Ultimele Cuvinte …

Ultimele cuvinte ale unei fete, care a murit în urma unui accident de mașină, au făcut Europa să plângă…

„Am fost la o petrecere și mi-am amintit ce-mi spuseseși mai devreme.

Mi-ai spus să nu beau alcool, așa că am băut suc.

M-am simțit mândră de mine, așa cum tu mi-ai zis că ar trebui să mă simt.

Mi-ai spus să nu mă urc la volan dacă am băut, în ciuda a ceea ce unii dintre prietenii mei aveau să îmi spună.

Te-am ascultat pe tine și mi-am dat seama că, ca de obicei, sfatul tău era unul foarte sănătos.

Când petrecerea  s-a încheiat, oamenii de acolo s-au urcat la volan, deși mulți dintre ei nu erau în stare să conducă.

Eu m-am îndreptat către mașina mea știind că voi ajunge acasă în siguranță.

O clipă nu m-am gândit că avea să mi se întâmple ceea ce mi s-a întâmplat, mamă.

Acum mă aflu fără pic de putere pe stradă și îl ascult pe polițistul care spune că băiatul care a provocat accidentul era beat.

Mamă, vocea lui pare ca fiind foarte îndepărtată.

Am atât de mult sânge pe mine, pe lângă mine și mă abțin din răsputeri să nu plâng.

Am auzit doctorii care spuneau –Fata asta va muri-.

Se pare că tânărul care a condus cu viteza a decis să bea, dar să mor eu.

De ce, mamă?

De ce oamenii aleg să fie iresponsabili știind că vor distruge viețile altora?

E prea mare, mamă, e prea mare durerea.

Te rog, spune-i surorii mele să nu plângă, spune-i tatei să fie puternic, căci atunci când voi merge în rai, voi avea grijă de voi toți.

Cineva trebuia să-l fi învățat pe acel tânăr că nu trebuie să bea și, apoi, să se urce la volan.

Poate, dacă părinții lui i-ar fi spus asta, acum nu mai eram pe patul de moarte.

Încep să respir din ce în ce mai greu, mamă, mi-e frică, vreau să te țin de mână.

Vreau să îți spun cât de mult te iubesc, mamă.

La revedere.”

Aceste cuvinte au fost transcrise de jurnalistul care a fost la fața locului producerii accidentului.

Acesta a ascultat cu atenție și a notat fiecare cuvânt rostit de tânăra fată, care s-a stins prea repede din viață.

Același jurnalist a început această campanie.

Trimite acest articol prietenilor tăi, rudelor și oamenilor pe care îi iubești … poate că viața ta va fi cea care va fi salvată sau viața persoanelor dragi.

Vă rugăm să nu permiteți altora să conducă în stare de ebrietate.

Conduci tu, cheamă un taxi sau un prieten!

Dacă citești acest articol, acum, distribuie mai departe, astfel încât să atragi atenția multor altor persoane.

Fii responsabil și atent – nu bea și, apoi, să conduci!

Sursa:

The last words of a girl that died in a car accident, they made Europe cry

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Lumina si Iubire și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ultimele Cuvinte …

  1. Lacramioara zice:

    Sunt foarte multi iresponsabili pe lumea asta,legea este prea blanda,daca s-ar face puscarie pe viata cred ca ar intelege multi ca i-au furat viata victimei si trebuie sa plateasca cua lor ,sa aiba timp sa contientizeze actul si sa aiba remuscari.

    Apreciază

Lasă un răspuns

