Universul Rugăciunii

O rugăciune budistă pentru iertare

Dacă Eu am rănit pe cineva, în orice mod, fie conștient, fie inconștient, din cauza nesiguranței mele, îl(o) rog să mă ierte.

Dacă m-a rănit cineva, în orice mod, fie conștient, fie inconștient, din cauza propriilor nesiguranțe, Eu îl iert.

Și dacă există vreo situație pe care Eu nu sunt, încă, pregătit(ă) să o iert, Eu mă iert pentru aceasta, pentru toate modurile în care îmi fac rău, negându-mă, îndoindu-mă de mine, minimalizându-mă, auto judecându-mă sau nefiind blând(ă) cu mine, din cauza nesiguranței mele, Eu mă iert.

Rugăciunea islamică a seninătății

Dumnezeu mi-a dăruit seninătatea de a accepta ceea ce nu pot schimba 

Curajul de a schimba ceea ce pot schimba și înțelepciunea de a vedea diferența.

Trăind fiecare zi, la timpul ei

Bucurându-mă de fiecare moment la timpul său

Acceptând momentele grele, ca pe o cale către Pace

Acceptând, asemenea Lui, această lume păcătoasă, așa cum este, nu cum mi-aș fi dorit-o eu;

Fiind încrezător(oare) că El va face totul bine dacă mă supun voinței Lui

Că voi fi fericit(ă) în această viață și, în mod suprem, fericit(ă) cu El

Acum și pentru totdeauna.

Amin

Rugăciunea Părintelui Arsenie Boca

Mânăstirea Brâncoveanu - Sâmbăta de Sus
Doamne Iisuse Hristoase, ajută-mă ca astăzi, toată ziua, să mă lepăd de mine însumi, că cine știe din ce nimicuri, mare vrajbă am să fac şi astfel, ţinând la mine, să Te pierd pe Tine.Doamne Iisuse Hristoase, ajută-mi ca rugăciunea Preasfântului Tău nume să-mi lucreze în minte mai mult decât fulgerul pe cer, că nici umbra gândurilor rele să nu mă întunece, căci iată păcătuiesc în tot ceasul.

Doamne, Cela ce vii în taină între oameni, ai milă de noi, că umblăm împiedicându-ne prin întuneric. Patimile au pus tină pe ochii minţii, uitarea s-a întărit în noi ca un zid, împietrind în noi inimile noastre şi toate împreună au făcut temniţă în care Te ţinem bolnav, flămând şi fără haină, aşa risipind în deşert zilele noastre, umbriţi şi dosădiţi până la pământ.

Doamne, Cel ce vii între oameni în taină, ai mila de noi şi pune foc temniţei, aprinde dragostea în inimile noastre, arde spinii patimilor noastre şi fă lumină sufletelor noastre.

Doamne, Cela ce vii în taină între oameni, ai milă de noi, vino şi Te sălăşluieşte întru noi, împreună cu Tatăl şi cu Duhul Tău cel Sfânt. Căci Duhul Sfânt se roagă pentru noi cu suspine negrăite, când graiul şi mintea rămân neputincioase.

Doamne, Cel ce vii în taină, ai mila de noi, căci nu ne dăm seama cât suntem de nedesăvârşiţi şi cât eşti de aproape de sufletele noastre şi cât ne depărtăm noi prin păcatele noastre. Ci luminează lumina Ta peste noi, ca să vedem lumină prin ochii Tăi, să trăim în veci prin viaţa Ta. Lumina şi Bucuria noastră, slavă Ţie!

Amin

Rugăciune maya

 

De la Est, Casa Luminii,

Fie ca înțelepciunea să se coboare în noi, 

Astfel încât să vedem toate lucrurile cu claritate. 

De la Nord, Casa Nopții,

Fie ca înțelepciunea să se aprindă în noi,

Astfel încât să cunoaștem totul din interior.

De la Vest, Casa Transformării,

Fie ca înțelepciunea să se transforme în acțiunea corectă,

Așa încât să facem ceea ce este de facut.

De la Sud, Casa Soarelui Etern,

Fie ca ceea ce facem corect să hrănească ogoarele,

Așa încât să ne bucurăm de fructele existenței Planetare.

De Sus, Casa Cerului,

Acolo unde oamenii stelelor și Strămoșii se adună,

Fie ca binecuvântările lor să vină spre noi, Acum.

De dedesubt, Casa Pământului,

Fie ca bătaia inimii sale,

Să ne binecuvânteze cu armonie și să înceteze tot războiul.

Din Centru, de la Sursa Galactică,

Care este pretutindeni și în același timp,

Fie ca totul să fie cunoscut,

Precum lumina iubirii reciproce

Oh, Yum Hunab Ku Evam Maya E Ma Ho,

Să se pogoare Armonia Minții și a Naturii.

Rugăciune evreiască pentru răspunsul lui Dumnezeu la rugă

Ascultă-ne vocea, O Doamne; iartă-ne și ai mila de noi.

Acceptă ruga noastră în milă, cu grație, 

Pentru că Tu ești Dumnezeul care ascultă rugăciunile și rugămințile umile. 

O, Domnul nostru, nu ne îndepărta de prezența ta,

Pentru că Tu asculți rugăciunile poporului lui Israel, cu milă.

Fii binecuvântat, O Doamne, care asculți rugăciuni.

Sursa:

http://sfatuitoarea.blogspot.ro/2014/05/suntem-fiinte-spirituale-5-rugaciuni.html

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

