Rugăciune Budistă pentru Sfârșitul Suferinței -Thich Nhat Hanh

Fie ca sunetul acestui clopot să pătrundă adânc în Cosmos, chiar și în cele mai întunecate locuri.
Ființele vii sunt în stare să-l audă clar, astfel că toți cei care suferă, se liniștesc în el.
Înțelegerea vine în Inima lor și ei transcend calea suferinței și a morții.

Ușa universală a dharmei este, deja, deschisă,
Sunetul valului, în creștere, se aude clar,
Miracolul se petrece.
Un copil frumos apare în Inima unei flori de lotus,
O picătură unică a acestei ape pline de compasiune.
Este suficientă pentru a aduce, înapoi, primăvara răcoritoare în munții și râurile noastre.
Ascultând clopotul,
Eu simt cum suferințele, în mine, încep să se dizolve,
Mintea mea se calmează, corpul meu se relaxează,
Un zâmbet se naște pe buze,
Ca urmare a sunetului clopotului.
Respirația mă aduce, înapoi, pe insula protejată a înțelegerii.
În grădina Inimii mele, florile Păcii infloresc minunat.

Lectura: Thich Nath Hanh

Thich Nath Hanh

https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Thich+Nath+Hanh

Voce: Fratele Phap Niem.

Fratele Phap Niem

 

Link original:

The Great Bell Chant

Traducere:

Dida Aurelia

 

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Meditatii, Rugaciuni, Thich Nhat Hanh și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

