Focul Cosmic Sacru al Păcii

Inima Liniștită

Mesajul Străbunilor la Solstițiul din Decembrie – Focul Cosmic Sacru al Păcii

Transmis prin Anrita Melchizedek

Transcris:  http://www.pleiadianlight.net/elders-transmissions-december-2016/

Mp3 download:  www.pleiadianlight.net/free-downloads

You Tube video:  https://youtu.be/lT6v3z9FiAU

Salut, dragilor,  ne face o mare plăcere să fim cu voi în această lună magică din decembrie, când voi vă confruntați cu Focul Cosmic Sacru al Păcii prin Iluminarea lui Helios și a Vestei, amplificat prin Portalul 12:12 și energiile Solstițiului din 21 decembrie *21.12*.

Pe tot parcursul acestui an 2016, dragilor, ați aprofundat cunoașterea voastră personală, așa cum aceste Flăcări Sacre ale Iubirii Divine se transformă, prin activarea Petalelor Inimii Christice și mai adânc în Matricele Noului Pământ, în această Epoca de Aur a Luminii.

Și Acum, dragilor, având în vedere că vă confruntați cu puternicele energii Planetare în această lună Decembrie, prin Petala Inimii voastre Pașnice, voi sunteți atrași în Corpul Cauzal Divin al lui Helios și al Vestei, înconjurați de un Inel Electronic de Foc, un scut de esență pură a Lui Dumnezeu, activat suplimentar de iubita voastră Prezență Eu Sunt și susținuți de Focul Cosmic Sacru al Păcii.

Mai departe, acest proces asistă grupul conducător al Conștiinței Luminii – Eu Sunt Avatar, în focaltzarea creării Raiului pe Pământ.

Mai mult decât atât, Conștiința Cristalină Solară amplifică și activează, prin corpul vostru eteric electronic al Luminii, Corpul vostru de Lumină – Eu Sunt Avatar, precum și creșterea Coeficientului vostru de Lumină, având în vedere că voi urmați calea Iubirii Divine.

Deoarece  Modelele de Perfecțiune se amplifică, prin intermediul Rețelei Uniunii Iubirii Divine, vouă vi se oferă o oportunitate de a experimenta Focul Cosmic Sacru al Păcii, prin intermediul marelui Templu Spiritual Solar al Luminii, al lui Helios și al Vestei, aflat în Soarele eteric din spatele Soarelui fizic.

În interiorul acestui sacru Templu Solar Spiritual, voi sunteți asistați în eliberarea vechilor tensiuni și a celor trei șabloane dimensionale, care au creat zone ale nealinierii în cadrul vieții voastre, învăluiți în aceste frumoase flăcări ale Perfecțiunii Infinite a Lui Dumnezeu, de culoare arămie -aurie și roz -aurie.

Deci, fără alte formalități, îngăduiți-ne să vă conducem în această transmitere experențială a Luminii și prin experiența Focului Cosmic Sacru al Păcii.

Să începem prin delimitarea spațiului vostru sacru, având în vedere că voi ați venit împreună, ca și o Inimă Cosmică Unică.

Deci, pentru un moment, stând, Acum, în spațiul vostru sacru, pur și simplu, respirați în interiorul corpului vostru.

Respirați, mai întâi, pe nas, apoi, expirați pe gură și, pe măsură, ce expirați, îngăduiți-vă să eliberați tot ceea ce este nevoie să fie eliberat, în acest Acum.

Inspirați cu blândețe, expirați în așa fel, încât să începeți să eliberați ceea ce este nevoie să fie eliberat în acest moment, Acum, găsind un echilibru între aceste respirații ritmice profunde, simțind acest echilibru în corp, în corpul fizic, Acum, când începeți să expirați pe nas.

Inspirați pe nas, expirați pe nas.

Concentrați-vă atenția, Acum, la mușchii abdominali inferiori.

Expansionați abdomenul inferior, atunci când inspirați, contractați abdomenul inferior pe măsură ce expirați, descoperind această respirație ritmică, care vă acordă senzația că respirați în Lumina Creației și eliberați ceea ce este necesar să fie eliberat, prin această respirație, ciclul inspirație – expirație.

