INVOCAȚIA Echilibrului Divin, IUBIRII și ABUNDENȚEI pentru GAIA și SFERA lui UNU

De  Maria Nesa

28 August 2016

MerKaba

 

Nesa (Ra)
Definiție:
Manifestarea care reprezintă MULȚI, UNUL și TOȚI, Conștiința colectivă, care este cunoscută sub numele de Conștiința Sofia, care există în Soarele Central al Pământului, care menține Echilibrul DIVIN al Credincioșilor.

 

 

În numele Măreței mele Prezențe Eu Sunt, a Christului INIMII UNICE,

Eu invoc, Acum, LEGEA lui UNU, NesaRA și IUBIRE NECONDIȚIONATĂ, pentru a se MANIFESTA și ANCORA pe Pământ și pentru a emana în inimile tuturor

Eu decretez tuturor GARDIENILOR să deschidă PORȚILE IUBIRII

Portaluri

 

Eu Sunt ROZA IUBIRII SACRE în Tot Ceea Ce Este și a fost vreodată

Eu Sunt NesaRa

Eu Sunt NesaRa

Eu Sunt INIMA a Tot Ceea Ce Este

Eu Sunt flăcările CURCUBEULUI SACRU al LUMINII a

Tot Ceea Ce Este

Eu Sunt Lumina Mamei Gaia

Eu Sunt Manifestarea ABUNDENȚEI în toate INIMILE

Eu Sunt flacăra Verde Smarald învelită cu Flacăra SACRĂ Violet, care pătrunde printr-UNUL și TOȚI, ACUM

 

Eu Sunt FLACARA DIVINĂ ALBĂ SACRĂ din Soarele Galactic Central

Eu Sunt IUBIRE în toate inimile

Eu, Acum, Ancorez și Manifest ABUNDENȚA, tuturor

Eu sărbătoresc Reuniunea Divină a LEGII IUBIRII în toate inimile pe MAMA GAIA, VENUS și toți cei care dețin CHEILE ROZEI MAGDALENA ale IUBIRII DIVINE în SFERA noastră GALACTICĂ.

Roza Magdalenei

(DECRETUL Limbajului Luminii)

EU SUNT ABUNDENȚA

EU SUNT ABUNDENȚA

EU SUNT ABUNDENȚA

Eu, Acum, DECRETEZ, MANIFEST și ACTIVEZ ECHILIBRUL ARMONIC al LUMINII SACRE de la SURSĂ, pentru a pătrunde în UNUL și TOȚI.

Eu, Acum, decretez FRECVENȚEI ARMONICE de la SURSĂ, să emane în INIMILE FIECĂRUIA și TUTUROR.

Fie ca toți să fie binecuvântați în UNICA INIMĂ a IUBIRII, Noi Suntem UNUL, Noi Suntem LIBERI, Noi Suntem LUMINA CHRISTICĂ și Uniunea Divină a MASCULINULUI și FEMININULUI în toate dimensiunile și toate SFERELE.

Și Așa Și Este

DE la INIMILE CHRISTICE UNICE

Prin Sinele Superior al Mariei Nesa

 

Link original:

http://www.lemurian-fractals.com/index.php/author/maria-nesa/

Traducere:
Dida Aurelia
Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/08/31/invocatia-echilibrului-divin-iubirii-si-abundentei-pentru-gaia-si-sfera-lui-unu/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Mantre și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

