Astăzi este o ZI FOARTE SPECIALĂ ! 21.12.2016

De 

21.12.2106

Reînvierea Mamei Gaia

Salutări tuturor!

Astăzi este o ZI SPECIALĂ.

În urmă cu 4 ani s-a întâmplat ceva magnific * 21.12.12 *, o zi  în care un număr mare de Suflete au fost reunite într-o stare de meditație, pentru a deschide un portal – 21.12.12.

Un Portal care a permis unui flux imens de energii de Lumină de a pătrunde în atmosfera planetei Pământ, energii care au ajutat la ridicarea frecvențelor Mamei Gaia.

În acea zi, mulți au început să se trezească.

La câteva luni după acest portal, am primit un mesaj prin care mi s-a transmis că noi avem oportunitatea deschiderii unei ferestre de 4 ani, pentru a face această schimbare, care se întâmplă pentru un număr și mai mare de Suflete.

O fereastră de 4 ani, care ar permite Mamei GAIA să facă un salt uriaș de conștiință de la o frecvență la alta, împreună cu milioanele ei de Suflete, care ar putea să facă același lucru.

Și astfel, echipați cu Iubire necondiționată pentru întreaga omenire, pentru întreaga Mamă GAIA, cu cea mai profundă credință și încrederea noastră în Divinitate, noi am început călătoria noastră.

Și astăzi, patru ani mai târziu, aș dori să confirm tuturor dintre voi, care știu despre ce vorbesc, că am reușit!

Noi am reușit să ridicăm frecvența Mamei Gaia atât de mult, încât astăzi, cu toată Iubirea și Lumina noastră, noi am reușit să aliniem GAIA într-atât, astfel încât să ajutăm un alt portal gigantic să se deschidă.

Acesta este un Portal foarte Special, care merge dincolo de Uniunea Flăcărilor gemene.

Acesta este Portalul care ne va permite să  unim ambele polarități în noi, masculin și feminin.

Acesta este un portal care va accentua și mai mult scopul nostru în viață și va ajuta la schimbarea noastră, pe frecvența potrivită pentru noi.

Dar mai mult decât atât, este un portal care va zdruncina milioane și milioane de Suflete, care încă dorm, pentru a se trezi!

Suflete care au uitat cine sunt și ce fac Aici!

Sufletele care au venit pe aceasta planetă pentru a asista la întoarcerea acasă, acasă la ei înșiși.

Astăzi este ziua în care milioane de oameni, din întreaga lume, vor începe călătoria lor, la fel cum mulți dintre noi au făcut-o în urmă cu 4 ani, iar toate acestea se datorează VOUĂ, Lucrători ai Luminii neînfricați, care ați intrat în necunoscut, încrezători în Sinele voastre Superioare, pentru a arăta Calea, utilizând toată Iubirea și Energiile Luminii, Intenția, Răbdarea, Perseverența, Înțelegerea Necondiționată a Iubirii, Credința Continuă și Încrederea în Divinitate.

Eu știu că această călătorie a fost cu peripeții, cel mai simplu spus.

Eu știu că uneori ați fost gata să renunțați și eu știu că ați încercat, dar nu ați putut, pentru că, de fiecare dată când ați fost pe cale să mergeți departe de toate lucrurile spirituale, ați fost chemați înapoi, pentru că, adânc în Inimile voastre, ați știut cât de importantă este energia și prezența voastră!

Și așa v-ați întors de fiecare dată și eu mă bucur că ați făcut asta! Deoarece, pur și simplu, nu s-ar fi putut realiza toate acestea fără voi!

Și astfel, astăzi, eu aș dori să vă mulțumesc fiecăruia dintre voi, dragului meu „echipaj de la sol”, pentru că sunteți de neclintit, pentru că sunteți sinceri cu voi înșivă, pentru că nu doar vorbiți despre călătorie, ci realizați călătoria!

Eu vă mulțumesc pentru că faceți ceea ce faceți și sunteți tot ceea ce puteți fi, pentru păstrarea spațiului sacru pentru toți cei care sunt, încă, pe cale să se trezească, indiferent cât de greu a fost, uneori, să faceți acest lucru.

Unii dintre voi îmi scrieți pentru a-mi spune că vă simțiți, cu adevărat, deprimați și pierduți, că simțiți un impuls pentru a merge acasă, pentru a vă întoarce de unde ați venit.

Eu știu exact cum vă simțiți.

Motivul, pentru care apar toate aceste senzații, se datorează faptului că ați dat atât de mult din partea voastră, în ultimii patru ani, încât, uneori, este posibil să simțiți că nu a mai rămas ceva pentru a da.

Toate acestea sunt normale, având în vedere că vom continua Ascensiunea în spirală.

Nu numai asta, dar, pentru mulți dintre voi, pentru care „partea cea mai importantă a misiunii” se apropie de sfârșit … sau, cel puțin așa pare, există, într-adevăr, atât de multe de făcut în continuare! Pe care, pur și simplu, nu le puteți verifica, încă!

Toate aceste Suflete, care sunt pe cale să se trezească, vor avea nevoie de cineva care să-i ghideze. Cineva care înțelege. Cineva care a trecut prin toate.

Și acel cineva sunteți VOI!

Așa că, acordați-vă ceva timp, relaxați-vă, refaceți energiile și grăbiți-vă, deoarece această lume are nevoie de Lumina voastră iubitoare.

Iar dacă vă simțiți pierduți, eu știu că este, doar, temporar, având în vedere că pe 31.12.2016 veți fi capabili să vă acordați cu noile matrice realizate pentru voi și pentru Mama Gaia și, astfel, să vă setați intenția asupra a ceea ce este necesar să faceți în continuare.

Așa că, rezistați, iar dacă devine prea mult voi, amintiți-vă că există esențe florale și diverse alte remedii vibraționale și modalități de vindecare, care vă pot ajuta să vă ridicați moralul!

Vă rugăm să folosiți aceste instrumente, ele există pentru a vă ajuta!

Eu vorbesc mult despre toate acestea,  în diverse articole și clipuri video, astfel încât, dacă doriți să aflați mai multe, vă puteți uita pe blog-ul meu sau, pur și simplu, căutați pe google „esențe florale”.

Și astfel, cu o profundă recunoștință în inima mea, eu aș dori să vă mulțumesc pentru tot ceea ce ați permis să vină pentru a le depăși, pentru toată contribuția voastră co-creatoare.

Pentru toată magia care sunteți voi.

Vă mulțumesc, mult, pentru că existați.

Eu vă iubesc atât de mult și eu sunt foarte recunoscătoare și binecuvântată să urmez această cale, alături de voi toți.

Anna Merkaba– Vindecător cu Energie la Distanță- Mesager – Lucrător în Lumină.

Asistență personală la:

www.SacredAscensionMerkaba

Link original:

Today is a VERY SPECIAL DAY! 12.21.16

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/12/22/astazi-este-o-zi-foarte-speciala-21-12-2016/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

 

 

 

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în 21:12, Anna Merkaba și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

