Dragoste, Pace și Înțelepciune … Sunt cele Trei Chei de Aur

Bliss – Love Peace and Wisdom

Dragoste, Pace și Înțelepciune

Bliss

Dacă Dragostea ar fi o pasăre, i-aș mângâia penele luminoase
Apoi aș urmări zborul ei liber, traversând liniștea zorilor de zi

Și dacă Pacea ar fi un munte, ne-am aduna în jurul ei
Să ne scăldăm în tăcerea ei, puterea ei, chemarea ei

Dacă Înțelepciunea ar putea cânta sau șopti secretele sale
Eternitatea ar învăța căile libertății

În mintea mea Eu le pot vedea, Eu le aud și le simt
Pentru că Dragostea, Pacea și Înțelepciunea fac parte din mine

Dacă Dragostea are libertatea ei, și Pacea are expresia ei,
Cu siguranță, Înțelepciunea va crește ca o floare înflorită

Sămânța a fost plantată, îngrijită și udată
Prin rugăciunile pline de speranță și lacrimile celui curajos

Noi dorim să ne întoarcem în acel loc cu ape liniștite
Și să ne așezăm pe bănci sub copaci umbroși

În mintea mea Eu pot să văd, Eu aud și Eu simt asta
Și Dragostea, Pacea și Înțelepciunea este tot ceea ce avem nevoie

Unii mă numesc un visător, unii mă vor numi un căutător
Unul care își urmeaza stelele în căutarea adevărului

Însă, fiecare credincios deține o amintire profundă, ascunsă,
A unui timp în care Pământul era o floare înflorită

Noi dorim să revenim în acel loc cu ape liniștite
Și să stăm pe bănci sub copaci umbroși

În mintea mea Eu pot să văd, Eu aud și Eu cred asta
Și Dragostea, Pacea și Înțelepciunea sunt cele trei Chei de Aur.

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Lumina si Iubire și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

