Sanctuar Interior

23 Octombrie 2016

De 

Umbrele dispar din Sufletul meu. În sfârșit.

Ele alunecă precum pielea veche, întorcându-se în țărână. Ele se evaporă în Soarele luminos al ființei mele interioare.

Așa cum Natura își aruncă hainele sale de Vară, nouă ni se oferă o oportunitate de a face același lucru.

Este un ritual de curățare, însă un alt fel, decât cel din Primăvară.
Toamna, este vorba despre purificarea sensibilităților noastre, împreună cu emoțiile însoțitoare. Putem vedea prin structura simplă și chiar miezul central.

Suntem invitați să selectăm senzațiile și percepțiile care conțin substanța adevărată și să le transformăm în sentimente rafinate, pentru a le adăuga la esența a cine suntem.

Acest proces necesită răbdare și discernământ. Avem nevoie să încetinim, permițând unui nivel superior de gândire să apară în meditație și contemplație.

Orice lucru, care nu este suficient de pur, va fi respins de bariere, protejând Sanctuarul nostru cel mai intim.

Dar atenție: Dacă neglijați să vă angajați în această curățare a Sufletului, membrana protectoare se va îngroșa transformându-se într-un perete robust, ceea ce face dificil, dacă nu aproape imposibil, accesul la adevaratul Sine.

Sau poate că s-a întâmplat deja.

Cu toate acestea, angoasa dinăuntrul vostru, vă îndeamnă să vă reconectați, din nou, cu esența voastră.

Nu disperați. Puteți găsi, încă, o cale de întoarcere.

Poate dura mai mult timp. Poate fi dureros. Dar, odată ce ați tăiat mărăcinii spinoși din jurul propriului castel și îi ardeți, nu vor crește din nou, atâta timp cât veți continua să hrăniți Lumina Sufletului cu Dragoste, Frumusețe și Bunătate.

Sanctuar Interior

Ajustați-vă gândurile,

Rafinați-vă sentimentele,

Trăiți în Lumina Spiritului.

„Fructele coapte ale gândirii
înfloresc în Lumina Soarelui Sufletului meu;
Fluxul de sentimente este transformat
prin conștiință de sine.
Eu pot percepe, Acum, cu bucurie,
Spiritul Toamnei trezindu-se:
Iarna se va trezi în mine,
Vara Sufletului meu. ”

versetul lui Rudolf Steiner pentru Săptămâna Emoțională 30 din Calendarul Sufletului
(Traducere din limba germană de Ruth și Hans Pusch, editat de Marta Stemberger)

Și versetul Martei Stemberger pentru Săptămâna Emoțională 30 din Calendarul Scânteilor Emoționale, anul 2017:

„Eu meditez în Pace și Liniște.
Modele de gândire sănătoase apar.
Eu pătrund în Sanctuarul meu cel mai intim.
Eu evoluez conștient în conștiința de sine.
Sentimente rafinate strălucesc în Bucurie.
Toamna trezește gândirea Spiritului:
În singurătate, Eu hrănesc focul Sufletului meu
Pentru ca Adevărul să strălucească printre oameni. „

Pe măsură ce adunăm fructele Verii și le păstrăm cu atenție, numai pe cele mai bune, pentru lunile de Iarnă, noi desăvârșim, astfel, munca noastră interioară.

Încet, practicând an după an, putem obține măiestrie pentru a fi capabili de a crea un spațiu minunat, luminos și cald în interiorul care ne va susține indiferent ce greutăți putem întâlni.

Un nivel superior de gândire reglat cu precizie ne-ar putea permite să aprovizionăm camerele Sufletului nostru cu sentimente rafinate și sensibilități, pentru a ne ajuta să trăim în adevărata Lumină a Spiritului.

Sanctuar Interior

Eu meditez în Pace și liniște.
Modele de gândire sănătoase apar.
Eu pătrund în Sanctuarul meu cel mai intim,
Eu evoluez conștient în conștiința de sine.
Sentimente rafinate strălucesc în bucurie.
Toamna trezește gândirea Spiritului:
În singurătate, Eu hrănesc focul Sufletului meu
Pentru ca Adevărul să strălucească printre oameni.

Pentru a citi versetul pentru această săptămână din Calendarul Sufletului – Rudolf Steiner:

http://wn.rsarchive.org/Articles/GA040/English/AP1982/GA040_30-23.html

Link original:
Inner Sanctum

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/10/25/sanctuar-interior/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Ascensiune și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

