Arhanghelul Uriel – Marea Trezire

AA Uriel

Arhanghelul Uriel vorbește despre Marea Trezire

leMarea TrezireVoi mă vedeți stând, în picioare, în fata voastră radiind în Lumina lui Dumnezeu.
Eu stau, etern, în Sfânta Inimă a tuturor.
Nu vă amintiți că, de asemenea, voi ați stat, Aici, înainte de saltul vostru în dualitate, conținută în forma umană?
Glorioșilor, ai sufletului pur, vă pitiți în fiecare fibră a formei umane, la vibrația violenței și furiei care radiază pe Pământ.
Acest lucru se datorează schimbărilor Pământului, care au precedat Marea Trezire a ființei umane.
Peste tot în jurul vostru sunt semne ale renașterii, ale dărâmării vechilor legi și ale viziunilor depășite.
Idei noi de pace și de comuniune iau naștere în însăși țesătura vieții, după cum știți.
Mulți exprimă, Acum, ceea ce vocea lor interioară strigă, aducere aminte a Inimii Sacre a sufletului vostru, a Unității, a Unicității.
Sunteți conștienți de faptul că întunericul nu va fi niciodată în stare să supraviețuiască și nici să existe în acest sacru al Inimii Sacre.
Vă mai amintiți de Lumina voastră, de sufletul vostru care a intrat în Uniune pentru eternitate?
O eternitate de pace pe care nu sunteți în măsură să o înțelegeți, pe deplin, în formă umană.
Vedeți licăriri și experimentați ceea ce voi numiți fericire, atunci când vă deplasați „esența” într-un plan superior de existență.
Un loc în care nu există ură, nici timp, nici durere.
O bucățică, o bucățică mică a existenței Inimii voastre Sacre.
Am venit, astăzi, cu sprijinul fratelui meu drag, Kuthumi și inima deschisă a acestui scrib pentru a vă reaminti de autoritatea voastră sacră, de dreptul vostru prin naștere.
Inima voastră Sacră este refugiul și puterea voastră de a depăși vibrațiile negative pe care le experimentați, asa după cum vă vorbesc eu, Acum.
Multe idealuri vechi de putere și superioritate vor fi avariate.
Aceasta trebuie să se întâmple înainte ca Marea Trezire să fie, pe deplin, inițiată.
Pe Pământ sunt prezenți, deja, războinici ai Luminii.
Există cei mai mari războinici care vor lupta pentru uniunea tuturor, pentru ca Unitatea să existe.
Ca sus, la fel și jos.
Vi s-a spus despre un timp de naștere.
Acest timp este peste voi, Acum.
Suflete curajoase își vor îndeplini destinul și se vor întoarce, în glorie, la noi.
Aceste suflete vor crea o schimbare.
O mare schimbare de intenție prin liderii dumneavoastră care trebuie să înțeleagă: conducerea nu înseamnă abuz de rasă, culoarea pielii sau credințe.
Din păcate, va dura mai mult timp pentru ca acest lucru să ajungă în realitatea de zi cu zi.
Procesul a început.
Așa că vă aduc mesajul de putere, esența pură a Luminii eterne, cunoașterea propriului vostru suflet și aducerea aminte a Inimii voastre Sacre.
Refugiul vostru, adăpostul vostru, curajul vostru.
Să știți că noi suntem alături de voi, atât de mulți dintre noi.
Cei care pot, ne vor percepe ca o căldură, o senzație de furnicături sau o cunoaștere.
Unii mă vor vedea în Lumina mea, așa cum mă prezint către ei.
Dar, să știți că noi suntem printre voi, cu voi, amintindu-vă să fiți puternici.
Acesta este motivul pentru care ați ales să vă nașteți în acest moment minunat pe Pământ, pentru a ajuta la procesul de trezire a unei noi existențe a păcii și bunăvoinței tuturor.

Marea TrezireMulți au vorbit, Aici, despre acest timp, v-au vorbit despre desfășurare.
Ați fost pregătiți.
Acum Inima voastră Sacră trebuie să vă susțină.
Stați împreună în Unitatea lui Dumnezeu, a Uniunii.
Păziți-vă Inima Sacră cu grijă.
Nu vă lăsați să alunecați spre trecut, la vibrații mai mici, de furie și ură, în mod repetat.
Dacă  faceți asta, veți regreta amarnic decizia privind întoarcerea Aici.
Să vă mai spun de ce?
Pentru că vi se va atribui să repetați această experiență până când vă veți asculta sufletul și vă veți aminti – ahhh, Inima mea Sacră, nu voi juca jocul de ură sau răzbunare, din cauza căruia se va diminua Lumina mea sacră, foarte mult.
Câmpul meu de energie va fi tulburat.
Și, astfel, voi evoluați și creșteți luminos în Unicitate.
Aprindeți Lumina, glorioșilor,pentru ca toți să vadă.
Eu Sunt Uriel, cel al Tărâmurilor Angelice.

Link original:
http://www.kuthumischool.com/en/teachings/Volume10/great_awakening.php
Traducere:
Dida Aurelia

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/07/18/arhanghelul-uriel-marea-trezire/

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Arhanghelul Uriel, Maestrul Kuthumi, Noul Pamant și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