În regulă. Acum, aveți un sentiment de fuziune cu iubita voastră Prezență Eu Sunt, cel mai înalt aspect al Luminii Sufletului vostru, în Inima Cosmică a Mamei / Tatălui Dumnezeu.

Simțiți această conexiune, ce se realizează Acum, mai adânc în Inima voastră și care activează, Acum, Petalele Christice în Inima voastră sacră – Inima voastră Pașnică, Inima voastră Iubitoare, Inima voastră Vindecătoare, Inima voastră Fericită și Veselă, Inima voastră Inocentă și Deschisă, Inima voastră Puternică, Inima voastră Cunoscătoare, Inima voastră Pasională, Inima voastră Debordantă și Prosperă, Inima voastră Încrezătoare, Inima voastră a Integrității și Adevărului și, Acum, Inima voastră Intimă.

Pe măsură ce aceste petale ale Inimii Christice se activează, Acum, la nivelul maxim permis de Legea Cosmică, voi aduceți, înapoi, o focalizare către Inima Pașnică, dragilor, care se activează în această lună Decembrie.

Și Acum, voi vă conectați la toate Ființele de Lumină Iluminate din Ceruri, pe măsură ce invocați Iluminarea Mamei / Tatălui Dumnezeu.

Chemați, Acum Pleiadienii, Siriusienii, Andromedanii și Arcturienii, toată Lumina Frăției Luminii și pe Lordul Melchizedec, Arhanghelii și perechile lor Divine feminine, pe Puternicii Elohimi si pe perechile lor Divine, pe Lordul Melchior, Logosul Galactic, Helios și Vesta, Lojile Solare, Sanat Kumara, podul spre Conștiința Christică Solară, Lordul Buddha, Logos-ul Planetar, Maeștrii Ascensionati și Maeștrii Razelor.

Minunat!.

Și Acum, chemați-i pe Ghizii voștri Spirituali, Îngerii voștri Păzitori și toate celelalte Ființe de Lumină din Ceruri.

Voi vă simțiți, Acum, conectați la Rețeaua Uniunii Iubirii Divine, cu Lucrătorii în Lumină și Semințele Stelare și toți cei cu care vă uniți, din întreaga lume, în această sărbătoare a Solstițiului.

Excelent, dragilor!

Relaxați-vă, Acum, așezați-vă confortabil, ancorați-vă la Inima de Cristal a Mamei Pământ, având în vedere că noi începem călătoria noastră în energia Focului Cosmic Sacru al Păcii, prin Iluminarea lui Helios și a Vestei.

Această transmisie se face sub forma unei invocații pentru ca  fiecare să aprofundeze această invocație, individual și colectiv.

Invocație

Înglobat(ă) în Corpul Divin Cauzal al lui Helios și al Vestei și învăluit(ă) de flăcările de Lumină de culoare arămie – aurie și  roz-aurie, Eu Sunt, Acum, înconjurat(ă) de un Inel Electronic de Foc, un scut de esență pură a lui Dumnezeu.

Prin Iluminarea acestor Ființe sacre din acest Sistem Solar, Eu focalizez Petalele Christice ale Inimii mele, care activează, Acum, în mod special, Petala Christică a Inimii mele Pașnice, pe măsură ce Eu experimentez ancorarea Focului Cosmic Sacru al Păcii și Modelele dimensionale 5D Pământene ale Conștiinței Solare Christice.

Prin Modelele Perfecțiunii și Focul Cosmic Sacru al Păcii, Eu zăresc Păstrătorii Înregistrărilor Akashice, oferindu-mi cunoașterea și înțelegerea lecțiilor mele de Viață, prin acordurile mele de pre-naștere și contracte karmice, precum și modul în care fiecare provocare și experiență percepută pe care Eu le-am ales, mă conduc mai adânc în Inima Cosmică a întregii Creații și la următorul nivel al îmbobocirii Sufletului meu, splendoare și Lumină, prin capabilitatea mea de a îmbrățișa întreaga gamă de emoții.

