Mantra: Narayan Shabd

FII LUMINA

FII LUMINA

Mantra: Narayan Shabd

naam niranjan neer naraa-in.

rasnaa simrat paap bilaa-in. ||1||

rahaa-o.

naaraa-in sabh maahi nivaas.

naaraa-in ghat ghat pargaas.

naaraa-in kahtay narak na jaahi.

naaraa-in sayv sagal fal paahi.

||1|| naaraa-in man maahi aDhaar.

naaraa-in bohith sansaar.

naaraa-in kahat jam bhaag palaa-in.

naaraa-in dant bhaanay daa-in. ||2||

naaraa-in sad sad bakhsind.

naaraa-in keenay sookh anand.

naaraa-in pargat keeno partaap.

naaraa-in sant ko maa-ee baap. ||3||

naaraa-in saaDhsang naraa-in.

baaraN baar naraa-in gaa-in.

basat agochar gur mil lahee.

naaraa-in ot naanak daas gahee.

  • Language: Gurmukhi
  • Source: Siri Guru Granth Sahib
  • Author: Guru Arjan Dev
  • Translation:

The Name of the Immaculate Lord is the Ambrosial Water.

Chanting it with the tongue, sins are washed away.

||1||Pause|| The Lord abides in everyone.

The Lord illumines each and every heart.

Chanting the Lord’s Name, one does not fall into hell.

Serving the Lord, all fruitful rewards are obtained. ||1||

Within my mind is the Support of the Lord.

The Lord is the boat to cross over the world-ocean.

Chant the Lord’s Name, and the Messenger of Death will run away.

The Lord breaks the teeth of Maya, the witch. ||2||

The Lord is forever and ever the Forgiver.

The Lord blesses us with peace and bliss.

The Lord has revealed His glory.

The Lord is the mother and father of His Saint. ||3||

The Lord, the Lord, is in the Saadh Sangat, the Company of the Holy.

Time and time again, I sing the Lord’s Praises.

Meeting with the Guru, I have attained the incomprehensible object

Slave Nanak has grasped.

http://www.spiritvoyage.com/mantra/Narayan-Shabd/MAN-000093.aspx

Traducere:

Numele Domnului Imaculat Este Apa Ambroziacă

Intonând această mantră, păcatele se vor curăța

|| 1 || || Pauză

Domnul trăiește în toată lumea.

Domnul iluminează fiecare inimă.

Intonând Numele Domnului, (n.tr.) fiecare ajunge în Rai.

Slujind Domnului, se obțin toate recompense fructuoase. || 1 ||

În mintea mea este Sprijinul Domnului.

Domnul este barca cu care se traversează oceanul lumii.

Intonează Numele Domnului, iar Mesagerul Morții va fugi.

Domnul rupe dinții lui Maya, vrăjitoarea. || 2 ||

Domnul este, pentru totdeauna, Iertătorul.

Domnul ne binecuvântează cu pace și fericire.

Domnul a arătat Slava Sa.

Domnul este mama și tatăl Sfinției Sale. || 3 ||

Domnul, Domnul este în Saadh Sangat, Compania Sfântului.

Din nou și din nou, Eu cânt Slava Domnului.

Întâlnindu-l pe Guru, Eu am atins obiectivul de neînțeles pe care Nanak l-a înțeles.

 

N.tr. – Guru Nanak

https://ro.wikipedia.org/wiki/Guru_Nanak_Dev

Mantra Gobinda

Protect me with thine own hand

My only desire

Let my head rest under thy feet

Sustain me, sutain me, sustain me

Gobinda, Gobinda, Gobinda, Gobinda, Gobinda

Protect me with thine own hand

My only desire

Let my head rest under thy feet

Sustain me, sutain me, sustain me

I lay my life at thy feet,

I belong to no one but thee.

Gobinda, Gobinda, Gobinda, Gobinda, Gobinda.

  • Language: Gurmukhi, Sanskrit
  • Author: Guru Arjan Dev
  • Translation:Gobinda: God, the Sustainer and Support of AllHari: God, the Fresh, Beautiful, Potent Healing Energy that inherently exists within each of us.

http://www.spiritvoyage.com/mantra/Gobinda-Gobinda-Hari-Hari/MAN-000036.aspx

Traducere:

Protejează-mă cu propria Ta mână

Singura mea dorință

Îngăduie să se odihnească capul meu la picioarele Tale

Ajută-mă, ajută-mă, ajută-mă

Gobinda, Gobinda, Gobinda, Gobinda, Gobinda

Protejează-mă cu propria Ta mână

Singura mea dorință

Îngăduie să se odihnească capul meu la picioarele Tale

Ajută-mă, ajută-mă, ajută-mă

Eu îmi dau viața la picioarele Tale,

Eu Îți aparțin doar Ție.

Gobinda, Gobinda, Gobinda, Gobinda, Gobinda.

Gobinda: Dumnezeu, Susținătorul și Sprijinul Tuturor
Hari: Dumnezeu, Puritatea, Minunat, Energie Potentă Vindecătoare care există în mod inerent în interiorul fiecăruia dintre noi.

 

http://www.spiritvoyage.com/globalsadhana/bethelight

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Mantre și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

