11:11 Poarta de acces către Conștiința Uniunii

Portalul 11-11

Mesaj de la Arhanghelul Gabriel transmis prin  

11.11.2013

Dragii mei,

De la începutul timpului au existat momente clare, în care Portalurile Trezirii s-au deschis pentru oameni, pentru a ascensiona.

Portalul 11:11 este un portal colectiv de înaltă vibrație, care se deschide pentru a sprijini evoluția conștiinței pe Pământ, în acest moment.

Pășind prin poarta de acces, într-un sens figurat, tu îți îngădui să te deschizi spre Sinele tău Evoluat, în Unitate cu Tot Ceea Ce Este.

Îți voi oferi sugestii și vizualizări, astfel încât imaginația ta să te poată ajuta să creezi un scenariu frumos, pentru a împuternici acest ritual plin de Lumină.

Ți s-a acordat accesul către acest moment de trezire. Este un alt pas în evoluția conștiinței, unul cu o mare putere și sprijin. Arhanghelii stau la poarta de acces pentru a vă susține în putere și curaj.

De când ceasurile digitale au intrat în utilizare pe scară largă, imaginea 11:11 a devenit mai familiară. Reprezentarea din spatele simbolului este mai puțin cunoscută.

11 a fost mult timp numărul Tărâmului Angelic care oferă asistență celor de pe Pământ.

Atunci când 11 este văzut dublat, 11:11 devine o poartă care simbolizează venirea Raiului pe Pământ, la fel ca și piscurile unui munte măreț care ajung de la Pământ la Cer.

Cea mai importantă semnificație a lui 11:11 este disponibilitatea acestuia ca și Portal spre o conștiința superioară, un moment în timp, când Îngerii Luminii pot prelua rugăciunile și intențiile tale bune, pentru a sprijini manifestarea lor pe Pământ.

Ori de câte ori apare 11:11, acționează ca un moment al zilei în care poți folosi acest minut pentru a-ți organiza visele în Inima ta, pentru a recunoaște suportul disponibil din Tărâmurile Angelice și pentru a avea curajul să-ți susții dorințele de a te îndrepta spre noi dimensiuni ale Iubirii.

Avântul adunat pe parcursul acestor ultimi 20 de ani, un nou nivel al Uniunii cu Sinele tău Angelic, este disponibil în acest moment, ceea ce oferă un moment minunat pentru eliberarea ascensională a vechilor tipare.

Noile oportunități disponibile dincolo de Portalul 11:11 sunt:

  • o mai mare conștientizare
  • adevărul mai profund al opțiunilor și posibilităților tale.

Alegerea multora va fi de a opta pentru calea veche și, totuși, cei care sunt atrași de acest timp al Grației, se pot folosi de posibilitatea de a zbura, în mare măsură, împuterniciți de Tărâmurile Angelice.

Acest act, în Armonie cu Lumina Divină, va accelera evoluția conștiinței.

Filtrare și Perturbare

Este timpul filtrării și agitației.

Energia noilor percepții ale realității se infiltrează în centrele energetice din corpul tău. Agitația apare ca și cum aceste noi percepții au atins codificarea din sistemul corpului tău, în moduri care te provoacă să te schimbi, la fel ca și metamorfoza larvei într-un fluture frumos.

Universul se va opri pentru a obține atenția ta și pentru a te încuraja să-ți îndeplinești destinul Sufletului tău.

Perturbarea este inconfortabilă în diferitele sale demonstrații, făcându-te să te simți foarte agitat(ă). Dar, știm că toți acești catalizatori sunt concepuți de către Sufletul tău pentru a te aduce către un nou nivel de evoluție.

Deoarece suportul Tărâmurilor Angelice  este atât de disponibil, acest portal în timp îți oferă o tranziție mai grațioasă, astfel încât să poți vedea, mai clar, lumea pe care o alegi pentru a crea pe Pământ și pentru a contribui la evoluția sa.

Portalul 11:11, către  Dimensiunea 5D a Erei, permite un flux armonios al Iubirii Divine în ființa ta. Acest lucru poate avea un impact asupra lobului temporal al creierului tău, în moduri care calmează acest centru al zborului sau luptei și care îl determină să-și reia dimensiunile matricei originale.

