 5D este un câmp fluid al Potențialului Divin nemanifestat, pe care Omenirea îl poate codifica, Acum, cu modele pentru o cale nouă de viață.

Până când vom putea ajunge în frecvențele Corpului Cauzal al lui Dumnezeu, care va fi lansat în straturile mentale și emoționale ale Pământului, prin intermediul Portalului, în Alaska, în August, Ființele de Lumină ne-au dat un șablon pentru a începe codificarea NOULUI Sistem Rețea Cristalină .

Ni se cere să invocăm aceste modele, în funcție de Chemarea Inimii noastre, de acum și până la împlinirea Planului Divin în luna August, astfel încât să putem deschide calea pentru modele mult mai înalte și mai glorioase, pentru Raiul pe Pământ.

Această invocare, a fost acordată Umanității de către Compania Cerului și care se afirmă la persoana întâi, astfel încât fiecare dintre noi o vom experimenta personal.

Cu toate acestea, în același timp, noi toți servim ca locțiitori, în numele fiecărui bărbat, femeie și copil care aparțin sau care deservesc Pământul, în acest moment, pentru că NOI SUNTEM UNUL și nu există nici o separare.

Vom invoca această Cale de Viață prin intermediul Prezenței EU SUNT a fiecărei persoane, în aliniere perfectă cu Planul personal Divin și Binele Suprem al tuturor celor implicați.

Manifestarea Căii Vieții mele

EU SUNT Prezența mea EU SUNT și EU SUNT Unul(a) cu Prezența EU SUNT a întregii Umanități.

Asa cum, cu O Respirație, O Voce, O Bătaie a Inimii și O Energie, Vibrație și Conștiință Pură a Iubirii Divine, Eu acționez.

Așa cum, EU invoc această Acțiune a Luminii pentru mine, EU o invoc, în numele fiecărei persoane de pe Pământ , în aliniere perfectă cu Planul Divin al fiecărei ființe și pentru Binele Suprem al tuturor părților implicate.

In timpul acestui Moment Cosmic al Preaiubitei mele Planete Pământ, schimbarea  este ușor manifestată în viața mea, prin Harul Divin și Iubirea lui Dumnezeu.

Pe măsură ce fiecare aspect al vieții mele, care are nevoie de schimbare, revine la suprafață , în fața mea, Acum, îl iubesc NECONDITIONAT și EU mă iert pentru orice abatere percepută de Legile Armoniei și Echilibrului.

EU Știu că EU Sunt un Copil al lui Dumnezeu, și EU merit să fiu iubit(ă) și iertat(ă).

Pe măsură ce schimbările au loc, EU simt un sentiment de calm interior, răbdare și pace.

EU SUNT Prezența mea EU SUNT și EU SUNT Una cu Prezența EU SUNT a întregii Umanități.

EU SUNT Unul(a) cu această inteligență infinită din mine.

Cu ajutorul Prezenței mele EU SUNT, EU SUNT, întotdeauna, capabil(ă) de a face alegeri corecte.

EU mă iubesc necondiționat și EU SUNT recunoscător pentru oportunitatea de a schimba, pe care, Acum, EU o accept cu umilință profundă și recunoștință.

Puterea Divină, de a susține aceste schimbări, curge continuu prin intermediul Flăcării mele Întreite Nemuritoare Victorioasă care este echilibrată .

Din acest moment înainte, EU aleg, în mod individual și colectiv, să creez o viață a Unimii, Iubirii Divine, Admirației pentru Viață, Pace, Prosperitate, Sănătate Vibrantă și tot ceea ce susține Binele meu Suprem.

Prezența mea EU SUNT a preluat stăpânirea deplină a acestei Acțiuni a Luminii și, Acum, ca UNUL, EU afirm:

EU SUNT reflectarea veșnică Iubirii Divine, Ințelepciunii și Puterii lui Dumnezeu .

EU SUNT Conceptul Imaculat al Potențialul meu Divin deplin, ca și Prezența mea EU SUNT.

EU SUNT capabil(ă) să transform fiecare aspect al vieții mele în Infinita Perfecțiune a Raiului pe Pământ.

Acum, așa cum EU  mă înalț în conștiință, EU Ascensionez pe Tărâmurile Adevărului Iluminat.

Eu trec peste Podul spre Libertate, care este calea Luminii care face legătura între Cer și Pământ.

EU pătrund în Tărâmurile Pure ale Splendorii Nemărginite și ale Luminii Infinite, care sunt frecventele cristaline 5D ale Luminii Solare asociate cu Noul Pământ .

EU SUNT UNUL CU DUMNEZEU – EU SUNT CEL CE SUNT.

Întreaga Companie a Cerului este pregătită, Acum și Eu trimit un Apel  în Univers invocând pe frații mei iluminați și surorile mele iluminate, să vină și să mă ajute în acest moment de transformare.