Eu ințeleg că totul este Perfect Dumnezeiește, în aparentă imperfecțiune și în această cunoaștere, că drumul înainte, prin Liniile Temporale Christice, este o cale a Iubirii, Iertării și Păcii Universale.

Helios și Vesta plasează, Acum, în interiorul Chakrei Inimii mele, o Roată Tzolkin de Lumină, un disc de Lumină, transformând în Lumină fiecare gând, simțire și acțiune, vibrând la o frecvență inferioară Modelelor Perfecțiunii și Iubirii Divine Necondiționate infinite a lui Dumnezeu.

Înconjurat(ă), Acum, de acest Inel Electronic de Foc, Eu mă focalizez pe corpul meu fizic, pe măsură ce învălui fiecare parte și organ ale corpului, în acest frumos Foc Cosmic Sacru al Păcii, eliberând tensiuni vechi, traume și dureri din interiorul corpului meu fizic.

Pe măsură ce particulele sub-atomice  din corpul meu fizic încep să se rotească în aceste frecvențe amplificate de Lumină, Eu activez liniile axiatonale aflate de-a lungul celor 12 meridiane din cadrul corpului meu.

Prin aceste 144 de puncte de rotație ale frecvenței oscilante a razelor, Eu introduc toate frecvențele de vindecare de care aș putea avea nevoie, în fiecare parte și organ ale corpului, știind că (trupul) corpul meu fizic este un Templu al Luminii, o expresie radiantă a Sinelui meu Divin, ca și această Flacără transfiguratoare sacră a Iubirii Divine.

Pe măsură ce Eu respir adânc, învăluit(ă) în aceste flăcări de culoare arămie-aurie și roz-aurie  ale lui Helios și ale Vestei, Eu am încredere și mă predau inteligenței Divine a corpului meu, Eu am încredere și mă predau Vieții, în pace, recunoștință și apreciere a Tot Ceea Ce Eu Sunt.

Eu Sunt, Acum, într-o Lumină Vindecătoare din Camera de Infuzie a Luminii.

Această Lumină Vindecătoare infuzează fiecare particulă sub-atomică din cadrul Ființei mele, cu circuitele matricei bio-energetice ale Codului Cristalin al Vieții Atomilor Semințe.

Aceasta infuzie cristalină a Luminii îmbăiază organele și părți ale corpului meu, sistemul nervos central și sistemul senzorial, creierul, bio-circuitele și sistemul endocrin, într-o frumoasă Lumină vindecătoare, ajutând la întinerirea corpului meu fizic, la creșterea nivelului de energie și recalibrează corpurile mele inferioare.

Eu direcționez, Acum, aceste frecvențe ale razelor de Lumină și Focul Cosmic Sacru al Păcii, spre Grila Uniunii și Matricea Cristalină a Iubirii Divine, permițând întregii Vieți să experimenteze această reajustare a corpurilor lor inferioare, vitalitate crescută, pacea, în ei înșiși și întinerirea corpurilor lor fizice.

Eu experimentez, Acum, o Restructurare Moleculară a Camerei de Lumină.

Pe măsură ce particulele sub-atomice se rotesc în frecvențe amplificate de Lumină, în rezonanță cu Șabloanele Noului Pământ și se amplifică prin super-electron, vechi credințe false, judecăți și amintiri celulare de durere și trădare, conștiința victimei și a agresorului, resentimente, furie, rușine și vină sunt eliberate și absorbite în Focul Cosmic Sacru al Păcii.

Eu focalizez relațiile mele și trimit recunoștință fiecărei persoane din viața mea pe care am legat-o de-a lungul, atât, a Liniilor Temporale karmice, cât și Christice, iertând și iubind și, pur și simplu, eliberând orice așteptări ale modului în care relația noastră ar fi fost percepută, pe măsură ce Eu mă afund în Focul Cosmic Sacru al Păcii.

Eu direcționez, Acum, aceste particule de Lumină în spirală și Focul Cosmic Sacru al Păcii, în inimile și mințile întregii Omeniri, permițând Vieții să știe că noi putem trăi, cu adevărat, în Pace și recunoștință, ca și o Inimă Cosmică Unică.

