Meditație – Mantra Triplă

Mantra Triplă

Aad Guray Nameh, Jugaad Guray Nameh, Sat Guray Nameh, Siri Guroo Dayv-ay Nameh

Aad Such Jugaad Such Hai Bhee Such Nanak Hosee Bhee Such

Aad Such Jugaad Such Hai Bhai Such Nanak Hosee Bhai Such

 

I bow to the primal Guru,

I bow to the truth which has existed throughout the ages,

I bow to True Wisdom. I bow to the Great Divine Wisdom.

True in the beginning, true throughout the ages, true even now, Guru Nanak, truth shall ever be.

True in the beginning, true throughout the ages, true even now, Guru Nanak, truth shall ever be.

Eu mă înclin în fața Învățătorului Primordial,

Eu mă înclin în fața adevărului, care a existat de-a lungul veacurilor,

 Eu mă înclin în fața Adevăratei Înțelepciuni.

 Eu mă înclin în fața Marii Înțelepciuni Divine.

Adevărat la început, adevărat de-a lungul veacurilor, adevărat chiar Acum, Guru Nanak, adevărul va fi întotdeauna.

Adevărat la început, adevărat de-a lungul veacurilor, adevărat chiar Acum, Guru Nanak, adevărul va fi întotdeauna.

Descriere:

Această mantră uimitoare – Mantra Triplă înlătură toate tipurile de dificultăți psihice și fizice în viața de zi cu zi. Este un dispozitiv sigur de protecție în călătoriile cu avionul, mașina. Ea intersectează, străbate toate frecvențele contrastante, cuvintele, gândurile și acțiunile.

Ascultând sau intonând această mantră, îți vei consolida câmpul magnetic și vei fi protejat.

Există 3 părți la această mantră de vindecare:

Prima parte te va înconjura cu o Lumină energetică de protecție
Cea de a doua parte va elimina obstacolele din calea ta spirituală
Partea a treia va elimina toate tipurile de obstacole din viața de zi cu zi.

Tehnica de meditație:

1.Găsește o poziție comodă de meditație. Îți recomand să stai în poziția Lotus (Padmasana), poți sta în șezut pe un scaun, cu spatele drept sau în postura Sukhasana.

Postura Lotus (Padmasana)

Postura Padmasana (Lotus)- Yoga

 

Postura Sukhasana

Postura Sukhasana (Ușoară) - Yoga

Scopul actual nu este modul în care te așezi, scopul real este de a respira în mod corect și eficient, precum și o postură care îți permite să fii atent la respirație.
2.Poți începe, acum, intonarea mantrei, însă, te rog, să citești semnificația și beneficiile acestei mantre.

3.Închide ochii.

4.Următorul pas este să oprești toate gândurile care rulează în mintea ta.Este foarte necesar să îți disciplinezi mintea, respiratia te va ajuta. Începe să te concentrezi pe și în afara respirației, urmează-i calea, pe măsură ce aerul intră prin nas în plămâni, se extinde în piept și, apoi, încet, iese din corp. Lasă respirația să te echilibreze și urmărește un ritm.

5.Începe să îți relaxezi corpul și expiră încet eliminând toate tensiunile, stresul emoțional din corpul tău, cap, brațe, umeri, picioare și din minte.

6.Începe să te concentrezi asupra mantrei de vindecare. Poți să o intonezi dacă vrei, din inimă, dar schimbarea începe de la înțelegere. Astfel, poți lăsa mantra să curgă în fundal, în timp ce te concentrezi pe sensul mantrei de vindecare. Meditează la semnificația și beneficiile ei, intră adânc, dezvoltă propria înțelegere și după ce te simți confortabil, începe să intonezi mantra cu voce tare.

7.Meditează cel puțin timp 11 minute, de două ori pe zi (cel puțin o dată). Dacă ai mai mult timp, poți medita cât dorești.

8.După ce ai terminat meditația, freacă lin mâinile și odată ce acestea sunt calde, așează-le pe ochi și retrage-le treptat, pe măsură ce deschizi ochii cu un nou tu.

Sursa:
Triple Mantra Meditation

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Mantre, Meditatii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