Sunetul Cosmic al Apelului meu reverberează prin toate dimensiunile, iar răspunsul vine din fiecare ungher al Cosmosului.

EU văd Prezența luminoasă a Legiunii de Ființe Divine cum coboară în atmosfera Pământului. Ele își iau pozițiile lor strategice deasupra planetei și încep să formeze un cerc imens de Lumină stând umăr la umăr.

Ca O Conștiință Unificată, O Suflare Sfântă, O Bătaie a Inimii, O Energie și vibrație a Iubirii Divine pure, Ființele de Lumină respiră în Flăcările Inimii lor din Inima profundă a lui Dumnezeu, frecvențele cele mai intense Flăcări Violet Solare Cristaline 5D a Perfecțiunii Infinite a lui Dumnezeu, pentru ca Omenirea și Pământul să fie capabile să reziste la nivel celular. 

Acum, Lucrătorii Luminii de pe Pământ se pregătesc să fie portalul deschis prin care acest Cadou Divin al Flăcării Violet se va manifesta în lumea formei.

Prin intermediul Prezenței EU SUNT a fiecărei persoane, Flacăra Întreită, izbucnind în Inima fiecăruia, începe să se extindă și să se extindă până când învăluie corpul fizic, eteric, mental și emoțional personal.

Ca Unul, vom experimenta o frumoasă Flacără Albastră aprinsă în emisfera noastră cerebrală stângă și pe partea stângă a corpului nostru.

Aceasta este Polaritatea  Masculină a lui Dumnezeu pulsând cu Voința, Puterea și Autoritatea Divină a Cauzei Primordiale a Perfecțiunii Tatălui nostru Dumnezeu.

Acum, ca Unul, vom experimenta o frumoasă Flacără Roz aprins în emisfera noastră cerebrală dreapta și partea dreaptă a corpului nostru.

Aceasta este Polaritatea Feminină a lui Dumnezeu pulsând cu Adorația și Venerația pentru Viață a Iubirii Divine a Mamei noastre Dumnezeu, Spiritul Sfânt.

Pe măsură ce noi frecvențe ale Polarităților Masculine și Feminine ale lui Dumnezeu sunt echilibrate în interiorul nostru, noi experimentăm ascensionând, intre aceste Sacre Flăcări, Flacăra Galben-Aurie, care reprezintă fiii și fiicele lui Dumnezeu vibrând cu Conștiința Christică și Înțelepciunea, Iluminismului și Iluminarea Divină a Prezenței noastre EU SUNT.

Și, ca Unul, noi afirmăm:

EU SUNT, Acum, învăluit în noua mea Flacără Întreită Solară Cristalină 5D Nemuritoare Victorioasă activată .

Prin acest Foc Sacru, EU SUNT expresia deplină a Prezenței mele EU SUNT, Aici și Acum, în lumea formei.

Eu, Acum, Afirm Calea Vieții mele

EU îmi amintesc cine EU SUNT, EU mă Iubesc și EU mă respect ca pe un Preaiubit Copil al lui Dumnezeu.

EU SUNT învelit(ă) în protecția invincibilă a Luminii și a Iubirii lui Dumnezeu, în timp ce EU locuiesc temporar, prin toate experiențele mele  pământești.

EU SUNT manifestarea perfecțiunii în corpurile mele: fizic, eteric, mental și emoțional.

EU SUNT sănătos și veșnic tânăr(ă).

Iubirea Divină curge, neîncetat, prin Flacăra Inimii mele.

EU creez relații minunate de Iubire, în fiecare aspect al vieții mele.

EU SUNT împlinirea Telului meu Divin și rațiunea de A FI.

EU SUNT răsplătit(ă) financiar și creativ în munca mea.

EU SUNT deschis(ă) și receptiv(ă), zi de zi, la curgerea Infinită a Abundentei lui Dumnezeu.

EU SUNT liber(ă) financiar!

EU SUNT atingerea celui mai înalt Potențial Divin al meu, în toate experiențele mele ca un fiu sau o fiică, o femeie sau un bărbat, o soție sau un soț, o mamă sau un tată, o bunică sau un bunic, ca o rudă, un prieten, un coleg de servici, un profesor, un administrator al Pământului, un Lucrător al Luminii și co-creator al Raiului pe Pământ.

EU SUNT un exponent al Vieții Divine a Familiei, incluzând locul meu în Familia Umanității.

Inima mea este o Ușă Deschisă prin care curge Lumina Infinită a Iubirii Divine, a Păcii Eterne, Abundentei, Înțelepciunii, Iluminismului, Iluminării, Armoniei, Echilibrului, Fericirii și Bucuriei Depline a lui Dumnezeu .

Prin gândurile, sentimentele, cuvintele, acțiunile, amintirile și credințele mele, EU SUNT un exemplu viu al Iubirii Divine, Adevărului, Integrității, Onestității, Toleranței, Acceptării și Venerației pentru Intreaga Viată.

