Spune La Revedere

Bliss – Say Goodbye

Spune la revedere  la tot ce vezi
La tot ceea ce vezi cu acești ochi
Spune la revedere  la tot ce ai fost
La toate nevoile și dorințele
Zboară deasupra oceanului tăcut
Și deasupra celei mai pure stele
Simte-ți inima cum începe să evadeze
Devin-o Lumina ce Tu Ești
Frica este omul închis în trup
Și înfășurat într-o minciună
Iubirea este tot ceea ce învinge moartea
Niciodată nu se teme să moară
Libertatea dansează peste firele care încearcă să o tragă în jos
Credința este umilă ca cel care face un pas înapoi
Spune la revedere la tot ce vezi
La tot ce ai fost și ai dorit
Găsește-ți locul și dansează dansul
Și lasă această lume în urmă
Zboară departe
Cel mai mândru vultur
Adevăratul rege al Cerului
Simte cum lanțurile încep să se rupă
Devin-o Lumina ce Tu Ești
Tu Ești ….
Tu Ești ….
Tu Ești ….
Devin-o Lumina ce Tu Ești ….

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Lumina si Iubire. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

