Rugăciune – Antoine de Saint Exupéry

Rugăciune

 

Doamne, nu cer minuni și miraje, ci dă-mi putere în fiecare zi.

Învață-mă să fac pași mici. 

Fă-mă să fiu atent și inventiv, ca în zilele săptămânilor să mă opresc la experiențe și descoperiri care m-au captivat.

Învață-mă corect să împart timpul meu, să cunosc ce este prioritar și ce este secundar.

Cer de la Tine să mă înveți cum să-mi plănuiesc parcursul zilei, să am timp ca să mă mă bucur de frumusețea artei! 

Ajută-mă să înțeleg că visele nu ajută, nici cele despre trecut, nici cele despre viitor.

Învață-mă să fiu Aici și Acum, să înțeleg că momentul pe care îl trăiesc, Acum, este cel mai important. 

Izbăvește-mă de convingerea naivă că totul în viață trebuie să fie neted.

Dăruiește-mi o conștientizare clară că înfrângerile, căderile și dificultățile sunt o parte a vieții, datorită cărora creștem și ne facem înțelepţi. 

Amintește-mi că inima deseori se contrează cu rațiunea.

Trimite-mi în momentul potrivit pe cineva care îmi va spune în fașă adevărul, dar să-mi spună cu iubire.

Eu știu că multe probleme se rezolvă dacă nu facem nimic, deci învață-mă să am răbdare.

Știi cât de tare avem nevoie de prietenie.

Învrednicește-mă să am acest dar minunat.

Dăruiește-mi fantezie bogată, ca în momentul şi locul potrivit să dăruiesc căldura necesară.

Fă-mă om care să ajungă la acei de „jos”. 

Scapă-mă de frica să pierd ceva în viață. 

Dăruiește-mi ceea ce mi-i de folos, nu ceea ce doresc eu. 

Învață-mă arta pașilor mici !

Antoine de Saint-Exupéry a scris această rugăciune de ajutor din suflet, motiv pentru care credem în puterea ei, pentru că nu sunt doar vorbe, ci simțămintele cele mai profunde ale unui mare gânditor.

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Antoine de Saint Exupéry-, Rugaciuni. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Rugăciune – Antoine de Saint Exupéry

  1. Marieta zice:

    cuvinte venite din suflet… Multumim pentru ca ni le daruiesti, ca sa le alaturam cuvintelor sufletului nostru !
    Namaste !

    Apreciază

Lasă un răspuns

