Prezența EU SUNT

Diagrama Prezenței EU SUNT

Elizabeth Clare Prophet

Elizabeth Clare Prophet

Cine Ești Tu? – Identitatea Sinelui Adevărat

Inima mistică a religiilor lumii este identitatea adevăratului Sine.

Înțelegerea Sinelui este înțelegerea cea mai importantă, pe care orice ființă o poate avea în viață.

Sinele începe cu atomul permanent al existenței, cauza pentru care efectul acționează.

Noi numim această cauză – EU SUNT CEL CE EU SUNT, Prezența lui EU SUNT sau Prezența EU SUNT.

Sinele Adevărat este în relație cu Sinele în evoluție, pe un grafic care se numește Diagrama Sinelui Tău Divin.

Ea ilustrează atât de multe dintre adevărurile cosmice care au fost descoperite de marii mistici ai Estului și Vestului.

Diagrama are trei părți și, într-un sens, ar putea fi numită treimea identității tale.

Prezența Ta EU SUNT

Prezența EU SUNT - Corpul CauzalÎn primul rând, există forma superioară, care este o sferă de Lumină numită „EU SUNT”.

Pentru  hinduși, este Brahma.

Budiștii îl numesc Dharmakaya, în timp ce creștinii gândesc la ea ca fiind Dumnezeu Tatăl.

Este Spiritul lui Dumnezeu, individualizat pentru fiecare dintre ele.

Prezența ta Eu Sunt este înconjurată de șapte sfere concentrice care formează corpul tău cauzal.

Aceste sfere de energie spirituală pulsatorie conțin înregistrarea tuturor operelor tale bune. Ele sunt ca și contul tău bancar cosmic.

Corpul tău cauzal are sfere de conștiință cosmică – șapte planuri ale Cerului, șapte sfere ale conștiinței, care corespund celor șapte puternici Elohimi, cei șapte Arhangheli, cele șapte zile ale Creației și cele șapte raze de culori care sunt emise de Lumina albă, Lumină care este întruchiparea și principiul Tatălui sau Brahma sau EU SUNT CEL CE EU SUNT.

Aceste șapte moduri descifrează șapte căi de întoarcere la Sursă și Lorzii celor Șapte Raze, sunt maeștri ascensionați care călăuzesc căutătorii pe aceste căi.

Prezența ta EU SUNT este o parte a ființei tale, chiar Acum; nu este eliminată, nu este separată de tine, în timp și spațiu.

Singura separare de EU SUNT CEL CE EU SUNT este propria ta conștiință umană, sentimentul de limitare și acumularea de vibrații de la aceasta și vieți anterioare, care sunt inferioare celor mai înalte calități ale Sinelui Adevărat.

Sinele Tău Superior

Sinele Divin ChristicÎntre sfera de Lumină de Sus și Sufletul evolutiv de jos, este conștiința Mediatorului.

Mediatorul este acea parte din Sine care poate călăuzi Sufletul imperfect, către perfecțiunea EU SUNT CEL CE EU SUNT.

Este acea parte din ființa ta, care este suficient de adevărată pentru a sta în Prezența Sfântă a Lui Dumnezeu.

Noi numim acest Mediator – Sinele Superior, Corpul Mental Superior, Sinele Adevărat sau Sinele Divin Christic.

Misticii Creștini fac, uneori, referire la Mediator ca fiind „omul interior al Inimii”.

Este Sinele prin care tu te afli într-o stare de a deveni, prin evoluția ta, prin toate experiențele tale în timp și spațiu.

În funcție de tradiția ta spirituală, tu te poți gândi la acest Mediator ca fiind Îngerul tău păzitor, guru-ul tău interior (Sinele Superior sau Atman), vocea conștiinței și, întotdeauna, ca fiind prietenul tău cel mai drag.

Ceea ce arată Diagrama Sinelui Tău Divin, este faptul că fiecare dintre noi are un Sine Superior și că fiecare dintre noi este destinat să devină Una cu Sinele, fie că îl numim Christos, Buddha, Tao sau Atman.

Tu – Potențialul de Viață al lui Dumnezeu

Sufletul scăldat in Flacăra VioletSufletul tău evoluează pe calea spirituală, în timp și spațiu.

