9 -9 -9 ~ Simboluri ale Conștiinței ~ Inițierea Desăvârșirii

De L’Aura Pleiadian

08 Septembrie 2016

Ce număr ești TU? Atunci când aduni luna nașterii, ziua nașterii și anul nașterii, ceea ce rezultă ca total, care este, apoi, redus la cel mai mic număr. Ești 9?

Toate numerele, toate obiectele, sunt simboluri ale conștiinței.

Nouă – 9 – este un aspect al conștiinței, este simbolul de finalizare.

Fiecare simbol influențează fiecare persoană, în mod unic.

Un Simbol este în comunicare directă cu subconștientul tău, referitor, în mod specific, la calea pe care te afli, în conștiința ta.

Fiecare simbol este un declanșator de memorie folosit, aici, pe Pământ, pentru a șterge amintiri negative.

Experiențele negative sunt experiențe de studiu, pentru a ajuta la ștergerea amintirilor păstrate în subconștient, până când un absolvent(ă), ca să spunem așa, devine INIȚIAT(Ă), în aspectele mai înalte ale Sinelui său Divin.

Fiecare etapă de învățare și de inițiere prin simboluri, influențează conștiința, aducând la Lumină, ce urmează a fi eliminat.

La fel se întâmplă și cu visele de noapte și visele din timpul zilei. Nu este nici o diferență.

Toate obiectele, toate numerele, natura, corpul tău, comunică prin intermediul acestui limbaj simbolic, activând „ceea ce urmează”, la nivel de subconștient.

Nu există nici o greșeală, există un program principal, numit MATRICE și sunt supraveghetori ai întregii Matrice COSMICE, care activează TOT ceea ce urmează să fie eliminat, inițiat în program și finalizat.

Când cineva experimentează o etapă de finalizare și inițierile sunt finalizate, în mod simbolic, toate acestea pot reprezenta numărul 9.

DACĂ cineva este într-o serie de experiențe negative (noaptea întunecată a Sufletului), în procesul de ștergere a amintirilor negative din viețile anterioare, 9 NU se poate simți ca o finalizare. Acesta poate fi reprezentativ, subconștient, ca o necesitate de a elimina mai mult și ca ceva ce urmează să fie finalizat.

Această CURĂȚARE a memoriei poate fi simțită ca un program anevoios de experimentare a amintirilor negative, deoarece acestea ies la suprafață pentru a fi eliminate.

GRAȚIA este disponibilă, în mod constant, prin intermediul Matricei Cosmice și înzestrează mulți oameni de pe Pământ cu un nou început, oameni care s-au luptat cu experiențe dureroase.

Acest program al GRAȚIEI este real.

Acordă o a doua Șansă. Se deschid portaluri pentru NOI experiențe, noi începuturi, ceea ce este, adesea, reprezentat prin limbajul simbolic al lui UNU.

În această zi 9 9 9, privește în interiorul tău.(n.tr. 09, 18, 27 septembrie 2016)

Mai exact, ce amintiri ies la suprafață pentru a fi Iubite, șterse și păstrate în Lumina Mintii TALE conștiente, de zi cu zi, prin intermediul subconștientului tău.

Călătoria de finalizare aduce la nivelul conștientului, tot ceea ce este în subconștient.

Contopește ZIUA și NOAPTEA ca UNUL. Pentru că așa sunt. Nu există nici o diferență în limbajul conștiinței simbolice în timpul somnului și în timp ce ești treaz. FUZIUNEA este TREZIREA, pe deplin, la Divinitatea Tu.

Ștergerea interioară a amintirilor păstrate în Matricea ta, te deschide spre inițierea ta.

Contopirea subconștientului tău și a conștientului. Sinele tău Uman cu Sinele tău Divin.

Deschide-te, Acum, spre Portalul de Desăvârșire (Finalizare).

Intră în Inițierile MEMORIEI.

Relaxează-te, respiră și PRIMEȘTE GRAȚIA.

Eu mă deschid, Acum, pe deplin, Grației care șterge toate amintirile mele negative, păstrate în mintea mea subconștientă.

Eu contopesc, Acum, subconștientul meu cu conștientizarea mea conștientă, visele mele de Noapte cu experiențele din timpul zilei, ale conștiinței mele.

Eu unesc, Acum, spiritul și materia, în conștiința mea și primesc inițierile, care îmi permit să experimentez un nou nivel de conștiință.

Eu fuzionez, ACUM, cu Sinele meu Divin.

Eu sărbătoresc, ACUM, desăvârșirea (finalizarea) mea și noul meu început.

Așa și Este! GRAȚIE ETERNĂ ~ Suflete dragi! Aici și ACUM ~ 9 9 9 ~ Eu vă iubesc!

Matricea Cosmică

Dragoste Eternă și Fericire!

Link original:

9 -9 -9 ~ Symbols of Consciousness ~ Initiation of Completion

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/09/09/9-9-9-simboluri-ale-constiintei-initierea-desavarsirii/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 999, L’Aura Pleiadian și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

