Arhanghelul Haniel – Rugăciune pentru Eliberare – Lună Plină

AA Haniel
Eu Te chem pe Tine
Ceresc Arhanghele Haniel
Pentru a fi alături de mine în această noapte, când Luna este plină

Tu mă iubești mai mult decât am fost iubit(ă) vreodată
Tu vezi prin mine
Tu vezi unde trecutul meu s-a atașat de mine
Eu recunosc că doresc să văd cu ochii Tăi.

Prezența Ta este aceea a Maicii Sfinte din Tărâmurile Angelice
Eu, Acum, mă predau Ție ca un copil vulnerabil, Larg Deschis

Umple-mă cu Curaj Angelic
Învăluie-mă în Iubirea Ta grațioasă
Condu-mă spre rănile din Inima mea.

Apele timpului au inundat Inima si Mintea mea
Arhanghele Haniel,Tu vezi cum trecutul mă urmărește
Luminat de Lumina lunii, Eu nu am apărare
Eu nu am nici scuze, motive sau explicații
Eu nu mă ascund în spatele zidurilor
Eu Sunt deschis(ă) în fața Ta.

Durerea mă oprește din expansiunea mea
Durerea mă face să uit că Eu Sunt făcut(ă) din Dragoste
Trage tot afară, Acum, cu magnetismul Tău Divin
Trage tot afară, Acum.

Eu voi simți tot, Eu voi vedea tot, Eu voi atinge tot, Eu voi auzi tot
Eu voi permite ca totul să fie eliberat prin Inima mea
Deoarece, atât intrarea cât și ieșirea sunt în miezul ființei mele.

În tăcere
Umple-mă cu Lumină
Voi expansiona cu Iubire
În calm, după furtună.

Dă-mi mai multă Iubire decât pot duce
Împinge-mă dincolo de limitele mele și susține-mă pentru a excela.

Ceresc Arhanghele Haniel
Tu Ești alături de mine în această seară, când Luna este plină
Eu, Acum, Te iubesc mai mult decât Te-am iubit vreodată
Prezența Ta este aceea a Maicii din Tărâmurile Angelice
Eu, Acum, mă predau Ție ca un copil vulnerabil și larg deschis.

Și Așa Este! Namaste!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Arhanghelul Haniel. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

