Fii în Misiune

Cea mai mare Schimbare de pe planetă se întâmplă Acum:

Fii în Misiune

De Leda de Zwaan

Trăind o Misiune: Acum Este Timpul

Cred că toată lumea are o misiune, iar atunci când simți misiunea, în fiecare celulă a corpului și a ADN-ului tău, în inima și sufletul tău, Nimic nu te poate opri !!! Nu este ca și mersul la „serviciu”.

O misiune poate fi trăită și respirată, zi și noapte … Ea dă energie și protecție.

Aceasta misiune nu iți ia energia.

Ai nevoie să te treze ști dintr-un somn lung, noi toți am dormit de-a lungul ultimilor 16.000 ani, ca umanitate.

TREZEȘTE-TE.

Acesta este timpul în care fiecare om are nevoie să vadă și să audă realitatea.

Deci, ajută-i pe toți prietenii tăi și pe toți cei pe care îi întâlnești să devină conștienți.

Suntem împreună în asta, întreaga umanitate!

Vreau să simți și să stai în Iubire de sine.

Fii Dragoste, fii o parte a Schimbării.

Voi, Toți, sunteți, Aici, pentru schimbare, chiar dacă nu știi azi pentru ce ești Aici.

Ne-am născut ca Suflete Libere într-un Cosmos Liber, ca un Om Liber, fără deosebire de rasă, cu Putere din interior și Toți uniți în aceeași Dragoste și în aceeași Sursă.

Ne-am prins, în capcana fricii, a banilor, a contractelor, a sistemelor și la liderilor sau a cărților, care ne spun ce și cine suntem și cum trebuie să trăim.

Acesta este Vechiul.

Măști vechi, lideri vechi, povești vechi și reguli vechi.

Eye-cosmos-awakeningDoar noi, în prezent, în acest moment, ne putem aminti că am fost un Dumnezeu. Toți am fost.

Simte energia care vine, Acum, de la aceste cuvinte, în corpul tău și simte activarea.

Trezește-te, Tu Ești, Aici, cu noi, pentru a realiza Schimbarea Planetei Gaia- Pământul Omenirii, spre ceea ce noi am fost inițial.

Nu ai nevoie să iți amintești, tu simți asta, Acum.

Ne-am născut pentru ca să ne conducem pe noi înșine.

Ne-am născut pentru ca să ne ascultăm inimile.

Ne-am născut pentru ca să trăim în Pace, Unitate, Armonie și Dragoste pentru noi toți.

Cel mai mult: Să ne amintim și să spunem Adevărul.

Despre originea noastră, despre ADN-ul nostru, despre Adevărata Vindecare și Adevărata Înțelepciune învățată de la Sursă .

Noi nu am trăit în frică și nu am ascultat altă voce, decât vocea din interior.

Am fost Toți Unul. Noi, Toți, Suntem Unul.

Știu, că toată lumea este conectată: unul cu altul.

Nu există nici o separare.

Aceasta  este creată, pentru a ne face să uităm cine suntem și ce suntem.

Frații și surorile tale, sunt toți în jurul tău.

Ei au uitat cine sunt ei, cu mult timp în urmă.

Privește-i în Lumină, amintește-ți de ei cu Dragoste, amintește-ți cine sunt ei cu adevarat.

Și că Tu = Eu.

Noi nu ne putem minți unul pe altul sau să facem o altă persoană să sufere sau să facem rău oricărui alt organism de pe planeta Gaia, știind că acest lucru nu este cea mai înaltă formă sau comportament fată de noi înșine.

Noi Toți suntem Sfinți.

Noi toți suntem Maeștri.

Noi ne vom conduce pe noi înșine și pe Fiecare, către Acasă, din nou.

Hai să ne arătăm, nouă înșine, Calea.

Am fost induși în eroare, prin și în capcană și departe de „Sufletul nostru” pentru o lungă perioadă de timp.

Schimbarea constă în a sta în picioare, a crede în sine, în întreaga noastră umanitate!

99% din oamenii se roagă pentru Dragoste și Schimbare.

Știu asta!

Toată lumea a trăit în frică și dezinformare.

Alege, Acum, să te oprești din a trai viața într-o frică colectivă .

Tu ești liber, puternic și conectat cu esența ta. ACUM.

Noi toți sunt conectați în Inimă și noi toți vrem o Schimbare, Acum.

Acesta este un apel de trezire, pentru a ajunge la Lumina ta, la potențialul tău.

Da, simte această grabă în corpul tău, ACUM.

Totul începe cu Tine.

Cheamă-ți Ghizii, ACUM:

”Arată-mi misiunea, vreau să fiu în control deplin și să conduc misiunea pentru care am fost născut (ă)”.

Cere asta, acordă-ți permisiunea.

De asemenea, spune Sinelui tău Înalt:

”Nu mai vreau să fiu o oaie, voi fi unic (ă) și în propria mea energie, nu voi lăsa politicienii, mass-media, reclamele, oamenii negativi să îmi spună ce să Cred, ce să Cumpăr, ce să Mănânc, ce să Spun.

Încetez să mai urmez pe alții, voi urma Calea Mea.

Voi fi în Putere deplină, Protecție, Dragoste și voi lua toate instrumentele de care am nevoie pentru misiunea mea.

Stopez toate obiceiurile care mă scurg de energie, care îmi provoacă daune.

Eu cred în mine, ACUM!

Către TOATA MEDIA, VORBITORI, INSPIRATORI, MUZICIENI, POLITICIENI, LUCRATORI AI LUMINII, VINDECATORI și TOATA LUMEA

Este Timpul pentru VOI să vă ridicați pentru omenire, pentru planeta Pământ și pentru Adevărul nostru.

Conectați-vă, cu toți oamenii, din Dragoste.

Este Timpul să răspândiți Lumina, Iubirea și Adevărul esenței voastre.

Este Timpul să nu mai trăiți pentru bani și să vă ridicați pentru Schimbare.

Voi știți asta.

Miliarde de oameni așteaptă acest lucru și rugați-vă pentru asta.

Aveți nevoie să vă ridicați pentru responsabilitățile voastre și să folosiți TV-ul, mass-media, ziarele, rețeaua socială pentru a începe Schimbarea!

Aveți nevoie să lucrați împreună și să răspândiți Adevărul și Lumina voastră.

Astăzi.

Către Toți: cântăreți, autori, editori, artiști și jurnaliști:

Începeți să scrieți Adevărul începând de astăzi.

Începeți să conectați și omenirea în Adevăr.

Avem nevoie de voi.

Vă rugăm să împărtășiți toate acestea, toți trebuie să vă conectați și să împărtășiți. Nu vă fie frică. Sunteți minunați!!!!! Și atât de iubiți !!!

Despre autor:

Leda de Zwaan

Leda este un scriitor, vorbitor, jurnalist, cântăreț și Antrenorul Noii Energii. Ea este specializată în relații – suflete pereche,suflete gemene, curățarea Karmei, terapie prin regresie temporala, meditații personalizate. Ea este un antreprenor pentru ghidarea spre o nouă schimbare la nivel mondial.

Ea încearcă să vă ajute sa va re-conectați cu vocea interioară și esența unică a stăpânirii de sine și auto-dragoste, prin ”Noua Energie”, asa cum ea numește misiunea ei.

Poate fi găsita la:

www.enlighteningmedia.com
Enlightening Media Facebook

Link original:
The Biggest shift ever on the planet is happening NOW: Be in the mission

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumina, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/08/17/fii-in-misiune/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

Multumesc, Condor C!

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 2016, Noul Pamant și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