De-a lungul anilor, acest centru al fricii a fost supra-stimulat de presiunile, credințele și componentele electronice ale acestei epoci. O mare parte din ceea ce se numește „informație” este proiectată pentru a crește fluxul de energie al fricii în acest centru al creierului, determinându-l să crească în dimensiune.

Creșterea rezultantă a instabilităților, cum ar fi tulburările de panică, stresul post-traumatic și afecțiunile psihice mai grave, a devenit, în mod evident, agresivă.

Fluxul Iubirii Divine, din fiecare persoană, poate crea o expansiune în percepție, ca și cum s-ar despărți valurile, astfel încât, apare o nouă claritate.

Această creștere a clarității determină un sentiment de eliberare și libertate de exprimare spirituală în interiorul ființei tale.

Rugăciunile pentru ca Pământul să primească un beneficiu pozitiv din acest moment, în timp, va fi de mare folos.

Eliberarea de presiune din Portalul 11:11 este similară cu începuturile unei curse de cai, atunci când caii sunt ținuți în interiorul porții.

Pe măsură ce porțile se deschid larg, puterea brută galopează înainte și instinctele preiau controlul.

Cruditatea acestei puteri necesită o pregătire atentă și orientare, astfel încât aceasta să se miște în direcții care permit ca obiectivele să fie atinse și recompensele să fie obținute. Rugăciunile tale sprijină acest proces.

Recompensele din aceste momente despre care noi vorbim, sunt dorințele predominante ale unei Inimi care caută Uniunea, Pacea și Armonia în interiorul ființei tale.

Accesul la aceste stări înălțate există dincolo de poarta de acces.

Arhanghelii sunt prezenți, deținând forțele Luminii, ca piloni ai porții.

Tu poți cere această împuternicire a Iubirii Divine, pentru a o utiliza în cadrul propriei vieți.

Intenția lui 11:11 de Împuternicire

Intenția supremă pentru această împuternicire a lui 11:11 a fost, întotdeauna, împământarea Energiei Divine în adâncul Pământului, astfel încât evoluția planetară să poată prevala.

Având în vedere că milioane de oameni treziți accesează Lumina Divină prin Portaluri, conștiința Uniunii este forța rezultantă care pătrunde în Inimile întregii omeniri.

Să nu te îndoiești de miracolul Evoluției Spontane ca și posibilitate creativă pentru schimbarea dimensională 5D de pe această planetă. A cere minuni, în acest moment, este foarte potrivit.

Spirala încolăcită a ADN-ului este o imagine puternică pentru această experiență a portalului.

Având în vedere că firele spiralei duble se întrepătrund în corpul subtil, ele vor conecta Chakrele Superioare cu teaca de energie aflată deasupra coroanei.

Spiralând în jos, ele conectează Chakra Coroanei, prin miezul corpului, cu Chakra Rădăcină. Ele continuă de la baza coloanei vertebrale spre Pământ și se conectează la teaca de energie de sub Pământ, luminând cele Douăsprezece Chakre ale corpului subtil.

Imaginea catenelor Spiralei Duble a ADN-ului acționează ca o alegorie pentru Simbolul Conștiinței Trezite – ca sus, la fel și jos, acest simbol reprezintând Divinitatea Întruchipată pe un Pământ care a devenit sacru.

Există, de asemenea, o legătură profundă cu fluxul de energie spirituală Kundalini, care străbate centrele energetice ale corpului.

Această conexiune subtilă antrenează cele două centre de sub Chakra Rădăcină și cele trei de deasupra Chakrei Coroană, pentru energia subtilă a celor 12 Chakre, care vine în completare cu 12:12:12.

Când utilizezi această imagine,  tu conectezi Sinele tău Spiritual Divin cu Sinele tău uman, conectat cu Pământul prin miezul ființei tale.

Uniunea cu Sinele

Portalul 11:11 deschide calea spre această Uniune cu Sinele.

Tu poți utiliza imaginea spiralei duble pentru a-ți reaminti de conexiunea ta: de la Cer la Pământ.

