999 – Desăvârşire Cosmică și Personală

Desavarsire Cosmica si Personala

De Gillian MacBeth-Louthan

17 August 2016

În numerologie, 09 septembrie 2016 se descompune în 9/9/9 (luna a noua / a noua zi / 2 + 0 + 1 + 6 = 9).

999

Desăvârşirea Cosmică și Personală, Sfârșitul Unui Ciclu!

Intrarea în următorul nivel al Inimii, Sufletului și Serviciului, către evoluția planetară, prin Vindecare de Sine – healing self.

În cădere liberă de la înălțimea nouă (9), la următorul nivel al Luminii. Totul intră și iese în aceeași suflare.

Un salt cuantic în necunoscut vine prin nouă (9).

Ești pregătit să vezi și să fii mai mult decât ești în acest moment de timp?

Nouă (9) este fotografia de final pe linia cerească a mai multor alegeri.

Dacă tu crezi, tu  câștigi.

Portal

Nouă (9) dezvăluie Sinele Autentic

Mergând înainte în 9-9-9, ușa întregirii- completeness, dorul pentru ceea ce ai crezut odată că ai dorit, va fi schimbat pentru totdeauna.

In ultimii doi ani, te-ai golit și umplut de mai multe ori decât un rezervor de gaz.

Invățătura a fost că în recunoașterea desăvârșirii nu există nevoi, nu există dorințe, nu există nici o nevoie.

Totul este umplut, în mod automat, de către părțile sale corespunzătoare de finalizare.

Pe măsură ce stai în tot ceea ce ai fost și tot ce îți este destinat să fii, tu ajungi la o realizare.

Intri într-un loc de goliciune stilată.

Un loc în care te-ai golit complet de ceea ce ai crezut că ai să faci, de cine ai crezut că ar trebui să fii.

Este un loc pe care nu trebuie să îl umpli cu nimic în acest moment de timp, simte tot potențialul golului.

Numai prin golirea unui pahar te poți confrunta cu potențialul său maxim.

Când ceva este plin și complet, pasul următor este golirea.

Pe această planetă a dualității, ți se dă sarcina de disecție a luminii, a întunericului și a materiei cenușii a vieții tale.

In acest an a apărut un camion plin de minciuni albe care conturează un perimetru gri.

Mulți vorbesc tare, cu limbi de ”furculiță” și ”lingură”.

Omenirea este, Acum, rugată să facă un duș cosmic și să înoate prin tot albul murdar, scufundându-se adânc în întuneric, venind pe deplin în experiența sa, fără să judece nuanțele de alb sau gri.

Știind că tot ce este drept va fi greșit și toate relele se vor îndrepta, în timp ce priviți jucătorii care devin din ce în ce mai animați în următoarele câteva luni.

Gregg Prescott, M.S.
Editor, In5D.com

Ceea ce urmează este un fragment  din articolul, „Secvențe de Numere De la Ghizii nostri Spirituali – Number Sequences From Our Spirit Guides“ despre numărul 999:

999

Desăvârşire. Acesta este sfârșitul unei importante faze din viața ta personală și mondială.

Gândurile tale, la momentul vederii acestui semn, indică faptul că aceste gânduri vor aduce informații cu privire la finalizarea sau la sfârșitul unei etape din viața ta.

Interpretare alternativă: Desăvârşire. Este, de asemenea, un mesaj către Lucrătorii în Lumină, implicați în procesul de vindecare a Pământului și înseamnă:

„Treci la  treabă, pentru că Mama Pământ are nevoie de tine, chiar Acum.”

Link original:

http://in5d.com/september-9-2016-999-cosmic-and-personal-completion/

Traducere:
Dida Aurelia
Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 999 și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 999 – Desăvârşire Cosmică și Personală

  1. Susana Ozsvath zice:

    Multumim Lui Dumnezeu pt dumneavoastra in cautarea noastra (eu si mama mea )de a fi mai aproape de Dumnezeu El a ingaduit sa gasim pagina dumneavoastara si sa citim fiecare articol si fiaecare virgula ca sa ne putem pregati pt transformmarea care aproape este aici Stim ca am venit cu o misiune aici si satem constiente ca Santem Lumini si ca trebuie sa dam lumina
    am dori sa ne informam mai mult am dori sa invatam mai mult ca sa putem ajuta si pe alti . Ne-ar placea mult sa tinem mai mult contactul ca sa putem sa ne informati si daca e nevoie sa ne luati ca si invatacei ca sa putem invata si sa fim pregatite
    va multumim mult si asteptam mesajul dumneavoastra
    va saluta Susana Ozsvath

    Apreciat de 1 persoană

  2. flori zice:

    „In ultimii doi ani te-ai golit si umplut de mai multe ori decat un rezervor de gaz”…

    Am inceput sa simt acel gol si nu stiu daca il unteleg bine….uneori imi dau seama ca acel gol este linistea pe care o tot caut de 3 ani incoace, ani in care m-am agatat de persoane crezand ca ele reprezinta linistea….dar cand raman cu mine si incep sa inteleg si sa ascult acest gol, sine autentinc de care vorbesti, imi dau seama ca mi.e tare bine… Doar ca mi.e frica, nu stiu daca inteleg corect, nu stiu sa ma debarasez de grijile si gandurile negre ce tot vor sa existe si simt ca am nevoie de ajutor!
    Multumesc ca existati!

    Apreciază

Lasă un răspuns

