Fiul Lui Dumnezeu

 

De Paul Cardall

Fiul lui Dumnezeu
Sfânt Hristos
S-a născut pentru noi
În această noapte sacră
Într-o peșteră din Bethlehem
Stă Copilul în brațele mele.

Fiul lui Dumnezeu
Unul Sfânt
Îngerul a spus
Ai putea fi un Fiu
Care ne va salva de la Cădere
Băiatul meu ne va salva pe noi toți.

Profeții au spus că lumea Te va răni
Și Te va zdrobi,
Copil drag,
Copilul meu,
Fiul lui Dumnezeu.

Tu Te-ai născut pentru că Tu ne iubești
Tu ne iubești
Tu ne vei salva de la Cădere
Tu Te-ai născut ca să ne vindeci
Și să ne aduci înapoi la credință
Eu nu sunt sigur cum?
Eu nu sunt sigur acum?

Mielul Domnului
Primul Fiu
Veșnic Hristos
Cel Uns
Din Prezența lui Dumnezeu, Tu ai venit
Pentru a ne vindeca și a ne salva
Unul câte unul.

Și, indiferent de modul în care încearcă ei să Te rănească
Și să Te zdrobească
Eu Sunt Aici.
Auzul Lui Dumnezeu
Fiul nostru.

Son Of God

Son of God
Holy Christ
He’s been born to us
This sacred night
In a cave in Bethlehem
Lies child in my hands

Son of God
Holy One
The Angel Said
You’d be a Son
Who will save us from the Fall
My baby boy will save us all.

Prophets said the world will hurt you
And bruise you,
Sweet child,
My child,
Son of God.

You was born because You loves us
You love us
You’ll save us from the Fall
You were born to heal us
And restore us
I’m not sure how?
I’m not sure now?

Lamb of God
First Born Son
Eternal Christ
The Anointed One
From God’s presence You have come
To heal and rescue
One by one.

And no matter how they try to hurt you
And bruise you
I’m here.
God’s hear
Our son.

Un Copil S-a născut pentru noi

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Universul Sacru al Iubirii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Fiul Lui Dumnezeu

  1. Renata zice:

    Cu Iisus Hristos se nasc SI explicatia omului!
    Cu Iisus Hristos she nasc SI explicatia lumii!
    AMIN!AMIN!AMIN!

    Apreciază

Lasă un răspuns

