NU, MAMELE NU PLÂNG…

Autor:Marin Bunget

Cere-ți iertare azi, acum, cât se mai poate,
Cât lacrima-i din ochi mai pică pentru tine,
Cât sufletu-i cărunt mai vrea să-ți fie bine
Și zilele-i rămase… ți le-ar da ție toate.
*
Cere-ți iertare azi, acum, cât mai există…
Acum, când bătrânețea și viața o doboară
N-ai dreptul să te plângi că mama ți-e povară,
N-ai dreptul, clipa asta, s-o faci să-i fie tristă.
*
Nu, mamele nu plâng, nu aștepta să-ți ceară
O clipă de iubire… o merită oricum…
In resemnarea ei… își va vedea de drum
Prin plânsu-i fără lacrimi… ieșit pe dinafară.
*
Ea te-a purtat în pântec, te-a legănat în seară
Dureri și lacrimi multe… de tine a ascuns
Și ți-a zâmbit ș-atunci când sufletul i-a plâns,
Dar n-ar fi zis în veci că tu i-ai fost povară.
*
Link original: http://confluente.ro/marin_bunget_1442303861.html

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Poezii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