Arhanghelii sunt pregătiți să îți ureze bun venit în noua putere creatoare, de conștientizare înălțată.

Reinstruirea și ghidarea gândurile agitate care apar, sunt, doar, la o rugăciune distanță.

Fiecare rugăciune ridică frecvența de energie și ar putea fi cea care dezlănțuie masa critică pentru Evoluția Spontană pe planetă.

Imaginează-ți că rugăciunea ta este punctul de cotitură – cheia care se potrivește la ușa către Uniune.

Prezență Divină, Tot Ceea Ce Este și Arhangheli ai Luminii,

Eu Sunt pregătit(a) să fiu călăuzit(ă) prin intermediul acestui Portal 11:11, Portal al Timpului,

Eu mulțumesc și Eu cer Luminii Dragostei Divine să aducă Armonie în câmpul meu energetic.

Eu, de bună voie, eliberez credințele vechi, pentru a putea sta ferm(ă) în picioare și pentru a circula liber(ă) prin porțile către Conștiința Uniunii.

Eu mulțumesc și Eu cer ca întreg câmpul meu energetic să fie umplut cu puterea Iubirii Divine, cu Armonie și Pace.

Eu mulțumesc și Eu cer să primesc, să radiez tăria și curajul de a întruchipa această Lumină Divină și să împământez prezența Dragostei, Păcii și Vindecării, în Pământ și să ajut la evoluția sa.

Eu mulțumesc și Eu mă alătur Forțelor Angelice și milioanelor de ființe care lucrează în Lumina lui Dumnezeu, așa cum noi suntem călăuziți prin Portalul 11:11.

Eu știu că dacă Unul este înălțat, Toți sunt înălțați.

Eu mulțumesc și Eu îngădui noilor modele de energie ale Luminii înălțate să angajeze structura mea umană în desăvârșirea Unimii ~ Uniunii cu Divinitatea, în interiorul ființei mele.

Eu mulțumesc și Eu traversez Porțile pline de Lumină simțind îndrumarea voastră și știind că această conștientizare iubitoare, a unor noi posibilități în viața mea, este prevăzută în fiecare moment, cu fiecare bătaie a Inimii mele.

Eu mulțumesc, Eu mă trezesc în Lumina voastră și să Eu îmbrățișez Darurile Divine oferite mie, Acum, cu recunoștință supremă.

Eu mulțumesc pentru conexiunea Divină cu o viață mai bună și Eu primesc cu recunoștință acest lucru.

Eu Sunt onorat(ă) să ancorez această Lumină în Pământ, așa cum prezența Naturii așteaptă conștientizarea mea.

Îmbrățișați-mă cu Iubire și călăuziți-mă atunci când Eu pășesc prin această poartă, spre conștientizarea dimensională 5D, pentru a  putea folosi Iubirea Divină în folosul Vieții, Păcii și Bucuriei din ființa mea și pentru a fi o binecuvântare pentru Pământ.

Pentru aceasta și toate binecuvântările voastre,

Eu Vă mulțumesc.

Eu Vă Mulțumesc.

Eu Vă Mulțumesc.

Așa Să Fie, Să Fie Așa.

Amin

Noile nivele de conștientizare dimensională 5D, care sunt disponibile dincolo de această poartă de acces, pot avea un impact asupra tuturor aspectele ființei tale.

Ți s-a oferit o cale susținută și eliberatoare prin aceste portaluri înălțate, un teritoriu nou pentru creșterea Sufletului tău pe Pământ.

Portalul 11:11 este un moment suprem, însă evoluția care aduce Lumina Divină în interiorul tău, în timpul acestui moment, este un dar de la o Realitate Atemporală, care este în Armonie cu Tot Ceea Ce Există în Viață.

Așa Și Este.

TheGabrielMessages.com

Link original:
The 11:11 Gateway to Unity Consciousness

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/10/29/1111-poarta-de-acces-catre-constiinta-uniunii/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 1111, Arhanghelul Gabriel și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 11:11 Poarta de acces către Conștiința Uniunii

  1. Pingback: Uniunea cu Sinele Suprem | Lumină și Dragoste

Lasă un răspuns

