Mantra: Aad Gureh Nameh

Mantra Protecției

Aad Gureh Nameh, Jugaad Guray Nameh, Sat Guray Nameh, Siri Guroo Dayvay Nameh

Mantra Protecției

 

I bow to the primal Guru
I bow to the truth that has existed throughout the ages
I bow to True Wisdom
I bow to the Great Divine Wisdom.

Eu mă înclin în fața Învățătorului primordial
Eu mă înclin în fața adevărului care a existat de-a lungul veacurilor
Eu mă înclin în fața Înțelepciunii Adevărate
Eu mă înclin în fața Marii Înțelepciuni Divine.

Mantra Protecției

 

Aceasta este o mantră de protecție și este intonată pentru a invoca energia protectoare a Universului.

Yoghin Bhajan a spus că această mantră ar trebui să fie, întotdeauna, intonată de 3 ori la rând.

Această mantră se cântă după ce se intonează Mantra Adi Shakti.

http://www.spiritvoyage.com/mantra/Adi-Shakti/MAN-000010.aspx

Mulți oameni intonează aceasta mantră, atunci când au nevoie de o protecție suplimentară. Este o parte a „mantrei triple” și este, adesea, intonată înainte de a conduce  automobilul, pentru a crea o energie de protecție în jurul celor din automobil.

Atunci când nu poți fi protejat, această mantră te protejează.

Atunci când lucrurile se opresc și nu se mai întâmplă, această mantră le face să se deplaseze în direcția ta.

– Yogi Bhajan

http://www.spiritvoyage.com/mantra/Aad-Gureh-Nameh/MAN-000020.aspx

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Mantre. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

