Respir Sub Apă

 

Eu cred în miracole
Pentru că e un miracol că Eu Sunt Aici
Cred că ai putea să mă numești spiritual(ă)
Pentru că în planul fizic este teama.

Și este în regulă să spun că furtunile s-au îndepărtat
Iar Eu dansez în dimineața următoare
Da, mi-ar plăcea să stau, dar casa mea este în altă parte
Și îmi este dor de Iubire și de râsete.

Ceva ca și un zbor
E greu să-l descriu
Doamne, Dumnezeul meu, Eu respir sub apă
Ceva ca o independență, libertate
Doamne, Dumnezeul meu, Eu respir sub apă.

Fiecare lună și fiecare stea
Știe cine ești, să știi
Așa că, dacă vreodată se face prea întuneric
Tu nu ești singur.

Și este în regulă să spunem că noi am capitulat într-o zi
Pentru a înapoia toată Iubirea pe care am împrumutat-o
Și Eu sper că am supraviețuit ieri
Și ziua de astăzi este geloasă pe cea de mâine.

Ceva ca și un zbor
E greu să-l descriu
Doamne, Dumnezeul meu, Eu respir sub apă
Ceva ca o independență, libertate
Doamne, Dumnezeul meu, Eu respir sub apă.

Emeli Sandé – Album „Trăiască Îngerii” – 2016

About *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Lumina si Iubire și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