Este partea din tine, care este muritoare, dar care poate deveni nemuritoare.

Flacăra Violet este ilustrată, în Diagrama Prezenței, în jurul tău.

Flacăra Violet este o energie, de înaltă frecvență, a Iertării.

Este o alchimie spirituală.

În jurul Flăcării Violet este Lumina albă, protectoare, a Lui Dumnezeu, cunoscută sub numele de tubul de Lumină.

Noi folosim știința Cuvântului rostit pentru a chema acest tub de Lumină ca protecție, pentru etanșarea aurei, sigilarea chakrelor noastre de greutatea grea a întunericului, care este pe planetă.

Mai multe despre modul de invocare a tubului de Lumină:

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/01/27/incepeti-va-ziua-decretele-inimii-capului-si-mainii/

 

Coloana descendentă a Luminii albe din Prezența EU SUNT prin Sinele Divin Christic, către forma inferioară din Diagramă, este cordonul de cristal (numit, uneori, cordonul de argint).

Este „cordonul ombilical”, linia Vieții, care te leagă de Spirit.

Cordonul tău de cristal hrănește, de asemenea, acea flacără specială, radiantă a Lui Dumnezeu, care este ascunsă în camera secretă a Inimii tale.

Aceasta este flacăra triplă, numită flacără „întreită”, deoarece generează atributele primare ale Spiritului:

Putere, Înțelepciune și Iubire

Camera secretă a InimiiEste o adevărată flacără spirituală, de aproximativ 1,6 milimetri, focalizată în interiorul corpului fizic, aproximativ în Inimă.

Este o scânteie de foc sacru pe care Dumnezeu a transmis-o din Inima Lui către a ta.

Vechea scriere sanscrită Katha Upanishad vorbește despre scânteia Divină ca fiind „Lumina Spiritului”, care este conectată în „locul secret înalt al Inimii”.

Scânteia Divină sălășuiește în ceea ce numește Guru Granth Sahib (https://en.wikipedia.org/wiki/Guru_Granth_Sahib), vorbind despre Sach Khand (http://www.sikhiwiki.org/index.php/Sach_Khand), camera secretă a Inimii.

Această flacără triplă înzestrează ființa noastră cu conștiință, cu conștiința de sine.

Flacăra Triplă este ceea ce ne separă de animale.

Noi suntem fii și fiice ale Lui Dumnezeu și copii ai Luminii.

Dumnezeu ne-a dat acea scânteie a Sa Însuși.

Maestrul Ascensionat Saint Germain patronează un ordin spiritual universal numit Frăția Gardienilor Flăcării (Keepers of the Flame® Fraternity).

Gardienii Flăcării au jurat să păstreze această flacără a Vieții, arzând pe altarul Inimilor lor.

Ei întrețin acest foc prin păstrarea și respectarea principiilor libertății și sacralității Vieții, precum și prin extinderea flăcării, către cei care nu știu că ei au o scânteie Divină.

Țelul Evoluției Sufletului Tău

Scopul evoluției Sufletului Tău pe Pământ este de a-ți dezvolta măiestria, de a-ți echilibra karma, de a-ți îndeplini misiunea pe Pământ și de a realiza Ascensiunea în Lumină.

Sfârșitul tuturor încarnărilor tale este în a deveni Sinele Tău Adevărat, astfel încât să te întorci la dimensiunile spirituale care sunt adevărata ta casă.

Urmând calea ta spirituală, cele trei forme din Diagramă, Acum separate din cauza unei conștiințe limitate, într-o zi vor deveni Una.

Tu poți ajunge, de asemenea, la Uniunea cu Dumnezeu.

Link original:

http://www.summitlighthouse.org/i-am-presence/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/01/25/prezenta-eu-sunt/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Despre *Dida Aurelia* Lumină și Iubire

EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina EU SUNT Lumina Aurie EU SUNT TOT CEEA CE EU SUNT AUM AUM AUM
Acest articol a fost publicat în Elizabeth Clare Prophet și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Prezența EU SUNT

  1. Wow Emanuell zice:

    Multumesc din suflet,abia astept traducerea pentru invocarea tubului de lumina 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