EU comunic deschis și onest cu fiecare persoană cu care EU vin în contact.

EU SUNT un ascultător plin de compasiune și grijuliu.

EU cer, în mod continuu, îndrumare din partea Prezenței mele EU SUNT și EU primesc informații și soluții viabile pentru diferitele situații ce apar în viața mea.

EU primesc, de asemenea, orientare, care mă va ajuta la îndeplinirea Planului meu Divin.

EU realizez, că prin toate nivelurile de conștiință, EU SUNT un instrument puternic al lui Dumnezeu, în acest timp de bun augur pe Pământ.

EU invoc, Acum, Flacăra Violet Solară Cristalină 5D a Perfecțiunii Infinite a lui Dumnezeu, pentru a transmuta în Lumină fiecare gând, sentiment, cuvânt, acțiune, memorie sau credință, pe care EU le-am exprimat, vreodată, în orice interval de timp sau dimensiune, ambele cunoscute și necunoscute, care ar împiedica în vreun fel aceste tipare de perfecțiune să se manifeste în viața mea.

EU accept Calea Vieții Mele ca fiind manifestarea Dumnezeului Triumfător, chiar Aici și chiar Acum, chiar așa cum EU o numesc.

EU SUNT conștient(ă) de faptul că EU SUNT o Ființă multidimensională și că EU rămân, în mod simultan, atât în Tărâmurile Pure ale Splendorii Nemărginite și ale Luminii Infinite în Ceruri, cât și în lumea fizică a formei, pe Noul Pământ.

Viața mea reflectă, Acum, Conceptul Imaculat a tot ceea ce am invocat în această zi sacră și sfântă,

Cu fiecare respirație, EU SUNT, mereu, un portal deschis pentru amploarea deplină a modelelor de perfecțiune, pe care le-am numit în această zi, din Esența Creației. 

Aceste tipare se manifestă în viața mea, zi de zi și oră de oră. Clipă de clipă, are loc transformarea în perfecțiunea Noului Pământ și aceste arhetipuri se manifestă în viața Intregii Omeniri.

Aceasta este ordinea Noii Zile Cosmice de pe planeta Pământ.

Mulțumesc, Preaiubit Tată-Mamă Dumnezeu!

Asa și Este.

EU SUNT Ceea Ce EU SUNT. 

Pe 13-20 august 2016 vom fi cu Toții în Locul nostru Corect și Perfect. 

Facem un pelerinaj, în Alaska, al Lucrătorilor în Lumină pentru a servi ca Ușă Deschisă pentru Lumina și tiparele de perfecțiune din Corpul Cauzal al lui Dumnezeu, care vor curge prin Portalul  Tărâmurilor Cauzei, pe care îl vom deschide complet.

Vehiculul pentru acest pelerinaj va fi al-30lea Congres Mondial Anual pentru Iluminare.

Pelerinajul va avea loc ca o croazieră în Alaska, în perioada 13-20 august 2016.

 

Alaska

Dacă aveți Chemarea Inimii să vă alăturați nouă, avem doar șase camere libereAceste camere vor fi returnate agenției pe 12 iulie și nu vor mai fi disponibile după această dată, astfel încât, vă rugămrăspundeți cât mai curând posibil. Aici este linkul de pe siteul nostru, unde veți primi toate informațiile de care aveți nevoie pentru a participa.

http://www.eraofpeace.org/wci-2016

Indiferent de locul unde sunteți în perioada 13-20 august 2016, știți că această informație a fost adusă pentru conștientizare, deoarece aveți un cadou unic de Lumină, care  vă va ajuta la realizarea acestui aspect al Planului Divin perfect .

Ascultați-vă Inima și Prezența voastră EU SUNT vă va ghida spre modul infailibil în care puteți accesa, cel mai eficient, Lumina Lumii, în timpul acestui Moment Cosmic.

©2016 Patricia Diane Cota-Robles
Informația din acest articol este acordată Umanității de către Ființele de Lumină din Tărâmurile Adevărului Iluminat.
Intenția Divină a acestor informații cerești este de a încuraja, împuternici, înălța și inspira Umanitatea, permițându-ne să vedem imaginea de ansamblu din timpul acestor vremuri minunate, dar, adesea, dificile.
Link original:

http://us10.campaign-archive1.com/?u=f8cf9b9e133dde3f2413aadfc&id=6dc1b664b7

Traducere:
Dida Aurelia

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/07/03/acesta-este-stadiul-final-al-pregatirii/

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

 

https://youtu.be/A2n_CCF–Bw

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 2016, Evenimentul Orizont, Patricia Diane Cota-Robles și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Acesta Este Stadiul Final al Pregătirii

  1. anonim zice:

    Multumim pentru traducere.

    Apreciază

Lasă un răspuns

