100.000 de Îngeri

Bliss – A Hundred Thousand Angels

Bliss

 

 

Tu mă auzi chemându-te,
Glasul unei mame
Și al unui tată și al unui copil.
Tu ai recunoaște Adevărul,
Tu simți Dragostea care se revarsă
Din ochii mei?

Acordă-ți doar un minut,
Vino și odihnește-te lângă mine.
Lasă-mă să-ți spun propria poveste,
Lasă-mă să te plimb prin viața ta.
Doar o secundă,
Este tot ceea ce este nevoie pentru a realiza,
Există o sută de mii de Îngeri lângă tine
Există o sută de mii de Îngeri lângă tine.

Tu mă auzi că Eu vorbesc cu tine,
Eu șoptesc prin ușile
Și potecile din mintea ta.
Limpede ca și roua de dimineață
Și înviorat din călătoria mea
Străbat un ocean de albastru …

Acordă-ți doar un minut,
Vino și să te odihnești lângă mine.
Lasă-mă să-ți spun propria poveste,
Lasă-mă să te plimb prin viața ta.
Doar o secundă,
Este tot ceea ce este nevoie pentru a realiza,
Există o sută de mii de Îngeri lângă tine
Există o sută de mii de Îngeri aici această seară.

 

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Lumina si Iubire și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