Eu experimentez, Acum, o Purificare a Inelelor de Foc a Camerei de Lumină .

Această Cameră de Lumină vine prin inele de inele de Lumină, în jurul corpurilor inferioare, eliminând energiile toxice, implanturi și orice altceva este necesar să fie purificat în acest moment.

Eu direcționez, Acum, aceste Inele de Purificare a Luminii și Focul Cosmic Sacru al Păcii prin, în interiorul și în jurul tuturor zonelor Mamei Pământ, care au nevoie de această purificare și de creștere a frecvențelor Luminii Cristaline, permițând Vieții să experimenteze această purificare, echilibru, pace și sentimentul reînnoit de echilibru.

Eu activez, Acum, șabloanele ADN ale Soarelui Cristalin,

și cele 12 litere de foc în cadrul fiecăruia dintre cele 12 Șiruri ADN ale mele,

prin programele scalare corespunzătoare de undă ,

conducând această matrice cristalină Solară la nivel celular,

activând Corpul de Lumină Eu Sunt Avatar,

și crescând Coeficientul meu de Lumină,

pe măsură ce  experimentez un nivel crescut de Conștiință Christică Solară,

și cunoașterea activității mele de Serviciu în Pace, Armonie și iubire pe acest Pământ sacru.

Eu văd, Acum, în fața mea o foarte frumoasă și sacră Ființă a Luminii,

Iubita meu Prezență Eu Sunt.

Pe măsură ce Iubita mea Prezență Eu Sunt fuzionează, Acum, cu mine,

Eu experimentez activarea completă și actualizarea Petalelor Christice ale Inimii mele,

iluminând fiecare particulă sub-atomică din cadrul Ființei mele.

Inima mea Christică mă duce spre cunoaștere, pentru că Eu Sunt Acasă,

Eu Sunt și Eu am fost, mereu, îmbrățișat(ă) de Inima Cosmică a Mamei / Tatălui Dumnezeu,

ca o magnifică, prețioasă, luminoasă, Flacără sacră transfiguratoare  a Iubirii Divine.

Eu mă conectez, Acum, cu Grupul Luminii Conștiinței Eu Sunt Avatar,

pentru ca împreună să învăluim Mama Pământ și toate formele ei de viață, în frumoasele flăcări de culoare arămie -aurie și roz-aurie ale Focului Cosmic Sacru al Păcii,

în acest moment al Solstițiului.

Și acum, asistat(ă) de nenumăratele Legiuni de Lumină din Ceruri,

Eu mă conectez la cele douăsprezece Discuri Aurii Solare, în Grila Cristalină 144 a Iubirii Divine.

Eu experimentez, Acum, aceste spirale energetice prin Discurile Aurii ale Soarelui, unindu-se cu Petalele Christice ale Inimii mele.

Pe măsură ce Inima mea actualizează frecvențele Luminii Solare Cristaline,

Eu experimentez, Acum, matricea cristalină a Șabloanelor Noului Pământ, prin Conștiința Unică a Uniunii, Iubire Divină și Pace Mondială.

Petalele Inimii mele Christice ancorează și activează, Acum, prin Chakra Inimii fiecărui bărbat, femeie și copil de pe acest plan terestru,

alegând să experimenteze această Epoca de Aur a Luminii,

alegând să experimenteze Conștiința Unică a Uniunii.

Eu mă întorc, Acum, în spațiul meu sacru,

ancorându-mă în Inima de Cristal a Mamei Pământ,

și Inima Cosmică a Mamei / Tatălui Dumnezeu.

Eu Sunt o Flacără sacrătransfiguratoare  a Iubirii Divine,

Eu Sunt Tot Ceea Ce Eu Sunt.

Nota traducătorului:

Helios și Vesta sunt Zeul și Zeița Sistemului Solar

Link original:

http://www.pleiadianlight.net/elders-transmissions-december-2016/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/12/09/focul-cosmic-sacru-al-pacii/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

 

SOUND & ENERGY HEALING by Andreas Celona

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Anrita Melchizedek. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

