999 Marele Eveniment

***09.09.2016 ***18.09.2016 ***27.09.2016

pizap.com14715428974881

Puterea lui 999

Aceasta este o etapă de finalizare, o activare masivă a Ascensiunii.

9 este progresiv și înseamnă Finalizare,

99 înseamnă Conștiința Ascensiunii

999 – Vă aflați în faza de finalizare a conștiinței voastre în Rețeaua Planetei Gaia a Fondului Comun al Conștiinței Umane.

Numărul Triadei Trinității 999 ești Tu, Spiritul tău și existența ta pământească a Conștiinței Înălțate, însemnând că tot ceea ce ești, este accesibil pentru tine.

Secvența Triadei Trinității în numere este conectată la Rețeaua Conștiinței Umane a Pământului.

Eu aduc numere, în lumea mea, ca mesaje profetice din Energie, Spirit, Pământ și Univers.

Utilizând 999 și ancorând un sens specific acestei energii, în această zi deosebită se va manifesta în călătoria ta și în calea ta.

Tu vorbești ințelepciunii Sinelui tău Superior în această zi, tu activezi și manifestezi cu intenție, 999 în interiorul tău.

Eu contopesc corpul meu fizic (nava mea umană), Corpul meu de Lumină și Conștiința mea, cu frecvența 999 de finalizare.

Acesta este un salt în Ascensiunea Conștiinței.

Ascensiunea începe în Minte, nu doar  în corpul fizic sau în Corpul de Lumină.

Evenimentul 999

 

Este energia pe care tu o emani și, atunci când accepți 999 în viața ta, atunci când ancorezi această intenție, vei vedea rezultatele.

Limitările încetează, atingerea energiei multi-dimensionale pe care tu, cu adevărat o realizezi, este apoi activată pentru a se elibera.

Am văzut ce fel arată energia Multi-Dimensională care se conectează la tine, pare a fi ca un vârtej imens al unei secvențe Fibonacci, cu chipurile tale în interiorul ei; aceasta este, de asemenea, o parte din ADN-ul pe care îl deții în interiorul tău, dar și sufletul tău.

Aceasta este ceea ce noi onorăm în aceste zile.

De ani de zile, am avut 111, 222, 333, 444, 555, 666, 777, anul trecut am făcut acest lucru pe 888, iar acum sărbătorim 999.

Tu nu ții cont de energia numerelor din viața ta sau de caracterul potrivit al Calendarului global pe care îl folosim toți.

Totul este Divin atunci când tu poți schimba percepția în credință.

Dacă aș fi fost un artist ți-aș fi putut arăta modul în care se realizează activitatea de Vindecare Cuantică Conectivă și ceea ce face această vindecare; mai jos este un rezumat al conceptului a ceea ce facem într-o Conexiune Cuantică, însă percepe asta ca pe multe vieți, alăturându-se împreună pentru o cauză.

Noi realizăm conștiința de precizie și totul este puternic atunci când ne unim forțele.

Scoate în evidență profetul din tine, reliefează profesorul din tine, scoate flacăra geamănă din tine, adu la suprafață cunoașterea veacurilor din tine, pentru că poți.

Știu, am lucrat cu energie, ani de zile, cu normă întreagă și știu cum să accesez cunoașterea din mine, din acumularea mea de vieți, noi lucrăm împreună.

Este uimitor ceea ce Dumnezeu a creat pentru noi și noi suntem, doar, ”zgârietura” de la suprafață a capacităților noastre adevărate.

Când unesc capacitatea mea multi-dimensională cu a ta, oh, se creează muzică.

Noi suntem conectați, dar în această conexiune putem programa modul pe care ni-l dorim astăzi.

Dacă ai fost un Esenian în vechiul Israel, tu poți aduce asta astăzi, în zilele actuale.

Dacă ai fost un mistic în Egipt, oh, te poți vedea așa cum ai fost, poți aduce cunoașterea pe care ai avut-o, pe calea ta de astăzi.

Fiecare dintre aceste Coduri ale Triadei Trinității, care s-au întâmplat în Calendarul nostru Global, a fost o serie de codex-uri de activare și, Acum, suntem într-un imens moment monumental.

999, iar în 2018 vom vedea secvența numerică foarte rară, 11 11 11 pe 11 noiembrie 2018 …

Vor fi trecut nouă ani de când am avut acest cod.

Ultima dată a fost 11.11.2009, o zi de 33 Energie Maestru.

01 ianuarie 1999 a fost codul 111. De asemenea, în acest sens a fost 111999, care a fost un mesaj despre ceea ce urma să vină.

02 februarie 2000 am avut 222

03 martie 2001 am avut codul 333

04 aprilie 2002 am avut codul 444

05 mai 2003 am avut codul 555

06 iunie 2004 am avut codul 666, când acest lucru a fost mutat de la frică la un nou sens al percepției

07 iulie 2005 am avut codul 777

08 august 2006 am avut codul 888

09 septembrie 2007 am avut codul 999

10 octombrie 2008 am avut codul 101010

11 noiembrie 2009 am avut codul rar 111111

și a început din nou, suntem, Acum, în acea etapă nouă de finalizare…

Sursa:

Join the 999 Event!

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/08/18/999-marele-eveniment/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 999 și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

