Har Uimitor


Har uimitor
Ce dulce sunet
Care a salvat un nefericit ca mine
Odată, Eu am fost pierdut, însă, Acum, Eu m-am regăsit
Eu am fost orb, însă, Acum Eu văd.

Harul este cel care a învățat inima mea să se teamă
Și harul  mi-a alinat temerile
Cât de prețios a apărut acest har
În ceasul în care am crezut prima dată.

Lanțurile mele au dispărut
Eu am fost eliberat
Dumnezeul meu, Mântuitorul meu m-a eliberat
Și ca un torent domnește îndurarea Lui
Iubire nesfârșită, Har uimitor.

Domnul mi-a promis reușită
Cuvântul Lui lui îmi întărește speranța
El va fi scutul meu și soarta mea
Atâta vreme cât viața dăinuie.

Lanțurile mele au dispărut
Eu am fost eliberat
Dumnezeul meu, Mântuitorul meu m-a eliberat
Și ca un torent domnește îndurarea Lui
Iubire nesfârșită, Har uimitor.
Pământul se va dizolva, în curând, ca zăpada
Soarele ezită să strălucească
Dar Dumnezeu, Care m-a chemat, Aici de dincolo,
Va fi, pentru totdeauna, al meu.
Va fi, pentru totdeauna, al meu.
Tu Ești, pentru totdeauna, al meu.

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Universul Sacru al Iubirii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

